2025-06-21, 17:24
Medlem
Jag avskyr att fråg--Har någon träffat---...Men måste fråga er alla.
Har någon träffat Teela. En mycket erfaren kvinna som annonserar på RE..
Annonserat länge så någon borde ha träffat henne under alla dessa år.
När jag ändå är igång. Hur var Hayley Storm..?
Citera
2025-06-22, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoinKing
Jag har inte träffat henne men dessa kanske kan ge insikt hur en träff är.
https://www.erome.com/a/pHISJDWY

Är det någon som har kvar dessa klipp? Finns inte längre på erome
Citera
2025-06-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Också nyfiken på det. Har svårt att tro att det stämmer.
Kollade precis hennes annons på RE.
Där kan man f.ö. konstatera att hon uppenbarligen är väldigt gravid nu om man tittar på bilderna.
Hon har även en sida på BC där hon och hennes snubbe söker privat.

Vad heter dom på bc då?
Citera
2025-06-27, 05:36
Medlem
[QUOTmånga eskorter från det numret. Maja borde vara en av dem jag frågade allmänt men träffade aldri henne. Jag kan inte tänka mig att någon av de andra två jag whatsappat läckt numret (vad jag kan minnas är det två till). Men jag tar detta som en läxa - det var obehagligt. Jag

Jag har läst om att polisen har en metod att ringa alla potentiella torskar de hittar i eskortmobiler de får tag i. Mest för att avskräcka och erbjuda hjälp (när det inte finns tillräckligt för en brottsutredning).

Jag har kommit helt undan så länge (första eskorten i Sverige 2004 kanske) att jag glömt att det är riskabelt. Jag tar detta som en tursam varning.

Var försiktiga där ute - och smartare än jag varit.
Senast redigerad av Mormegil77 2025-06-27 kl. 06:36.
Citera
2025-06-27, 15:46
Medlem
WTF...Vad säger ni ungdomar. Skall man behöva skaffa KIK eller WU för att hitta en flicka idag. Är det inte lite pinsamt och uppenbart när man har dessa appar inloggade...?
Citera
2025-06-28, 11:54
Medlem
Någon som träffat Jessi som håller till norr om Stockholm och kan ge lite information? Hon finns ibland på RS, dock inte för tillfället.
Citera
2025-06-28, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eightinch
Någon som träffat Jessi som håller till norr om Stockholm och kan ge lite information? Hon finns ibland på RS, dock inte för tillfället.

Jag har träffat henne för något år sedan. Helt okej. Bra i dialog och håller det hon lovar. Men gjorde inget större intryck egentligen. Sög bra men utan inlevelse och sexet var ganska tamt.
Citera
2025-06-28, 19:16
Medlem
Hur är de med norrortsdamerna kicki8076 och petraforfun som håller till där? någon som träffat dessa i närtid o vill dela med sig?

en annan fråga som rör lite annat, blir inte grannar osv misstänksamma om det springer 2-3 olika män per dag i trappuppgångarna? tänker framförallt på petra som annonserar mycket och gjort i flera år...
Senast redigerad av theateistgod 2025-06-28 kl. 19:19.
Citera
2025-06-28, 21:58
Medlem
Candy på ST har på kort tid haft väldigt många besökare, men ingen review. Någon som träffat henne och kan ge en recension?
Citera
2025-06-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rappiolla
Candy på ST har på kort tid haft väldigt många besökare, men ingen review. Någon som träffat henne och kan ge en recension?

Hon svarar aldrig på whatsup trots upprepade försök. Synd då jag gärna hade träffat henne. Också intresserad av recension.
Citera
2025-06-29, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theateistgod
Hur är de med norrortsdamerna kicki8076 och petraforfun som håller till där? någon som träffat dessa i närtid o vill dela med sig?

en annan fråga som rör lite annat, blir inte grannar osv misstänksamma om det springer 2-3 olika män per dag i trappuppgångarna? tänker framförallt på petra som annonserar mycket och gjort i flera år...

Tänk på Sabrina med 833 recensioner. Samma lägenhet mycket länge nu. Måste vara enkelt spana där. Misstänker att polisen behöver samarbetande eskorter för att uppnå något.

Jag undrar varför många här går till eskorter som är 40-60+ iaf skrivs det om sånt. Hujjedamej. Men alla har rätt till sina preferenser.
Senast redigerad av Mormegil77 2025-06-29 kl. 01:26.
Citera
2025-06-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
WTF...Vad säger ni ungdomar. Skall man behöva skaffa KIK eller WU för att hitta en flicka idag. Är det inte lite pinsamt och uppenbart när man har dessa appar inloggade...?

Inget konstigt med att ha WA. Kik kan du väl bara radera när du inte använder det längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in