Citat:
Ursprungligen postat av
theateistgod
Hur är de med norrortsdamerna kicki8076 och petraforfun som håller till där? någon som träffat dessa i närtid o vill dela med sig?
en annan fråga som rör lite annat, blir inte grannar osv misstänksamma om det springer 2-3 olika män per dag i trappuppgångarna? tänker framförallt på petra som annonserar mycket och gjort i flera år...
Tänk på Sabrina med 833 recensioner. Samma lägenhet mycket länge nu. Måste vara enkelt spana där. Misstänker att polisen behöver samarbetande eskorter för att uppnå något.
Jag undrar varför många här går till eskorter som är 40-60+ iaf skrivs det om sånt. Hujjedamej. Men alla har rätt till sina preferenser.