2025-03-16, 22:26
Medlem
Undrar om någon vet något om en tjej som kallar sig katjak eller stocholmshoran. Ung smal svensk tjej, ca 24år
Finns på rosa, Har hon slutat?
Har träffat henne förut nån gång......
Citera
2025-03-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Men en glädjeflicka ska väl för fan inte behöva bli strypt på jobbet?

Om hen vill förstås, hört talas om samtycke?
Citera
2025-03-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cravingforcleavage
Om hen vill förstås, hört talas om samtycke?

Nu verkade det dock som denna gentlemanförsiktigt smög sina händer runt flickans hals och skulle strypa lite.

Jävla idiot! Du kan inte träffa en tjej som erbjuder sådant, hon har isåfall självskadebeteende och kommer gnälla hos aftonbladet när hennes SSRI börjat verka.

En elegant eskort från en seriös agentur är vad man isåfall lägger slantarna på.

Fräsch, inte efterbliven och håller käften.
Citera
2025-03-17, 18:36
Medlem
Citat:
Nu verkade det dock som denna gentlemanförsiktigt smög sina händer runt flickans hals och skulle strypa lite.

Jävla idiot! Du kan inte träffa en tjej som erbjuder sådant, hon har isåfall självskadebeteende och kommer gnälla hos aftonbladet när hennes SSRI börjat verka.

En elegant eskort från en seriös agentur är vad man isåfall lägger slantarna på.

Fräsch, inte efterbliven och håller käften.

Finns inga agenturer i Sverige din nolla.
Citera
2025-03-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Finns inga agenturer i Sverige din nolla.

Hört talas om att boka på en agentur där det är lagligt och flyga hit donnan? Safety first
Citera
2025-03-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gogetsome
Undrar om någon vet något om en tjej som kallar sig katjak eller stocholmshoran. Ung smal svensk tjej, ca 24år
Finns på rosa, Har hon slutat?
Har träffat henne förut nån gång......

Hon har slutat/tagit lång paus. Hon har råkat ut för lite för många idioter som misshandlat henne.
Citera
2025-03-18, 18:39
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwawayayylmao
Fikade med Feliciasvensk01 som var på besök nyss.
Var obemannat hotell men hon var inte diskret alls, snackade i korridoren med sin Hor-polare osv. (när jag drog satt hor-polaren fortfarande utomhus och rökte, så vet inte om de delade rum?)
Ganska snygg tjej, ca 22 år, blond, blå ögon. Små skrynkliga bröst men väldigt trevlig röv. Rätt så mjuk dock. Skulle nog säga hon är en 7a utseende.
Hon ville ej hångla, dålig på att suga (sög utan åtminstone), ville ej 69, ville ej bli strypt och gick knappt att prata med.
Betalade en timme, kom efter kanske 15min (kan komma flera gånger), hon börjar klä på sig och märker att hon vill jag ska gå. Snackade till mig att vi skulle mysa en stund till men 15min senare (så 30min totalt) så sparkar hon i princip ut mig.
Kanske inte hon beter sig så mot stammisar i sin hemort eller på outcal då hon har bra kommentarer på sin RSprofil. Men jag skulle nog ej gå tillbaka. Billig och snygg åtminstone.

Citat:
Du måste ju ha något fel i hjärnkontoret, tror ingen kvinnoeskort låter en man strypa dem

Gå tillbaka till flickstackarn och be om ursäkt din sjuke jävel

Citat:
Ursprungligen postat av Cravingforcleavage
Det är väldigt många som tänder på strupgrepp. Don’t kink shame.

Citat:
Men en glädjeflicka ska väl för fan inte behöva bli strypt på jobbet?

@herrkattman, kan du svenska eller? Han ströp ju inte henne, utan hon ville inte det och då gjorde han inte det heller. Jo vissa eskorter vill bli lite lätt strypta, dvs gillar hårdare tag. En del har tom. skrivit det i sin profil, andra erbjuder det för en extra slant. Värt att läsa på lite innan du skriver.
Citera
2025-03-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Hon har slutat/tagit lång paus. Hon har råkat ut för lite för många idioter som misshandlat henne.
Tråkigt att höra att folk inte kan sköta sig. Hon är helt underbar...
Hoppas hon är ok I alla fall
Citera
2025-03-18, 22:37
Medlem
Nu skulle jag personligen aldrig betala för sex då det är olagligt men om jag skulle göra det så skulle jag göra det hos Brattycocker. Rykten säger att hon är väldigt trevlig och tillmötesgående. Att hon dessutom är snygg och har en väldigt tight kropp gör inte saken sämre. Går att hitta billigare men tveksamt om det går att hitta bättre. I min påhittade upplevelse med Brattycocker så öppnades dörren av en tjej iklädd mjukisdress, vilket stämmer väl in på mina preferenser (kanske var det något som diskuterades innan det påhittade mötet?). De efterfrågade vita bomullstrosorna var utbytta till inga underkläder, vilket jag inte alls blev besviken över. Jag trodde faktiskt inte att det fanns så fina tjejer att träffa, och det är väl eventuellt den enda nackdelen - hur går man vidare från det här.
Citera
2025-03-19, 08:08
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarahNightOwl
Tack!

Angående kondomlöst så började jag med att köra alltid med, men sedan visade det sig att det var poppis utan och jag brukar ändå köra utan kondom privat, så till sist började jag erbjuda det för en extra avgift. Jag testar mig såklart regelbundet, har koll på underlivet så att allt ser och känns bra samt tar "prep" mot HIV (medicin som gör att den redan låga risken för att jag skulle få HIV är ännu mindre).
Och om man inte gillar kondomlöst kan man ju alltid köra med kondom.

Vidare så träffar jag ju inte heller 5 pers om dagen, eller ens 5 pers per vecka, plus att alla som jag träffar inte kör utan kondom eller ens knull. Som du nämnde är min avsugning ganska populär, så det är mest det jag gör.

Att det skulle vara äckligt som this other dude skrev är ju bara förlegat. Dock misstänker jag att med den attityden som han hade så måste jag ha nekat honom att träffa mig. Jag vet att jag inte är supersnygg, men har man faktiskt träffat mig så brukar folk ändå tycka att jag åtminstone ser helt ok ut - och vissa finner mig till och med vacker (till min stora förvåning).

Bra skrivet.
Jag har träffat dig både hos dig och hos mig på Östermalm
Du är supertrevlig och ser bra ut, och väldigt bra på det du gör
Så lyssna inte på gnälliga Flashbackare
Ses snart igen

Mvh
Damcykeln😉
Citera
2025-03-21, 10:34
Medlem
Hejsanhejsan! Är RE legit? Tycker kvalitén både på tjejerna och annonserna där var skyhögt bättre än RS och St till den grad att man blir lite skeptisk.

Helt ny här så har tyvärr inga recensioner att dela med mig av, men är sjukt sugen att höra om någon här har erfarenhet av Juliana gfe, Kamila new, Lena, Birgit eller Freja från RE. Främst Juliana gfe fångade verkligen mitt intresse!
Citera
2025-03-21, 16:38
Medlem
Astrid08s avatar
Hej då alla fantastiska kunder genom åren! ❤️ Vi sexarbetare kan kan inte längre annonsera på RS utan att ladda upp ID (till osäker sida). Jag kommer inte att göra det. Tack för alla fina möten vi haft! 😘❤️💫🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in