Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Årets bump!
Hade nästan glömt bort den här gigantiska tråden. Vilken jävla pionjär på området man var! Mer än ett decennium har gått sedan trådstarten, och mina åsikter är helt mainstream bland män idag. Det gäller inte bara svenska kvinnor heller utan västerländska kvinnor eller kvinnor i allmänhet. MGTOW såg ju dagens ljus för ett antal år sedan, och nu börjar feministiska kvinnor undra vad fan de gjort när ingen vill bilda familj med dessa arroganta, betitlade och trasiga individer.
"Where have all the men gone?!" 
We are living well, annorstädes.
Slow motion-kraschen är ett fantastiskt spektakel att få se på behagligt avstånd.
Jag kan inte se att kvinnor tar "marken" som vi lämnat i deras liv. Jag och mina vänner har det samtidigt gott. Min skjutbana är t.ex. mer välvårdad än en normal singelkvinnas trädgård. Det finns generöst med indikatorer som visar att kvinnor som grupp inte är rustade för ett radikalfeminiserat horliv. De failar spektakulärt med försvinnande små uppgifter som att t.ex. skruva en skruv.
Fantastiska tider...för oss. Robotiseringen/automationen gör livet enkelt, för oss som gör rätt från start och älskar den enkla logiken.
I min lilla grupp ser jag blicken oftast är höjd, strategiskt mot horizonten. Diciplin och uppskjuten belöning har varit ett centralt tema. Vi som är tidiga in bär redan stor frukt av livsinvesteringar och står nu inför än större investeringar(volymmässigt), medan kvinnorna som står och stampar på samma horplats bara har blivit äldre och synbart äckligare.
Ingen av oss kör en Bentley men vi har nästan inga utgifter, mer inkomster och realkapital än någonsin. Livet överlag har redan gjorts lagom bekvämt i.o.m. att kvinnors kaos inte finns närvarande.