2014-04-18, 12:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Du uppmanar svenska män som är övergivna att överge. Du inser det komiska i det?

Nej. Jag menar överge för annat alternativ. Utländska kvinnor som uppskattar svenska män.
Citera
2014-04-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har noterat att svenska kvinnor gått upp alltmer i vikt de senaste 10-20 åren. Feta kossor blir alltmer vanligt. Ytterligare en anledning att avstå.

Hur känns det egentligen att uppmana nobbade män att nobba tillbaka?
Citera
2014-04-18, 12:22
Medlem
skotittares avatar
Ja, kan inte alla ni antifeminister, sverigedemokrater och torskar bara flytta. Det blir ju win win! Ni slipper sitta här och klaga hela dagarna. Och vi andra slipper se er smutsa ner vårt land.
Citera
2014-04-18, 12:24
Medlem
euqueros avatar
Citat:
Jag har noterat att svenska kvinnor gått upp alltmer i vikt de senaste 10-20 åren. Feta kossor blir alltmer vanligt. Ytterligare en anledning att avstå.

Samma sak har hänt med män. Folk blir fetare och fetare i allmänhet.
Citera
2014-04-18, 12:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Stön....
Jag skall tala om för dig att de svenska kvinnorna inte är särskilt intresserade av vita patetiska talibaner som dig, så din "vägran" är inte något större problem, och för oss finns det gott om vackra kvinnor, eller mer jämställda män för den som vill det. Eftersom talibaneriet är rätt utbrett bland vita såsseloosermän i det här landet kan man altid ta någon trevlig utländsk om det skulle vara så.

Jag är mest bekymrad över att du vill ge dig på asiatiska och latinamerikanska kvinnor. Visserligen tror jag inte att någon av dem kommer att finna dig mer intressant än svenska kvinnor, men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.

Att svenska kvinnor betraktar vanliga vita och hårt arbetande män som "talibaner" belyser ju och understryker samt bekräftar mina påståenden i trådstarten. Dessutom bör du tacka och bocka med mössan i hand för den extra skattemiljon från män som du som kvinna genomsnittligen åtnjuter under din livstid.

Du bevisar verkligen att den svenska kvinnan är hatisk och otacksam. Får tacka för att du belägger min tes. Att svenska kvinnor vurmar för massinvndring från barbariska och efterblivna, kvinnoförtryckande kulturer, och samtidigt kallar sig fredsälskare och feminister är ju ett stort jävla skämt. Som ni sår kommer ni att få skörda.

Svenska män tröttnar nu och slår näven i bordet. Det är nog.
Citera
2014-04-18, 12:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euquero
Samma sak har hänt med män. Folk blir fetare och fetare i allmänhet.

Många kvinnor har utseende som största tillgång. Skönhet är kvinnans kapital.
Citera
2014-04-18, 12:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Hur känns det egentligen att uppmana nobbade män att nobba tillbaka?

Nu har du inte riktigt tänkt klart. Svenska män är inte nobbade av de 99 % av kvinnor i världen som är normalt funtade. Tvärtom är vi högvilt.
Citera
2014-04-18, 12:35
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Jag tänder inte alls i lika stor utsträckning på Svenska kvinnor som jag brukade göra, efter att ha rest och arbetat mycket i framförallt Europa och även en del i Sydamerika. Det handlar inte om utseendet, eftersom det finns många snygga tjejer i Sverige samt att det aldrig varit det mest avgörande för mig (även om det inte är en helt oviktig faktor). Utan det handlar helt om attityd, vilken inställning man har till livet och sex mm. Det finns någon slags myt om att utländska kvinnor skulle vara mer giriga och osjälvständiga än Svenska kvinnor, något som jag skulle vilja påstå inte stämmer. Möjligtvis gäller det män som ägnar sig åt hustruimport av fattiga och outbildade kvinnor från regioner i tredje världen. Jag kan förstå dessa män på ett sätt, men det är inget för mig. Förmodligen för att jag inte riktigt delar deras utanförskap ekonomiskt, geografiskt eller på ett intellektuellt/utbildningsmässigt plan.

Snarare känner jag väl att det är dags att överge Sverige på obestämd tid. Jag trivs bättre i Madrid, Berlin eller Paris än vad jag gör i Stockholm. Skulle en sådan möjlighet uppstå så lämnar jag Sverige. Det handlar alltså ganska lite om Svenska kvinnor utan om hur vårt samhälle är.
Citera
2014-04-18, 12:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Jag tänder inte alls i lika stor utsträckning på Svenska kvinnor som jag brukade göra, efter att ha rest och arbetat mycket i framförallt Europa och även en del i Sydamerika. Det handlar inte om utseendet, eftersom det finns många snygga tjejer i Sverige samt att det aldrig varit det mest avgörande för mig (även om det inte är en helt oviktig faktor). Utan det handlar helt om attityd, vilken inställning man har till livet och sex mm. Det finns någon slags myt om att utländska kvinnor skulle vara mer giriga och osjälvständiga än Svenska kvinnor, något som jag skulle vilja påstå inte stämmer. Möjligtvis gäller det män som ägnar sig åt hustruimport av fattiga och outbildade kvinnor från regioner i tredje världen. Jag kan förstå dessa män på ett sätt, men det är inget för mig. Förmodligen för att jag inte riktigt delar deras utanförskap ekonomiskt, geografiskt eller på ett intellektuellt/utbildningsmässigt plan.

Snarare känner jag väl att det är dags att överge Sverige på obestämd tid. Jag trivs bättre i Madrid, Berlin eller Paris än vad jag gör i Stockholm. Skulle en sådan möjlighet uppstå så lämnar jag Sverige. Det handlar alltså ganska lite om Svenska kvinnor utan om hur vårt samhälle är.

Jag håller med dig. Kvinnor i hela världen är självständigare och starkare än curlade svenska kvinnor. Utan pappa staten gick svenska kvinnor under.

Ja, det är dags att lämna Sverige och svenska kvinnor åt sitt öde. Vi produktiva samhällsmedborgare har fått nog av vansinnet.
Citera
2014-04-18, 12:46
Medlem
euqueros avatar
Citat:
Många kvinnor har utseende som största tillgång. Skönhet är kvinnans kapital.

I en mans ögon. Det är utseendefixeringen vi vill bryta oss loss från. Vi vill bli uppskattade för vad vi gör (precis som ni), inte för hur vi ser ut. Vi måste acceptera att män går mycket efter utseendet, men så är män inte heller det viktigaste här i livet.
Citera
2014-04-18, 12:48
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Jag håller med dig. Kvinnor i hela världen är självständigare och starkare än curlade svenska kvinnor. Utan pappa staten gick svenska kvinnor under.

Ja, det är dags att lämna Sverige och svenska kvinnor åt sitt öde. Vi produktiva samhällsmedborgare har fått nog av vansinnet.

Nja, en massutflyttning enbart pga. av Svenska kvinnor har jag svårt att se. En hel del kan och vill ju inte heller lämna landet då dom har familj och barn. Däremot så kan man ju se att en hel del välutbildade unga personer längtar till andra länder där man får en högre lön och kan behålla mer av sin lön än i Sverige.
Citera
2014-04-18, 12:49
Medlem
Citat:
Du är ju ett levande exempel på idiot till svensk kvinna. Tack för att du lyfter fram ert fula tryne till allmän beskådan. Sådana som ni förtjänar inte svenska män. Vi är för bra... Manhatare som er förtjänar att dö olyckliga och övergivna. När det yttre falnar så kommer inga fler erbjudanden. Den processen går fort. Du vet att jag har rätt...

Varför våldtar, misshandlar och mördar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in