Citat:
Ursprungligen postat av
Tangentinkontinens
Det är värre än så. Kolla upp "Briffaults lag".
Hoppet är givetvis en ny(rikare) snopp, helt i enlighet med "hypergami'n".
I resten av västvärlden kan de skilda ludren klaga över att ingen man(vit riddare) vill röra dem efter ca. 30 års ålder. Vissa tidigare och andra lite senare.
Här får de dränka sina sorger i kubikvis med sunkigt baginbox-vin, i tysthet...och börja beta av mängder med katter
Pricken över deras billiga hor-i, kan vara AI:ns intåg. Gissningsvis kommer de radikaliserade kvinnornas kvot-tjänster bli hysteriskt enkla att ersätta.
Håller med, livet är så mycket enklare leva utan dessa svenska kvinnor, vet inte riktigt vad dessa killar strävar efter heller då det är bara kolla på hur det ser ut i Sverige där det är ett fåtal som faktiskt kan upprätthålla sina äktenskap på sikt, är det värt chansa och bli en i mängden suckers som står där ensam med barn och skulder?
Nej tack.....ensam stark som det heter...
Min städare kommer från Sydamerika, hon ser helt ok ut men skillnaden hur man ser på mannen är helt annorlunda mot en svenska, jag frågade henne då det kom upp till diskussion med en annan om att man ville förbjuda att gå i bar överkropp i Spanien.
Jag frågade henne då hon är katolik och respekterar mannen från dom delarna i världen till skillnad mot här hemma, vad tycker du sa jag, hon svarade att kvinnor borde inte få gå med bar överkropp, det ser inte bra ut, dvs helt bar utan behå, medans en man tyckte hon var helt ok.
Ok men om mannen är en fet gammal gubbe, är det passande alltså? hon tyckte inte det gjorde något även om jag tyckte det kanske var opassande, hon svarade bara med att "det är en man, han får göra som han vill, det är en man"
Ok ni fattar, de har respekt för mannen, de har inte svenska kvinnan pga all indoktrinering av feminism och annan vänsterpolitisk smörja, man undrar ibland om de har respekt för sig själva.
Att de inte har respekt beror till stor del att svenska mannen gett vika och sålt sig själva, mycket har svenska mannen sig själv att skylla faktiskt