2023-06-14, 17:38
Avslutad
Till TS; öka på listan med irländskor. Roliga som fan.
Exempel: https://youtu.be/yy_qpTw3RXs

Trodde de jag träffat var en slump. Men dyker på dem på nätet hela tiden också. Bekräftar det jag vet. Irländskor är de roligaste kvinnorna i Europa!
Citera
2023-06-14, 17:43
Avslutad
Svenska "kvinnor" idag:

https://www.expressen.se/tv/nyheter/har-smetar-klimataktivisterna-farg-pa-varldsberomda-tavlan/

Haha

Feministiska miljömuppar som vurmar för svettiga arab och negerballar.
Citera
2025-06-25, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Många kvinnor har utseende som största tillgång. Skönhet är kvinnans kapital.

Den feta kossan kommer snarare än du anar
Citera
2025-06-26, 00:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Den feta kossan kommer snarare än du anar

Årets bump!

Hade nästan glömt bort den här gigantiska tråden. Vilken jävla pionjär på området man var! Mer än ett decennium har gått sedan trådstarten, och mina åsikter är helt mainstream bland män idag. Det gäller inte bara svenska kvinnor heller utan västerländska kvinnor eller kvinnor i allmänhet. MGTOW såg ju dagens ljus för ett antal år sedan, och nu börjar feministiska kvinnor undra vad fan de gjort när ingen vill bilda familj med dessa arroganta, betitlade och trasiga individer.

"Where have all the men gone?!"
Citera
2025-06-26, 01:00
Avslutad
Njut av showen, svenska kvinnan har blivit biologins största misslyckande
Citera
2025-06-27, 10:50
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Årets bump!

Hade nästan glömt bort den här gigantiska tråden. Vilken jävla pionjär på området man var! Mer än ett decennium har gått sedan trådstarten, och mina åsikter är helt mainstream bland män idag. Det gäller inte bara svenska kvinnor heller utan västerländska kvinnor eller kvinnor i allmänhet. MGTOW såg ju dagens ljus för ett antal år sedan, och nu börjar feministiska kvinnor undra vad fan de gjort när ingen vill bilda familj med dessa arroganta, betitlade och trasiga individer.

"Where have all the men gone?!"

We are living well, annorstädes.

Slow motion-kraschen är ett fantastiskt spektakel att få se på behagligt avstånd.
Jag kan inte se att kvinnor tar "marken" som vi lämnat i deras liv. Jag och mina vänner har det samtidigt gott. Min skjutbana är t.ex. mer välvårdad än en normal singelkvinnas trädgård. Det finns generöst med indikatorer som visar att kvinnor som grupp inte är rustade för ett radikalfeminiserat horliv. De failar spektakulärt med försvinnande små uppgifter som att t.ex. skruva en skruv.
Fantastiska tider...för oss. Robotiseringen/automationen gör livet enkelt, för oss som gör rätt från start och älskar den enkla logiken.

I min lilla grupp ser jag blicken oftast är höjd, strategiskt mot horizonten. Diciplin och uppskjuten belöning har varit ett centralt tema. Vi som är tidiga in bär redan stor frukt av livsinvesteringar och står nu inför än större investeringar(volymmässigt), medan kvinnorna som står och stampar på samma horplats bara har blivit äldre och synbart äckligare.
Ingen av oss kör en Bentley men vi har nästan inga utgifter, mer inkomster och realkapital än någonsin. Livet överlag har redan gjorts lagom bekvämt i.o.m. att kvinnors kaos inte finns närvarande.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2025-06-27 kl. 11:09.
Citera
2025-06-27, 14:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
We are living well, annorstädes.

Slow motion-kraschen är ett fantastiskt spektakel att få se på behagligt avstånd.
Jag kan inte se att kvinnor tar "marken" som vi lämnat i deras liv. Jag och mina vänner har det samtidigt gott. Min skjutbana är t.ex. mer välvårdad än en normal singelkvinnas trädgård. Det finns generöst med indikatorer som visar att kvinnor som grupp inte är rustade för ett radikalfeminiserat horliv. De failar spektakulärt med försvinnande små uppgifter som att t.ex. skruva en skruv.
Fantastiska tider...för oss. Robotiseringen/automationen gör livet enkelt, för oss som gör rätt från start och älskar den enkla logiken.

I min lilla grupp ser jag blicken oftast är höjd, strategiskt mot horizonten. Diciplin och uppskjuten belöning har varit ett centralt tema. Vi som är tidiga in bär redan stor frukt av livsinvesteringar och står nu inför än större investeringar(volymmässigt), medan kvinnorna som står och stampar på samma horplats bara har blivit äldre och synbart äckligare.
Ingen av oss kör en Bentley men vi har nästan inga utgifter, mer inkomster och realkapital än någonsin. Livet överlag har redan gjorts lagom bekvämt i.o.m. att kvinnors kaos inte finns närvarande.

Det var en bra sammanfattning! Landets kvinnor kommer att drabbas av en baksmälla av rang efter manshatarfesten, som pågått i 50 år nu... Nu håller precis allt på att spåra ur, och även jag sitter lite vid sidlinjen och njuter av förfallet.
Citera
2025-06-27, 17:34
Medlem
Citat:
Det var en bra sammanfattning! Landets kvinnor kommer att drabbas av en baksmälla av rang efter manshatarfesten, som pågått i 50 år nu... Nu håller precis allt på att spåra ur, och även jag sitter lite vid sidlinjen och njuter av förfallet.

Japp, det är bara så det är i all enkelhet.
Och tiden. Vi har t.o.m. tiden på vår sida! Vi åldras som vin och investeringarna ger avkastning...till nya investeringar.
För ca. 2 veckor sedan fick jag frågan "om jag var krimminell" av en kvinnlig släkting. Hon kan inte vika sin lilla kognition runt konceptet uppskjuten belöning och när effekten av "ränta på ränta" verkligen sparkar igång. Gör man stora real-investeringar, så står ens tillväxt bara still en liten stund för att sedan bara rulla på igen.

Bland feminister är det bara de falska som kommer lite frammåt. Men de kommer aldrig att vara riktigt fria. De kommer att vara beroende av t.ex. statens "goda vilja". De missar enorma aspekter av livet. Bara sådant som att få lära sig av sina misstag.
Citera
2025-06-27, 18:03
Medlem
Prodelins avatar
Jag kan inte förstå svenska killar som väljer dagens svenska tjejer, vad har dom för ideal egentligen?

En svensk kvinna har ju ingen kvinnlighet i sig idag, du kan aldrig lita på dom, jag skulle säga 7 av 10 är skilda pga kvinnorna hittade ny partner
Citera
2025-06-27, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Jag kan inte förstå svenska killar som väljer dagens svenska tjejer, vad har dom för ideal egentligen?

En svensk kvinna har ju ingen kvinnlighet i sig idag, du kan aldrig lita på dom, jag skulle säga 7 av 10 är skilda pga kvinnorna hittade ny partner

Det är värre än så. Kolla upp "Briffaults lag".
Hoppet är givetvis en ny(rikare) snopp, helt i enlighet med "hypergami'n".

I resten av västvärlden kan de skilda ludren klaga över att ingen man(vit riddare) vill röra dem efter ca. 30 års ålder. Vissa tidigare och andra lite senare.
Här får de dränka sina sorger i kubikvis med sunkigt baginbox-vin, i tysthet...och börja beta av mängder med katter

Pricken över deras billiga hor-i, kan vara AI:ns intåg. Gissningsvis kommer de radikaliserade kvinnornas kvot-tjänster bli hysteriskt enkla att ersätta.
Citera
2025-06-28, 01:03
Medlem
Jenny9s avatar
Jag tycker det är lite märkligt att 70-75% av alla medlemmar på stora dejtingappar som Tinder och Bumble är män. Jag menar, varför är det inte tvärtom om det nu är män som inte vill ha kvinnor?

Verkar precis som om det är kvinnor som dragit sig undan.
Senast redigerad av Jenny9 2025-06-28 kl. 01:06.
Citera
2025-06-28, 08:42
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag tycker det är lite märkligt att 70-75% av alla medlemmar på stora dejtingappar som Tinder och Bumble är män. Jag menar, varför är det inte tvärtom om det nu är män som inte vill ha kvinnor?

Verkar precis som om det är kvinnor som dragit sig undan.

Nu tänkte fröken lite för fort igen..

Trådens titel är en uppmaning till män att hålla sig undan svenska kvinnor.

Det är inte ett konstaterande att män inte vill ha kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in