2025-06-26, 13:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Jag bryr mig inte vad andra människor gör så länge de inte skadar andra. Du är väldigt nedvärderande och använder liknelser om två helt olika typer av saker genom att likna oss vid narkomaner.

Du är ingen talesperson för camtjejerna och de prostituerade på nätet, du vet inte heller hur många camtjejer som har en missbruksproblematik.

Citat:
Eftersom du har ett kvinnohatare utan dess like utgår jag nu att du är en kvinna.

Gäsp. Nu drog du det utnötta kvinnohatarkortet. Du är inte seriös för 5 öre.

Citat:
Vi har rätt att yttra oss i demokrati och att inte bli betraktade som ohörbara när det är oss saken gäller. Lagstiftning som förbjuder sexköp på distans kan ses som symbolpolitik
Den typ av retorik kallar “moralpanik” – där vi som grupp målas upp som ett hot mot samhällsmoralen.

Självklart får du yttra dig hur mycket du vill men det får vi andra också. Om du vill vara omoralens väktare så är det upp till dig men räkna inte med att du får någon större respekt från andra människor.

Citat:
Vi är många cam-modeller som lyfter fram rätten till kroppsligt självbestämmande: att kunna bestämma hur vi vill arbeta, leva och uttrycka våran sexualitet.

Du antyder att sexsäljare inte kan förstå sitt eget bästa, vilket speglar ett patriarkalt synsätt där kvinnors val ifrågasätts och förminskas.

Är ditt inlägg AI-generat? Du har ingen aning om vad som ligger bakom helt andra kvinnors "val" att sälja sexuella tjänster på distans på digitala bordeller, inte heller vet du vart pengarna tar vägen. Helt uppenbart vill du normalisera sexköp och prostitution med argumentet att kvinnor väljer själva frivilligt men det vet inte du eftersom du utgår enbart från dig själv. Det ska påpekas att också rattfyllerister och fortkörare vill bestämma själva när de ska köra bil och hur fort det ska gå.

Du kan inte heller börja argumentera för att det är en mänsklig rättighet att kunna köpa sex på distans av arbetsskygga camtjejer vars bakgrund vi vet noll om.

Du får vara motståndare till den nya lagen mot sexköp på distans hur mycket du vill men om några dagar är den här.
Citera
2025-06-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du är ingen talesperson för camtjejerna och de prostituerade på nätet, du vet inte heller hur många camtjejer som har en missbruksproblematik.

Gäsp. Nu drog du det utnötta kvinnohatarkortet. Du är inte seriös för 5 öre.

Självklart får du yttra dig hur mycket du vill men det får vi andra också. Om du vill vara omoralens väktare så är det upp till dig men räkna inte med att du får någon större respekt från andra människor.

Är ditt inlägg AI-generat? Du har ingen aning om vad som ligger bakom helt andra kvinnors "val" att sälja sexuella tjänster på distans på digitala bordeller, inte heller vet du vart pengarna tar vägen. Helt uppenbart vill du normalisera sexköp och prostitution med argumentet att kvinnor väljer själva frivilligt men det vet inte du eftersom du utgår enbart från dig själv. Det ska påpekas att också rattfyllerister och fortkörare vill bestämma själva när de ska köra bil och hur fort det ska gå.

Du kan inte heller börja argumentera för att det är en mänsklig rättighet att kunna köpa sex på distans av arbetsskygga camtjejer vars bakgrund vi vet noll om.

Du får vara motståndare till den nya lagen mot sexköp på distans hur mycket du vill men om några dagar är den här.

Du säger att jag inte tar någon aning? Varför skulle du ha mer aning än jag har? Jag jobbar ju med detta och kommer fortsätta göra det, har t.o.m. snygga killar och snälla män som ger mig pengar. Och vi kommer fortsätta sända live, cama och onanera hur mycket du än önska att det inte va så. Kommer bara säga att det inte fanns några önskemål och att jag väldigt gärna tycker om att ta min svarta dildo i rumpan. Lagen är helt värdelös att använda och tillämpa finns liknande i Norge och ingen bryr sig
Citera
2025-06-26, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Men om man i den där privata chatten inte säger ett ord om vad man vill se eller göra. Och tjejen på eget bevåg tar fram en dildo och börjar köra. Har man ”förmått” henne att göra något då?

Eller om tjejen frågar rakt ut vad man vill se. Och man svarar ”gör vad du vill”, varpå hon börjar köra. Har man då ”förmått” henne att göra den där sexuella handlingen?

Många frågor..

Om du inte påtalar något vad personen ska ska göra i en CAM är det lagligt.

Därför skapas det nu färdiga CAM shower för oss som sysslar med detta.

Vi skriver vad våra CAM shower kommer innehålla på våra plattformar och att du som köpare inte kan påverka showen.

Problemet löst!
Våra jurister har granskat ärendet och det är så vi kommer jobba i och med den nya lagen.

Redan nu har försäljningen av våra porrfilmer mångdubblats och den nya lagen gynnar oss som spelar in porrfilm och säljer vilket är fantastiskt kul för oss!

Att denna lag på något sätt ska leda till något av det förespråkarna antar visar bara prov på extremt lite verklighetsförankring!
Citera
2025-06-26, 14:14
Medlem
Citat:
Du säger att jag inte tar någon aning? Varför skulle du ha mer aning än jag har? Jag jobbar ju med detta och kommer fortsätta göra det, har t.o.m. snygga killar och snälla män som ger mig pengar. Och vi kommer fortsätta sända live, cama och onanera hur mycket du än önska att det inte va så. Kommer bara säga att det inte fanns några önskemål och att jag väldigt gärna tycker om att ta min svarta dildo i rumpan. Lagen är helt värdelös att använda och tillämpa finns liknande i Norge och ingen bryr sig

Tyvärr kommer du inte nå fram till denna väldigt obegåvade person så bara ge upp den konversationen.

Dessa människor vet ingenting om vår värld och många av dem som officiellt pratar på samma sätt är våra kunder i tysthet bakom ryggen på sin fru och det däremot är fakta!

Allt motstånd och förbud mot sex och porr kommer alltid misslyckas för det ligger i vår natur och där sitter också vi i branschen på fakta till skillnad från dem.

De gissar och vi vet!
Det vanliga tjafset liksom så inget att bry sig om!

Kör på och lev livet!
Det gör vi!
Citera
2025-06-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Om du inte påtalar något vad personen ska ska göra i en CAM är det lagligt.

Därför skapas det nu färdiga CAM shower för oss som sysslar med detta.

Vi skriver vad våra CAM shower kommer innehålla på våra plattformar och att du som köpare inte kan påverka showen.

Problemet löst!
Våra jurister har granskat ärendet och det är så vi kommer jobba i och med den nya lagen.

Redan nu har försäljningen av våra porrfilmer mångdubblats och den nya lagen gynnar oss som spelar in porrfilm och säljer vilket är fantastiskt kul för oss!

Att denna lag på något sätt ska leda till något av det förespråkarna antar visar bara prov på extremt lite verklighetsförankring!
Otroligt. Eller egentligen inte, det är ju då en helt logisk konsekvens av hur den nya lagen är skriven. Så kan det gå.
Citera
2025-06-26, 14:31
Medlem
ja sälja sin kropp. Det gör vi till arbetsgivaren tills vi går i pension. på ett eller annat sätt.
Citera
2025-06-26, 14:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Det är synd att spinnhusen inte finns längre, i dessa tider med Onlyfansmodeller och camtjejer så hade dessa institutioner gjort stor nytta.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Spinnhus

Samtidigt är nog inte den nya lagen mot sexköp på distans så värdelös som du försöker inbilla oss andra för om inte den nya lagen utgjorde ett hot mot de prostituerades inkomster så skulle inte någon bry sig förutom sexköparna.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-06-26 kl. 14:35.
Citera
2025-06-26, 14:40
Medlem
Blondinss avatar
Onlyfans förbjuds inte 1 juli.
Du får inte köpa custom made material som görs unikt för dig, från människor på Onlyfans.
Citera
2025-06-26, 14:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Onlyfans förbjuds inte 1 juli.
Du får inte köpa custom made material som görs unikt för dig, från människor på Onlyfans.

Precis! Däremot hoppas nog vi alla på att den nya lagen mot sexköp på distans har en förebyggande effekt på sexhandeln på de digitala bordellerna, dvs att sexköpen minskar.
Citera
2025-06-26, 14:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apophis77
ja sälja sin kropp. Det gör vi till arbetsgivaren tills vi går i pension. på ett eller annat sätt.

Fast nu säljer inte du sexuella tjänster till din arbetsgivare så ditt inlägg får betecknas som helt ovidkommande.

Du skulle inte heller uppskatta eller applådera om din egen dotter säljer Fiffi på Onlyfans eller ställer upp på grova sexscener live.

Tyvärr finns det personer i tråden som gör allt för att normalisera sexköp och prostitution och vill få det att framstå som att det är fullt normalt att ägna sig åt detta. Man kan bara spekulera i vad som orsakat denna förvrängda syn på sexualitet?
Citera
2025-06-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du tipsade tidigare om camtjejer på den afrikanska kontinenten trots att du inte betalar för sexuella tjänster på distans? 😁

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025

Du är samtidigt säkert motståndare till den nya lagen mot sexköp på distans men borde inte du förklara dig hur du resonerar kring ditt tidigare tips?
Ser fortfarande inte riktigt problemet. Mitt svar var riktat till de i tråden som var oroliga över att tappa möjligheten till att runka till en kvinna på nätet då tipsade jag om en dejtingapp.
Jag tycker att den nya lagen är inkonsekvent. Det är okej att köpa förinspelat material men inte att skicka ett önskemål om att personen ska göra si eller så. Personen blir ändå sexuellt exponerad. Å andra sidan kan dom inte förbjuda sexfilmer det blir för mycket Nordkorea av det hela.
Citera
2025-06-26, 15:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Ser fortfarande inte riktigt problemet. Mitt svar var riktat till de i tråden som var oroliga över att tappa möjligheten till att runka till en kvinna på nätet då tipsade jag om en dejtingapp.

Du menar alltså att du är "snäll" som tipsar sexköpare hur de ska kunna kringgå den nya lagen mot sexköp på distans? Vad vinner du på det kan man fråga sig? Ingen kommer att ge dig medalj för din gärning ☺️

Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jag tycker att den nya lagen är inkonsekvent. Det är okej att köpa förinspelat material men inte att skicka ett önskemål om att personen ska göra si eller så. Personen blir ändå sexuellt exponerad.

Du verkar inte förstå skillnaden mellan att titta på porr som är förinspelad och sexköp på distans.

Föga förvånande är du motståndare till den nya lagen. Du är lika förutsägbar som sommarvädret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in