Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Igår hävdade du med en dåres envishet att det fanns en film på medarbetarens telefon, och tyckte det var bedrövligt att varken jag eller Jonas S krävde att denna film hade släppts.
Men du misslyckades med att bevisa att det finns en film. Trots detta svarade jag dig och sa, OM det finns en film tycker jag den borde släppas.
Sen duckade du själv flera gånger på frågan varför Alice inte polisanmält tjänstemannen för misshandel eller ofredande.
Nej, jag hävdar att det finns bilder, men mer troligt att det finns film (och antagligen med ljud, som V´s medarbetare tagit när hon initierade och eskalerade det hela.
Det framstår som rimligt då V´s medarbetarares hela syfte, var att visa hela världen vilken usel människa Måwe är, då V´s medarbetare initierade och sedan eskalerade ett angrepp på en EU-parlamentariker i ett av Europas viktigaste skyddsområden.
Det framstår då som orimligt att detta inte dokumenterades på ett sådant sätt, rimligen med film och ljud, då det skulle spridas till hela världen. Håller du inte med, eller har du någon annan förklaring?
V har haft tillgång till detta material som V´s medarbetare tog hela tiden, och det framstår som rimligt att V skulle släppa det, och/eller låter V´s egen advokat transkribera det på samma sätt som med CCTV-filmen.