Citat:
Ursprungligen postat av
DjILY
Jag är biolog och ingenjör tack. Och jag vet helt uppenbart mer om detta än du. Du är den som snackar goja, inte vet vad du talar om och bör visa lite hut. Jag är inte den som kommer med AI-slop i mina inlägg (men jag har identifierat två andra knasbollar i bara denna tråd som faktiskt inte skrivit sina inlägg själv).
Du är ju den som inte kan skilja på en termobarisk bomb och en 'bunker buster' och du är ju den som snackar om berg vars beskaffenhet du inte ens har tagit dig tid att undersöka.
Jag vet inte "mer än andra", men helt uppenbart mer än dig. Svara på frågorna i stället. Förstår du skillnaden mellan en termobarisk bomb för luftbrisad/markbrisad och en bomb som ska penetrera djupt in i material? Förstår du att sedimentära bergarter inte är "urberg" och förstår du att bomber mot hårda mål har funnits länge? Frågan är vad fan DU har i tråden att göra, du vill ju inte ens lära dig något om ämnet och du bara påstår saker du inte vet någonting om.
Ja, självklart gör jag det.
Var har jag pratat om termobariska vapen, mer än i inlägget om att de sköts av US mot grottöppningar i Afganistan, för att döda de i grottorna?
Det som diskuteras i just denna tråden är ju, kan en Gbu57 nå ner till Irans kärnanläggning som ligger djupt ned i bergrunden?
Det är precis det vi gör också, var och en efter sin förmåga.
Om nivån på det vi diskuterar inte räcker för dej så byt tråd, eller så diskuterar du vidare med din AI.
Att du skulle vara ingenjör, tillåt mej att tveka...
Du ger snarare intryck av att vara en fullfjädrad narcissist.
Vi får se, B2orna är nu på väg, snart får vi facit och kan sluta spekulera.