Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nja, jag är bara inte så ideologiskt styrd som du är att jag känner mig tvingad att ringakta offer för sexuellt våld. Du uppgav tidigt i den här diskussionen att du anser att det är feminister som inbillat offer för sexuellt våld att frysreaktionen existerar. Och sen har du snackat om reaktionen hos pungråttor. Du framstår som rätt så oseriös, iallafall i denna diskussionen.
Liksom det inte finns en uppsjö av vetenskapliga studier som bevisar din teori.
Ja jo, du borde följa din egen varning och vara mer kritisk till det du läser så att du inte går runt och tror att man kan inbilla människor hur de ska och inte ska reagera på stark stress och hot.
HusvagnSvensson är
många nivåer över dig vad gäller både intelligens och seriositet.
Du är en fullständigt okunnig och korkad idiot. Du har inga som helst bevis för existensen av din älskade "frysreaktion". Du har inga argument överhuvudtaget. Du bryr dig inte om sanningen. Du är extremt ideologiskt styrd.
Man behöver inte ha en uppsjö studier för att bevisa att något vars existens inte är bevisad, inte existerar. Det är DU, din dumma kossa, som hävdar att "frysreaktion" vid våldtäkt existerar, då är det upp till DIG att bevisa detta. Det är INTE upp till oss andra att motbevisa dig. Det fungerar inte så. Begriper du? Bevisbördan ligger hos dig.
Det är uppenbart för alla att du är den klart dummaste personen i tråden, men ändå har du mage att kalla den vettigaste, mest sansade och mest seriöse debattören för "oseriös", och anklaga honom för att inte veta vad han pratar om. När du själv har absolut noll att komma med. Det är skamligt, pinsamt och patetiskt hur du håller på. Det är faktiskt helt otroligt vilken sopa du är.