Citat:
Oj vilken överraskning, en man som inte har en aning om kvinnlig anatomi och som talar om för kvinnor att det inte gör ont att bli våldtagen eller att de kan bli rejält skadade i underlivet av våldtäkt.
Citat:
Nej det gör du inte. Hela den här personan som du byggt upp på nätet hör till din personlighetsstörning.
Citat:
Åsikten att våldtäkt är överhypad har inget med mitt yrke att göra. Den åsikten fick jag i samband med våldtäktsvågen efter migrankrisen 2015. Unga kvinnor var helt obekymrade och fortsätter att rösta för mer. Så våldtäkter är uppenbarligen ingen big deal. Dessutom kan tilläggas att definitionen av våldtäkt innebär at de flesta "våldtäkter" helt saknar våldsinslag. Många kvinnor fantiserar om våldtäkt och tänder på kriminella också. Så ja, det är som regel värre att få en rejäl smäll på käften.
Det här är så sjukligt att det knappt går att bemöta.
Kvinnor som fantiserar om våldtäkt, vill de bli våldtagna i verkliga livet av random män?
Kvinnor och män som röstar vänster, vill de bli våldtagna?
Kvinnor som skriver till tex Breivik, vill de bli våldtagna?
Med tanke på att du lider av narcissistisk personlighetsstörning och att senare forskning visat att kluster b typer oftast slutar utvecklas emotionellt i 8 års åldern så är jag egentligen inte förvånad över ditt sätt att tänka och förmåga att dra slutsatser.