Citat:
Ursprungligen postat av
Imaloser
Jaja, jag är våldtäktsman osv. Blabla. Käft. Som den idiot du är vill du naturligtvis tolka allt på värsta möjliga sätt. Jag försöker diskutera vad det kan få för följder att en tjej bara kan säga att hon frös, trots att hon till synes var med på det, att "frysa" betyder inte nödvändigtvis att tårarna rinner och man är helt likstel, det finns många tjejer som inte är jätteaktiva i sängen, det finns en risk att man kan använda detta som ursäkt för att säga att man blev våldtagen även när så inte är fallet. Men mäns liv är inte lika vikiga som kvinnors såklart
Och vad har du för källa på att tjejer "bara" säger att hon "frös"????
Det du står för, dvs denna bild som ständigt målas iupp på detta forum av alla dessa horder av kvinnor som falskanmäler män för våldtäkt, och alla dessa stackars män som blir sååååå utsatta för att kvinnor lurar hem dem för att ha sex för att dagen efter knalla till polisen …för att …ja vadå?
retas? vara elaka? är liksom…..
patetiskt ok?
Kom med bevis för att du har ett allvarligt problem med att kvinnor medvetet falskanmäler killar för våldtäkt dagen efter, när de haft helt frivilligt sex tack.
Jag kan bara komma på 1 enda praktiskt skäl till att detta kan vara en kvinnlig strategi och det är de kvinnor som enligt sin kultur, familj etc INTE får lov ha sex överhuvudtaget, så att när detta blir upptäckt, så är att skylla på våldtäkt deras väg ut ur en för dem ohållbar situation.
Men annars finns det väl fan inget som helst incitament för tjejer springa runt anmäla killar/ män de haft frivilligt sex med för våldtäkt…finns väl andra betydligt smartare sätt att "hämnas" på om man nu är ute efter detta än att utsätta sig för polisförhör etc?
Problemet i samhället är INTE falskanmälningar, problemet är brottet som sådant.
Du har offantligt många fler kvinnor i världen som INTE får sin "rätt" tillgodosett i samhället, av polisen, av domstolen etc. än vad det någonsin finns män som blivit lurade vid friviligt sex.
ok?
Tröttsamt.