Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Att kalla någon ”okunnig” som du gör är ett passivt aggressivt beteende och en simpel härskarteknik. Du har överhuvudtaget inga argument när det gäller trådens ämne utan spammar bara tråden med floskler och cirkelresonemang på ett närmast patologiskt sätt.
Du har alltså tidigare upprepat spridit dessa uppgifter i tråden utan att veta om de stämmer eller inte?
Det finns inget dokumenterat missbruk eller beroende.
Genom domen är det fastställt missbruk, sedan att Linns ombud Sofia Kumlin ville ha det till något annat innebär inte att det är fastställt att Linn led av ett missbruk. Vi alla vet man är "oskyldig tills domen har fallit"
Det stärker även vad jag framhållit att läkare gör sina egna bedömningar, att man inte kan lita på läkare, man ska följa sin instinkt o inse denna läkare ska jag inte lita på, som ex jag har.
Tar man Linns läkare så hamna hon under 15-metoden som är hjälp för alkoholmissbruk när man inte själv kan reglera sitt missbruk, ändå kan inte Linn hålla sig nykter , dvs även fast hon hamnar under ett program för alkoholmissbruk klarar hon inte av att sluta supa, detta tyder klart o tydligt att personen lider av ett missbruk.
Kanske Linn idag är en nykter alkoholist, men det tog nästan ett år av rehabilitering för henna att nå dit, med kniven på strupen dessutom, du tappar körkortet, du får inte bli ambulansförare.