2025-06-16, 21:18
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Att de kommer. Han har en karriär och kommer fortsätta den. En svartsjuk fd som försökt sola sig i hans karriär kan inte påverka det. En klassisk känslig mobberska som ingen får lämna ostraffat kommer inte förstöra hans karriär.
Jag reagerade på att hon gick ut så fort offentligt med att han skulle vara en skitstövel.
Tanken på att hon passade på när han misslyckades i Mello och utsattes för spott och spe dök upp.

Kokain finns det väl gott om i branschen och i innesvängen, och han är väl knappast den förste/a som knuffat undan sin kärring/gubbe.

Sen att Läckberg drar sin lans för Ciara känns bara teatraliskt. Säljer hon inte längre tillräckligt bra? Har Måns varit elak mot hennes toy-boy? Eller vill hon gjuta olja på vågorna?

Sen så kan man ställa sig frågan om hon varit den ängel hon ”framställts” som.
Kommer det att dyka upp nåt om henne framledes?
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2025-06-16 kl. 21:29.
Citera
2025-06-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vore konstigt annars och med tanke på vad Ciara skrev i det som raderades. Man visar inte upp sin aggression första/enda gången inför "publik". Man behöver inte heller bli halvt ihjälslagen för att det ska räknas som misshandel.
Du har helt rätt i det du skriver men folk verkar inte fatta det.
Citera
2025-06-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Hur vet du det?
Jag har redan sagt att jag sett det.
Citera
2025-06-16, 21:29
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Om du tycker att Måns är en svärmorsdröm och skitbra snubbe får du tycka det, men jag håller inte med dig.
Det har jag aldrig skrivit att jag tycker heller.
Citera
2025-06-16, 21:31
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du har helt rätt i det du skriver men folk verkar inte fatta det.
Vad är det ”folk” inte ”fattat”?
Citera
2025-06-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Vad är det ”folk” inte ”fattat”?
Jag svarar på en kommentar som jag håller med om varför läser du inte den så får du svar på din fråga
Citera
2025-06-16, 21:57
Medlem
MsPa1nTs avatar
Var på middag hos en polare som bor i Malmö för några veckor sedan. Tydligen hade en vännina till hans tjej legat med Måns. Under akten så ber Måns om att få bajsa på tjejens bröst.
Noll aning om sanningshalten i detta men var otroligt roligt över 3 flaskor vin.
Citera
2025-06-16, 22:06
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Jag har redan sagt att jag sett det.

Ja, så långt förstår jag men i vilka sammanhang har du sett Måns knarka, vara otrogen och få raseriutbrott?
Citera
2025-06-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ja, så långt förstår jag men i vilka sammanhang har du sett Måns knarka, vara otrogen och få raseriutbrott?
Om jag berättar det så kan Måns direkt veta vem jag är så det avstår jag ifrån
Citera
2025-06-17, 01:24
Medlem
Citat:
Hur vet du det?

Ja det kan man fråga sig?
Citera
2025-06-17, 01:32
Medlem
Citat:
Om jag berättar det så kan Måns direkt veta vem jag är så det avstår jag ifrån

Det är jag tveksam till? Om du ev vet en plats od där det hände, var det bara du och han där? Eller var det flera personer på plats och i så fall kan han inte veta vem som säger vad.
Citera
2025-06-17, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det är jag tveksam till? Om du ev vet en plats od där det hände, var det bara du och han där? Eller var det flera personer på plats och i så fall kan han inte veta vem som säger vad.
Du får vara hur tveksam du vill. Jag vet att om jag berättar om det jag sett så kommer Måns kunna veta vem jag är.
Jag har sett honom knarka vara otrogen och ha raseriutbrott mer än en gång och jag har sett hur rädd Ciara är när han blir sån. Det räcker för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in