2025-06-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynliga-molgan
I dag är Linn och nya killen på Skara sommarland , medans barnen åker karuseller så står hon och hånglar upp killen, förra året var hon väl där med Simon haha

Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Jag var också där idag och såg dem. Såg de i badlandet, när de åkte karuseller och när de vann stora gosedjursbollar till barnen (tror att det var det) på hjulen. Jag såg de pussas vid något tillfälle men såg framförallt att de lekte med barnen båda två.
Sjukt sammanträffande att dom bara råkade vara där samma dag som det anordnades drop in-bröllop på Skansen.
Citera
2025-06-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Sjukt sammanträffande att dom bara råkade vara där samma dag som det anordnades drop in-bröllop på Skansen.
Vad är sammanträffandet att de åkt till Skara när Skansen har drop-in bröllop.
Citera
2025-06-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Vad är sammanträffandet att de åkt till Skara när Skansen har drop-in bröllop.
Det var en del offentligt tjat om en ring från L på det senaste. T.ex. denna video.
Citera
2025-06-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Varför är det ett sammanträffande? Inte ens Linn kan väl vara så galen att hon tänkt gifta sig med sin kille sedan några månader bara så där?
Skulle de gifta sig hoppas jag att C får tid att ordna ett ordentligt äktenskapsförord åtminstone.
Citera
2025-06-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Vitt kanske inte är så svårt eftersom hon ofta har det men just en playsuit är väl ingen man gissar sig fram till. Och bikini har hon ju flera så det är inte heller något man kan veta om man inte sett irl. Äh det spelar väl ingen roll vad de hade på sig egentligen. Ville bara säga det så att jag inte skulle bli anklagad för att ljuga. Kommer det bilder så får ni ju se.
Nej men jag tror dig. Tycker också det är ett intressant sammanträffande att den enda som försvarar Linns galna beslut i den här tråden råkar vara på plats på Skara sommarland samtidigt som Linn för att berätta vilken bra mamma hon är………
Citera
2025-06-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Nej men jag tror dig. Tycker också det är ett intressant sammanträffande att den enda som försvarar Linns galna beslut i den här tråden råkar vara på plats på Skara sommarland samtidigt som Linn för att berätta vilken bra mamma hon är………

Ja det är ett verkligen ett intressant sammanträffande och därför ville jag försöka bevisa det eftersom jag visste att ingen troligtvis skulle tro mig.
Citera
2025-06-15, 20:29
Medlem
Ännu ett samarbete med sexleksaker, kan inte förmå mig att titta med ljud haha
Citera
2025-06-15, 20:32
Medlem
Undrar 2 saker

1. Hur ofta ger ni bort sexleksaker till vänner?
2. Om hon nu vill att det ska sluta vara tabu borde hon väl visa vad hon själv tycker om istället för att gömma sig bakom kompisar?
Citera
2025-06-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Fruktansvärt dåligt dom vanligt. Att hon fortfarande får betalt från det där företaget är en stor gåta
Citera
2025-06-15, 20:33
Medlem
Citat:

Fan du hann före mig😅, åtminstone en samarbetspartner hon inte har förlorat🫣
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-06-15 kl. 20:36.
Citera
2025-06-15, 20:37
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Varför inte? Om du syftar på att han ska göra något mot flickan så är det mer troligt att det kommer att ske inom hemmets fyra väggar. Obs! Har nu inte påstått att han kommer att göra något!

Asså det är en sjukt skum situation tycker jag ändå. Att en ung snubbe barnvaktar en sjuårig flicka vars mamma han dejtat i circus 3 månader. Han borde inte träffa barnen öht förrän de känt varandra nått år.
Citera
2025-06-15, 20:37
Medlem
Citat:

Jag tittade, hade jag bara lyssnat och inte tittat skulle jag aldrig förstå vad hon gjort reklam för. Hon visade 2 vibratorer men sa aldrig ordet vibrator. Endast ”vacker, söt, gullig, stilren”.
”Ribbat mönster, söt tulpan”. Vad gör du reklam för? Kläder? Blommor? SEXLEKSAK?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in