2025-06-15, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynliga-molgan
Det vet jag inte jag gick bara förbi och såg barnen åka snurr gungan och dom står och kysser varandra, hon fick stå på tå
Men va, hade hon inte klackskor på sig? Då måste hon ju ha fått ont i fötterna, alltså jätteont!
Citera
2025-06-15, 09:19
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Jag såg iallafall inte mamman. Första timmen såg jag bara Linn, Juvelia och Belle på badlandet så jag trodde att hon var där ensam med dem. Sen kom pojkvännen och Tindra. Men ingen mer.

Så du satt och studerade familjen i timtal men hade ingen tanke på att knäppa en bild.
Citera
2025-06-15, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Så du satt och studerade familjen i timtal men hade ingen tanke på att knäppa en bild.

Satt inte och studerande i timtal. Bara sprang på dem när de var på de platserna.
Jag tog ingen bild för jag tycker inte att det känns snällt att ta en bild utan någons vetskap.
Däremot kan jag berätta vad de hade på sig, innan hon lägger ut bilder därifrån. Så att ingen kan säga att jag ljuger.
Linn hade en vit playsuit, utsläppt hår, solglasögon och en blå/vit bikini.
Tindra och juvelia hade bikinis i färgen gammelrosa, juvelia hade en matchande badflytväst. Även Belle hade en badflytväst.
Citera
2025-06-15, 09:47
Medlem
Citat:
Nä då. Hångla såg jag aldrig. Absolut att det syndes att de båda gillar fysisk kontakt. Men såg också att han var iväg ensam med Tindra och badade rätt länge medan hon var på det lilla badlandet med Juvelia och Belle. De såg ut som en helt vanlig familj. Inga jag hade tittat på alls om jag inte visste vilka det var
Jag hoppas verkligen inte att detta stämmer. Hon kan väl inte vara så dum/naiv att hon låter honom vara ensam med en av hennes döttrar (och på ett badland dessutom) redan?!?!
Citera
2025-06-15, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staffie001
Jag hoppas verkligen inte att detta stämmer. Hon kan väl inte vara så dum/naiv att hon låter honom vara ensam med en av hennes döttrar (och på ett badland dessutom) redan?!?!
Varför inte? Om du syftar på att han ska göra något mot flickan så är det mer troligt att det kommer att ske inom hemmets fyra väggar. Obs! Har nu inte påstått att han kommer att göra något!
Citera
2025-06-15, 10:28
Medlem
Citat:

Hmm tyckte faktiskt inte att det såg konstigt ut. Såg tryggt och ansvarsfullt ut.
Citera
2025-06-15, 13:39
Medlem
Citat:
Satt inte och studerande i timtal. Bara sprang på dem när de var på de platserna.
Jag tog ingen bild för jag tycker inte att det känns snällt att ta en bild utan någons vetskap.
Däremot kan jag berätta vad de hade på sig, innan hon lägger ut bilder därifrån. Så att ingen kan säga att jag ljuger.
Linn hade en vit playsuit, utsläppt hår, solglasögon och en blå/vit bikini.
Tindra och juvelia hade bikinis i färgen gammelrosa, juvelia hade en matchande badflytväst. Även Belle hade en badflytväst.
Man behöver inte ha sett dom för att kunna lista ut att det var den outfiten dom hade på sig
Citera
2025-06-15, 13:39
Medlem
Citat:
Hmm tyckte faktiskt inte att det såg konstigt ut. Såg tryggt och ansvarsfullt ut.
Hur kan du ha sett så mycket men inte sett att mamman var med?
Citera
2025-06-15, 14:49
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Du som är ett sånt fan av Linn kunde väl åtminstone gått fram o sagt hej, kanske bett om en selfie.
Citera
2025-06-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini

Hon var aldrig med vid de tillfällena jag såg dem.
Citera
2025-06-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Du som är ett sånt fan av Linn kunde väl åtminstone gått fram o sagt hej, kanske bett om en selfie.

Citat:

När är det okej tycker du?
Citera
2025-06-15, 18:42
Medlem
Citat:
Man behöver inte ha sett dom för att kunna lista ut att det var den outfiten dom hade på sig

Citat:
Ta det lite lugnt nu, vi pratar om en barnfamilj som besökt en av landets största nöjesparker. Det är inte särskilt långsökt. Du får det att låta som om hon påstår sig ha sett en blåval åka rullskidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in