2025-06-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chemla
På ratsit kan du se hennes löneranking gratis, utifrån den kan vi nog konstatera att hennes ekonomi inte är toppen. För er som inte pallar kolla upp så ligger hon på plats 991 av 1161 (personer över 16 år i hennes område)
Men vänta här nu.. låg inte L på plats 100-200 eller något sådant innan kvartalsuppdateringen?
Citera
2025-06-14, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Rätta mig gärna om jag har fel, men kan det se "extra" dåligt ut för att hon bor i ett bostadsområde där det finns köpesrätter ? Allstå att i området är chansen större att folk har bra betalda jobb, än om hon hade bott i ett område med hyreslägenheter?
Nej, det är knappast ett rikt område hon bor i. Typiskt nybyggt dyrt område där överbelånade unga barnfamiljer flyttar in och lägger halva sin inkomst på boendet. Det betyder inte att de är högavlönade.
Citera
2025-06-14, 19:05
Medlem
I dag är Linn och nya killen på Skara sommarland , medans barnen åker karuseller så står hon och hånglar upp killen, förra året var hon väl där med Simon haha
Senast redigerad av Osynliga-molgan 2025-06-14 kl. 19:14.
Citera
2025-06-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynliga-molgan
I dag är Linn och nya killen på Skara sommarland , medans barnen åker karuseller så står hon och hånglar upp killen, förra året var hon väl där med Simon haha
Var du där och såg?
Citera
2025-06-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Var du där och såg?

Japp det var jag , därför vet jag det
Citera
2025-06-14, 21:25
Medlem
Citat:

Var Ls mamma med som barnvakt?🫣
Citera
2025-06-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89

Det vet jag inte jag gick bara förbi och såg barnen åka snurr gungan och dom står och kysser varandra, hon fick stå på tå
Citera
2025-06-14, 22:29
Medlem
Citat:

Jag var också där idag och såg dem. Såg de i badlandet, när de åkte karuseller och när de vann stora gosedjursbollar till barnen (tror att det var det) på hjulen. Jag såg de pussas vid något tillfälle men såg framförallt att de lekte med barnen båda två.
Citera
2025-06-14, 22:39
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannah1997
Jag var också där idag och såg dem. Såg de i badlandet, när de åkte karuseller och när de vann stora gosedjursbollar till barnen (tror att det var det) på hjulen. Jag såg de pussas vid något tillfälle men såg framförallt att de lekte med barnen båda två.

Var väl tur att de inte bara stod och hånglade offentligt som tonåringar då
Citera
2025-06-14, 22:49
Avstängd
drinksareonmes avatar
Någon mer som sett dom?
Citera
2025-06-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Var väl tur att de inte bara stod och hånglade offentligt som tonåringar då

Nä då. Hångla såg jag aldrig. Absolut att det syndes att de båda gillar fysisk kontakt. Men såg också att han var iväg ensam med Tindra och badade rätt länge medan hon var på det lilla badlandet med Juvelia och Belle. De såg ut som en helt vanlig familj. Inga jag hade tittat på alls om jag inte visste vilka det var
Citera
2025-06-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89

Jag såg iallafall inte mamman. Första timmen såg jag bara Linn, Juvelia och Belle på badlandet så jag trodde att hon var där ensam med dem. Sen kom pojkvännen och Tindra. Men ingen mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in