Citat:
Ursprungligen postat av
CuriousMind69
Tell me att inga kvinnor vill knulla med dig utan att berätta att inga kvinnor vill knulla med dig.
Det var naturligt att dö av sjukdomar innan vi vaccinerade eller behandlade bort dem. Det var (och är fortfarande i delar av världen) vanligt att dö i barnsäng. Den vanliga medellivslängden var runt 40år för 2-300 år sedan. Framgångar och utveckling har förändrat vad som är vanligt och ”naturligt”.
Dessutom finns det ju argumentet att om kvinnokroppen endast var till för reproduktion så var ju klitoris rätt onödig. Så att den naturlig finns i kroppen bör ju peka på att njutningsmöjlighet är en OOTB feature

Och vet du vad modern sjukvård har fått för konsekvenser?
Jo, att de det naturliga urvalet inte längre fungerar.
Jag tycker det är fel att folk med downs syndrom och andra mongolider ska få skaffa barn, tycker också att de med synfel inte borde få skaffa glasögon heller och föra sina pissiga gener vidare.
Min farmor och farfar hade båda glasögon och det ledde till att alla min pappas syskon fick glasögon från tidig ålder.
Jag tycker även folk inte borde få adoptera om dom inte kan få egna barn.
Det naturliga är väldigt sällan dåligt.
Tänk om alla loosers till män skulle börja få knulla hej vilt och föra sina gener vidare, det tycker jag skulle vara skitdåligt och jag är glad att det naturliga urvalet ändå funkar lite grann än idag.
Kvinnan är till för reproduktion ja, hade hon endast kunnat ha sex för njutning så hade hon inte kunnat bli gravid, så där faller ditt argument.
Dedär med klitoris är något som kommit i vår moderna tid.
Fan, hur många tror du visste om klitoris under 1800 talet eller nåt innan utbildning och böcker fanns?
Förmodligen ganska få och penetrerande sex var det vanliga.
Första gången jag läste om klitoris var är jag var 15 men tog flera år innan jag förstod dess funktion.
Sex och dess njutning är främst till för mannen oh så har det alltid varit.