2025-06-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Bra. Tack. Fr du r nd inte intresserad i en givande diskussion med mig om ngot. Du ville bara tramsa.

Om du inte ens kan skriva en sammanhngande text om det du tror p samt frklara vilken sekt du anser att jag tillhr s r det nog inte jag som r ute efter att tramsa. Det r du som inte har ngra argument. Men jag avslutar grna till frdel fr ngot som inte r slseri med tid.
Citera
2025-06-14, 19:09
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och r det AOC beordrat dessa mord, s ska hon arresteras s snart det gr.
Vilka r fascisterna? Enligt dig?
Citera
2025-06-14, 19:10
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir lite jobbigt det fr Walz guvernren. En polare till honom som GM. Kanske d. D kommer det snabbt bli en icke-nyhet i demokratiskt styrd media.

Bde Trump-supportrar och anti-Trumpare kommer g full schizo nu om det hr stmmer.

Hr r tv lger som verkligen frtjnar varandra.
Citera
2025-06-14, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Trams-Fjant-Pajas-Nonsens

Du r precis som Trump. Anklagar andra fr det som han r skyldig till.
Citera
2025-06-14, 19:11
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Om du inte ens kan skriva en sammanhngande text om det du tror p samt frklara vilken sekt du anser att jag tillhr s r det nog inte jag som r ute efter att tramsa. Det r du som inte har ngra argument. Men jag avslutar grna till frdel fr ngot som inte r slseri med tid.

Bra. Sluta prata med mig nu. Fr jag har varit less p dig sedan vi brjade konversera. Knslan r mer n msesidig.

Ingenting jag skrivit r osammanhngande.
Citera
2025-06-14, 19:12
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Helt sant, man mste vnta p detta.
Fr vi sg hur republikaner frskte mer n en gng mrda donalds, och ven sett det skett mer n en gng historiskt.

Nu var det ju knappast "Donalds" valboskap som ville ha honom mrdad men det har inte med trden att gra.

Har dykt upp ett namn om man kikar in p X och i det fallet pekar det p en demokrat. Dock helt obekrftade uppgifter n s lnge och har personligen knslan att det r fel person som r utpekad.
Citera
2025-06-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Agenda Free TV hade uppe nt p skrmen dr det bekrftats att det lapparna lg i den misstnktes bil men jag minns inte vart bilden ursprungligen lagts upp tyvrr

Nu lade de upp fotot p "No Kings lapparna" p Agenda Free TV igen men inget nrmare om manifestet nnu vad jag har sett.
Citera
2025-06-14, 19:17
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Bra. Sluta prata med mig nu. Fr jag har varit less p dig sedan vi brjade konversera. Knslan r mer n msesidig.

Ingenting jag skrivit r osammanhngande.
Prata d med mig, fr jag r helt sammanohngande.
Citera
Medlem
ABC rapporterar att mannens lista inkluderade delstatliga och federala representanter fr Demokraterna.
Citera
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Nu var det ju knappast "Donalds" valboskap som ville ha honom mrdad men det har inte med trden att gra.

Har dykt upp ett namn om man kikar in p X och i det fallet pekar det p en demokrat. Dock helt obekrftade uppgifter n s lnge och har personligen knslan att det r fel person som r utpekad.
Det r inte frsta gngen egna ddar sina politiker.
Vi sg med donalds det var republikaner, och ven ntt president mord att det var egna.

S, nej, skulle inte alls bli frvnad.
Dock mste vi f mer information, och hoppas du hller med det krvs innan man sger mer om just den saken.
Och rykten bryr jag inte ett skit om just nu.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Nu lade de upp fotot p "No Kings lapparna" p Agenda Free TV igen men inget nrmare om manifestet nnu vad jag har sett.
N det har varit rtt tyst om manifestet n s lnge.
Citera
2025-06-14, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Prata d med mig, fr jag r helt sammanohngande.

Nej tack. Du lter inte heller srskilt seris av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in