2025-06-14, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Prata d med mig, fr jag r helt sammanohngande.

Nej tack. Du lter inte heller srskilt seris av dig.
Citera
2025-06-14, 19:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Bde Trump-supportrar och anti-Trumpare kommer g full schizo nu om det hr stmmer.

Hr r tv lger som verkligen frtjnar varandra.

Har Gavin Newsom uttalat sig nnu? Han r ju annars snabb att tycka till om allt. Om han i detta r tyst lutar det ju r ngot internt arbetsdrama hos dems.
Citera
2025-06-14, 19:20
Medlem
A-Good-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir lite jobbigt det fr Walz guvernren. En polare till honom som GM. Kanske d. D kommer det snabbt bli en icke-nyhet i demokratiskt styrd media.
Jag hoppas de lyckas ta honom levande s man sen frhoppningsvis fr veta lite om motivet. Men fr knslan av att han r en galning som inte kommer lta sig tas levande. Vi fr se.
Citera
Citat:
Har Gavin Newsom uttalat sig nnu? Han r ju annars snabb att tycka till om allt. Om han i detta r tyst lutar det ju r ngot internt arbetsdrama hos dems.

Men polisen hittade ju andra sidan ett manifest.
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
Yeah....

Law enforcement found a hit list in the Minnesota suspects car that contained nearly 70 names, a law enforcement official briefed on the matter told CNN.

The names included abortion providers, pro-abortion rights advocates, and lawmakers in Minnesota and other states, the official added. Law enforcement also found a Fathers Day card addressed to the suspect in a bag full of ammunition, the official said.

A second official briefed on the case echoed the targeting of abortion providers to CNNs Holmes Lybrand.
https://www.cnn.com/us/live-news/min...0s356m8a27n4un
Citera
2025-06-14, 19:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det r vl s enkelt att Gavin vill ha saklighet och fakta frst.
Eller r det dligt att man inte har det i tanke innan man uttalar sig?

Som om det skulle spela roll, fr vi har en sjuk person i handen och saknar betydelse d.
Citera
2025-06-14, 19:21
Medlem
CNN rapporterar att det fanns 70 namn p listan bl a "abortion providers" och mnniskor som fresprkar "kvinnors rtt att vlja" om man nu kallar det s fr jag vill inte skriva abortfresprkare.
Citera
2025-06-14, 19:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Jag hoppas de lyckas ta honom levande s man sen frhoppningsvis fr veta lite om motivet. Men fr knslan av att han r en galning som inte kommer lta sig tas levande. Vi fr se.
Alla dessa mrdare har mer n en skruv ls.
Vi har ju sett mordfrsk p donalds som var republikan, s det r helt klart mjlighet att detta r en demokrat.
Dock en sjuk SJUK mnniska, som ven den som frskte dda donalds.
Citera
2025-06-14, 19:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Men polisen hittade ju andra sidan ett manifest.

Lste inget om manifest? Bara en lista p folk han skulle dda. Men om manifest lr vi ju veta motiv. Fr hgst kommer ju inte gripas levande.
Citera
2025-06-14, 19:24
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Yeah....

Law enforcement found a hit list in the Minnesota suspects car that contained nearly 70 names, a law enforcement official briefed on the matter told CNN.

The names included abortion providers, pro-abortion rights advocates, and lawmakers in Minnesota and other states, the official added. Law enforcement also found a Fathers Day card addressed to the suspect in a bag full of ammunition, the official said.

A second official briefed on the case echoed the targeting of abortion providers to CNNs Holmes Lybrand.
https://www.cnn.com/us/live-news/min...0s356m8a27n4un

Ett pro-life schizo allts? Nu tror jag inte det r en PSYOP lngre. Pro-life idioter r s hr dumma i huvudet p egen hand.
Citera
2025-06-14, 19:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
CNN rapporterar att det fanns 70 namn p listan bl a "abortion providers" och mnniskor som fresprkar "kvinnors rtt att vlja" om man nu kallar det s fr jag vill inte skriva abortfresprkare.
Det r en riktig mjlighet i ett motiv och en abortmotstndare, och dessa finns p bgge sidor.
ven om de r mer vanliga hos republikaner.

Citat:
Ett pro-life schizo allts? Nu tror jag inte det r en PSYOP lngre. Pro-life idioter r s hr dumma i huvudet p egen hand.
Helt klart och oavsett om de r D eller R.
Citera
2025-06-14, 19:26
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Nej nej, jag har inte missat nnting. Nancy Pelosi r en mer framtrdande person n de i detta fall och har sledes en strre hotbild mot sig. Frstr du? Om du lser mitt inlgg igen s ser du att jag inte utesluter ngonting.

Och du fr givetvis tro vad du vill.
Jag har inte psttt att du inte utesluter ngot, du vore ganska korkad om du pstod ngot som antagligen snart kommer att kunna motbevisas.

Men du skrev detta:Hller det dock som mindre sannolikt.

Du vet nog lika bra som oss andra att det r MAGA som lskar skjutvapen och ltt pverkas av Trumps lgner s nr tv demokrater skjuts r det naturligt att misstnka att det r en MAGA-supporter precis som det vore naturligt att misstnka en demokrat om Trump blir skjuten.

Och naturligtvis har mer knda politiker en strre hotbild men mrdaren kommer antagligen frn samma delstat och har nog ganska bra koll p vem som valts till senator dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in