Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Bra. Tack. För du är ändå inte intresserad i en givande diskussion med mig om något. Du ville bara tramsa.

Om du inte ens kan skriva en sammanhängande text om det du tror på samt förklara vilken sekt du anser att jag tillhör så är det nog inte jag som är ute efter att tramsa. Det är du som inte har några argument. Men jag avslutar gärna till fördel för något som inte är slöseri med tid.
Citera
2025-06-14, 19:09
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och är det AOC beordrat dessa mord, så ska hon arresteras så snart det går.
Vilka är fascisterna? Enligt dig?
Citera
2025-06-14, 19:10
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir lite jobbigt det för Walz guvernören. En polare till honom som GM. Kanske då. Då kommer det snabbt bli en icke-nyhet i demokratiskt styrd media.

Både Trump-supportrar och anti-Trumpare kommer gå full schizo nu om det här stämmer.

Här är två läger som verkligen förtjänar varandra.
Citera
2025-06-14, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Trams-Fjant-Pajas-Nonsens

Du är precis som Trump. Anklagar andra för det som han är skyldig till.
Citera
2025-06-14, 19:11
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Om du inte ens kan skriva en sammanhängande text om det du tror på samt förklara vilken sekt du anser att jag tillhör så är det nog inte jag som är ute efter att tramsa. Det är du som inte har några argument. Men jag avslutar gärna till fördel för något som inte är slöseri med tid.

Bra. Sluta prata med mig nu. För jag har varit less på dig sedan vi började konversera. Känslan är mer än ömsesidig.

Ingenting jag skrivit är osammanhängande.
Citera
2025-06-14, 19:12
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Helt sant, man måste vänta på detta.
För vi såg hur republikaner försökte mer än en gång mörda donalds, och även sett det skett mer än en gång historiskt.

Nu var det ju knappast "Donalds" valboskap som ville ha honom mördad men det har inte med tråden att göra.

Har dykt upp ett namn om man kikar in på X och i det fallet pekar det på en demokrat. Dock helt obekräftade uppgifter än så länge och har personligen känslan att det är fel person som är utpekad.
Citera
2025-06-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Agenda Free TV hade uppe nåt på skärmen där det bekräftats att det lapparna låg i den misstänktes bil men jag minns inte vart bilden ursprungligen lagts upp tyvärr

Nu lade de upp fotot på "No Kings lapparna" på Agenda Free TV igen men inget närmare om manifestet ännu vad jag har sett.
Citera
2025-06-14, 19:17
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Bra. Sluta prata med mig nu. För jag har varit less på dig sedan vi började konversera. Känslan är mer än ömsesidig.

Ingenting jag skrivit är osammanhängande.
Prata då med mig, för jag är helt sammanohängande.
Citera
Medlem
ABC rapporterar att mannens lista inkluderade delstatliga och federala representanter för Demokraterna.
Citera
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Nu var det ju knappast "Donalds" valboskap som ville ha honom mördad men det har inte med tråden att göra.

Har dykt upp ett namn om man kikar in på X och i det fallet pekar det på en demokrat. Dock helt obekräftade uppgifter än så länge och har personligen känslan att det är fel person som är utpekad.
Det är inte första gången egna dödar sina politiker.
Vi såg med donalds det var republikaner, och även nått president mord att det var egna.

Så, nej, skulle inte alls bli förvånad.
Dock måste vi få mer information, och hoppas du håller med det krävs innan man säger mer om just den saken.
Och rykten bryr jag inte ett skit om just nu.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av cherryfive
Nu lade de upp fotot på "No Kings lapparna" på Agenda Free TV igen men inget närmare om manifestet ännu vad jag har sett.
Nä det har varit rätt tyst om manifestet än så länge.
Citera
2025-06-14, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Prata då med mig, för jag är helt sammanohängande.

Nej tack. Du låter inte heller särskilt seriös av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in