2025-06-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Mm det har varit en del. Josefin, Alva, Alice, Lia och hon som hon bodde med ett tag i Stockholm är 5 bara senaste 1,5 året som hon kallar sina bästisar för att aldrig mer synas till. Man undrar hur det blir så

Anna också, hon firade väl jul/nyår med henne? , de följer inte varandra längre verkar det som.
Citera
2025-06-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Anna också, hon firade väl jul/nyår med henne? , de följer inte varandra längre verkar det som.

Ja. Om jag inte minns fel har hon kommenterat hjärtan på de inläggen som S lade ut om sin mamma och L.
Citera
2025-06-11, 19:06
Senaste videon på TikTok är jättegammal. Kannan har hon haft flera månader och minns inte senast Fanny (syrran) var i Stockholm
Citera
2025-06-11, 19:36
Medlem
Hej allihopa, hörde från en vän som känner Linn lite att hon är en fullkomligt fruktansvärd människa och mamma. Notorisk otrogen är bara förnamnet så ska bli intressant att se hur länge det nya förhållandet håller innan hon är otrogen igen. Tack för mig.
Citera
2025-06-11, 21:46
Medlem
Pappapappadotter la upp en video där dom visar upp kläder som Miriam fått köpa. Linn kommenterar och frågar var en specifik tröja är köpt ifrån och om den finns i 170… Det är barnkläder, väx upp Linn!
Citera
2025-06-11, 22:06
Medlem
Det visar ju på vilken ”chicken-head” Linn är, hennes hjärna är underutvecklad och det är därför hon är en så undermålig modersfigur. Linn måste alltid ha stöd av en extra vuxen under hennes barnveckor för hon mäktar inte med annars. Stackars barn, staten borde gripa in och ta vårdnaden om barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lololmr
Pappapappadotter la upp en video där dom visar upp kläder som Miriam fått köpa. Linn kommenterar och frågar var en specifik tröja är köpt ifrån och om den finns i 170… Det är barnkläder, väx upp Linn!
Citera
2025-06-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Hej allihopa, hörde från en vän som känner Linn lite att hon är en fullkomligt fruktansvärd människa och mamma. Notorisk otrogen är bara förnamnet så ska bli intressant att se hur länge det nya förhållandet håller innan hon är otrogen igen. Tack för mig.
”Hej allihopa, hörde från en vän som känner Linn. Hon har tio fingrar och tio tår. Brukar gilla charkbrickor och rosa”

Ungefär så din kommentar låter, tyvärr. Det du skrev stämmer väl, sen använder du ju starka ord som ”fruktansvärd” och ”notorisk” som beskrivs från betraktarens ögon mer. Behövs lite mer info än så för att verka mer trovärdig.
Citera
2025-06-11, 23:24
Medlem
Du får ta informationen för vad det är, kommer inte att bemöda mig att utveckla det hela. Men bra att du uppfattade kontentan; hon är en fullkomligt fruktansvärd människa.

Sen är det konstigt att en kommentar ”låter”.

Citat:
Ursprungligen postat av AngusFletcher
”Hej allihopa, hörde från en vän som känner Linn. Hon har tio fingrar och tio tår. Brukar gilla charkbrickor och rosa”

Ungefär så din kommentar låter, tyvärr. Det du skrev stämmer väl, sen använder du ju starka ord som ”fruktansvärd” och ”notorisk” som beskrivs från betraktarens ögon mer. Behövs lite mer info än så för att verka mer trovärdig.
Citera
2025-06-12, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Du får ta informationen för vad det är, kommer inte att bemöda mig att utveckla det hela. Men bra att du uppfattade kontentan; hon är en fullkomligt fruktansvärd människa.

Sen är det konstigt att en kommentar ”låter”.

Du skriver exakt samma saker som du gjort i varenda inlägg i över ett års tid! Enda skillnaden sista tiden är att du skriver Hej i början o inte lika grovt sexuellt som tidigare, annars exakt samma!
Så nästa gång kan du väl bara skriva
- se tidigare inlägg
Så vet vi alla vad du vill förmedla!
Citera
2025-06-12, 09:23
Medlem
drinksareonmes avatar
Hennes recept på rabarberpaj, lägger hon bara på rå rabarber på pajdegen?
Citera
2025-06-12, 09:41
Medlem
Hon verkar fortfarande inte ha loggat in på ljuskontot på veckor, finns fortfarande en kommentar av en kund som beställde i slutet av april och fortfarande inte har fått sitt paket..
Citera
2025-06-12, 09:44
Medlem
Hahaha oj piiiiken mot C…
”Glöm inte att ta av er förlovningsringen när ni bakar, men jag har ingen sån”

Ni har varit tillsammans i max 6 månader Linn…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in