2025-04-27, 23:12
Medlem
Jag har kollat Linns instagram nästan dagligen i många år, jag roats åt hennes dumheter, roats med viss fasa åt hennes val att skaffa barn så fort osv Linn har helt enkelt varit den där olyckan man inte vill titta på men ändå inte låta bli..men olyckan har väl i ärlighetens namn inte varit så blodig... I år tycker jag att den där lilla olyckan har förvandlats till värsta blodiga masskrocken där både vuxna och barn drabbats..jag får numera ont i magen av att titta på Linns instagram..jag blir rädd och orolig över vad Linn ska hitta på nästa gång..från att ha verkat lite konstig så verkar hon ju nu vara en riktig psykopat, hon verkar ju kunna ta sig till precis vad som helst bara det gagnar henne..usch vad jag tycker synd om dom som hamnar i hennes väg..
Citera
2025-04-27, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad tror vi, är L’s ”karriär” som influenser slut? Varit mycket som är svårt att missa. Allt från cellotjejen till hur hon behandlat S. Inte ens kommande låtsläpp kan rädda henne…

Nej.. de här är övertramp som inte ens den bästa kan rädda. Det är över.
Citera
2025-04-27, 23:43
Medlem
Dödstyst från PPD och alla som hon är såååå bra kompis med. Tyst från systern. Det säger ändå en del. Ingen like, kommentar, ingenting som backar henne mer än vanliga följare.
Citera
2025-04-27, 23:46
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad tror vi, är L’s ”karriär” som influenser slut? Varit mycket som är svårt att missa. Allt från cellotjejen till hur hon behandlat S. Inte ens kommande låtsläpp kan rädda henne…

Det går väl som på räls med engagemang nu i och med denna röra.

Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
En av S vänner skriver
”Vi vet mycket som hade kunnat få henne att bli cancelled”

Dags att gå ut med det!

Äh jag har fantasi. Vi vet ju redan att hon låg med Simmes bästa kompis Totte och 40 (?) andra. Anledningen till att vänskaper tagit slut snabbt kan ju vara att hon försökt ligga med tjejkompisars pojkvänner (vilket ju är lite vad hon gjorde med han, från unga mammor).
Citera
2025-04-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Dödstyst från PPD och alla som hon är såååå bra kompis med. Tyst från systern. Det säger ändå en del. Ingen like, kommentar, ingenting som backar henne mer än vanliga följare.

LINN ANDERSSON är så rökt! Vilket företag kommer att vilja förknippas med en mobbande, empatilös dubbeldoppare. Inte ens hennes egen familj vill backa upp henne.
Citera
2025-04-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
LINN ANDERSSON är så rökt! Vilket företag kommer att vilja förknippas med en mobbande, empatilös dubbeldoppare. Inte ens hennes egen familj vill backa upp henne.
Tyvärr tror jag inte att detta når företagen..det finns säkert en mellanhand som förmedlar uppdrag till influensers
Citera
2025-04-28, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
En av S vänner skriver
”Vi vet mycket som hade kunnat få henne att bli cancelled”

Dags att gå ut med det!

Sen skriver han ”kommer gå ut med allting när jag har 10K följare” 😂

Det är 2 av hans vänner som kommenterat vad jag kan se
Citera
2025-04-28, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Minst sagt. Det är en av S vänner som har kommenterat:

”Tråkigt att Linn valt att blockera alla vi som känner Simon – kanske för att slippa höra den sanningen vi sitter på?”

Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Hej Simons vänner,
Vi vet att ni läser här!
Ni behöver spill the tea för hon behöver bli canceled och bortglömd snarast!

Citat:
”spill the tea!🫖”
Citat:
”hur länge orkar du lyssna?”
Citat:
”kommer gå ut med allting när jag har 10K följare”
S vän P har svarat en av S följare, under denna kommentar från vännen K. Nu har han ett privat konto med 371 följare, så något säger mig att han driver. Men, det återstår att se.
Citera
2025-04-28, 06:23
Medlem
En av S vänner bekräftar denna ”gissning” om vad som skett från en följare:

https://ibb.co/Ld691KZr
https://ibb.co/whRB16Zv
Citera
2025-04-28, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaelli
Simon borde ta kontakt med Linns pappa bakom hennes rygg och låta Belle träffa honom på samma sätt som hon gjort bakom Simons rygg vad gäller Simons mamma. Det där hade nog inte blivit så populärt med tanke på hennes trasiga relation till sin egen pappa…

Hon har väl relation med pappan? Minns honom iaf från tv programmet
Citera
2025-04-28, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa

Har hon haft trekant
Citera
2025-04-28, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
S vän P har svarat en av S följare, under denna kommentar från vännen K. Nu har han ett privat konto med 371 följare, så något säger mig att han driver. Men, det återstår att se.

Men ja, uppenbart är det driv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in