2025-06-10, 11:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Okej, jag visste inte att det faktiskt var så "luddigt", jag trodde det bara var jag som inte riktigt greppade.

Är det förövrigt omöjligt att kicka Levy? Eller är ledarstrukturen sådan att det inte går att få bort en person i den positionen?
Tränare sköter laget, Manager med större och fler arbetsuppgifter förutom träning tex värvningar.
Är nog rätt stor variation inom begreppen inom klubbarna.

Tex i Liverpool var Klopp manager och Slot är tränare. Trots detta är Slot involverad i värvningar.

Inget omöjligt Levy stiger åt sidan, läst lite rykten att det åtminstone diskuteras. Nya ägare kan vara på G in, vi får se vad ryktena leder till.
Citera
2025-06-10, 11:05
Medlem
Giggsys avatar
Värva hem McTominay. Stort misstag att sälja honom.
Citera
2025-06-10, 11:42
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Tränare sköter laget, Manager med större och fler arbetsuppgifter förutom träning tex värvningar.
Är nog rätt stor variation inom begreppen inom klubbarna.

Tex i Liverpool var Klopp manager och Slot är tränare. Trots detta är Slot involverad i värvningar.

Inget omöjligt Levy stiger åt sidan, läst lite rykten att det åtminstone diskuteras. Nya ägare kan vara på G in, vi får se vad ryktena leder till.
Jag förstår!
Oj, om Levy är på väg bort så välkomnar jag det verkligen! Nu är jag ju inte superinsatt, men jag har förstått att han mest ser till sin egen plånbok, före det sprotsliga. Att han är lite dumsnål typ, så laget aldrig lyfter ordentligt. Det är iaf mitt intryck av vad jag läst och vad jag sett.
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Jag förstår inte varför man dumpade honom från första början.
Jag läste att han fick ta mycket skit i United, men jag har alltid gillat det jag sett av honom. Jag tycker inte han var dålig i United alls.

Men det är jag, det.
Citera
2025-06-10, 13:32
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Tror du seriöst att han skulle vilja gå tillbaka NU?

Men ja det vore ju inte första gången United skämmer ut sig med att värva tillbaka spelare dom haft.
Citera
2025-06-10, 13:38
Medlem
Vatos.Locoss avatar
[Fabrizio Romano] Marcus Bettinelli leaves Chelsea and joins Manchester City as new third goalkeeper. Green light also from the player who will travel to the FIFA Club World Cup. Here we go!
Citera
2025-06-10, 14:35
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Han var ju dock sällan speciellt bra i Man Utd. Dock många spelare som presterat bättre på andra håll så han är inte ensam där. Roligt att det går bra för honom i Italien och att han gör det bra där men kan inte glömma alla matcherna han sprang och gömde sig i Man Utd.
Citera
2025-06-10, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Han var ju dock sällan speciellt bra i Man Utd. Dock många spelare som presterat bättre på andra håll så han är inte ensam där. Roligt att det går bra för honom i Italien och att han gör det bra där men kan inte glömma alla matcherna han sprang och gömde sig i Man Utd.

Precis han var sämst i United därför han användes helt fel oftast defensivt i mitten tillsammans med Fred

Fan har folk redan glömt alla McFred skämt??

Var typ bara på slutet när han användes som tia som han var bra

Sen såldes han också för att Råttan fick ståkuk av att United fick 100% (Pga av PRS skiten eller vad det heter&#128522
Citera
2025-06-10, 15:54
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag förstår inte varför man dumpade honom från första början.
Jag läste att han fick ta mycket skit i United, men jag har alltid gillat det jag sett av honom. Jag tycker inte han var dålig i United alls.
Nej, jag rasade ifjol. Blev ej förvånad när jag nyligen såg att han röstades fram till årets spelare i Serie A.
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Inte lika insatt som förr men när jag väl kollade var han ofta bland de bättre på planen imo och en av få med passion för klubben.
Ja, kul att det går bra i Napoli. Ägghuvudet till coach var nog ett betydligt större problem än McTommy skulle jag tro.

Någon värvning du hoppas på i sommar? Var hamnar Gyökernäs?
Senast redigerad av Giggsy 2025-06-10 kl. 16:00.
Citera
2025-06-10, 22:58
Medlem
Drickbacks avatar
Wirtz, Leverkusen —> Liverpool
Kostnad: En veckopeng

Läkarundersökning och påskrift i veckan…
Senast redigerad av Drickback 2025-06-10 kl. 23:11.
Citera
2025-06-11, 00:58
Medlem
Drickbacks avatar
De Bryne —> Napoli
Citera
2025-06-11, 11:03
Medlem
Citat:
De Bryne —> Napoli

Vart har du läst det?

Edit: såg nu
Senast redigerad av NWOBHM74 2025-06-11 kl. 11:41.
Citera
2025-06-11, 11:11
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Wirtz, Leverkusen —> Liverpool
Kostnad: En veckopeng

Läkarundersökning och påskrift i veckan…

Ser fram emot dina listor med netspend över fritt vald period för att visa att andra lag handlar mycket medan Liverpool handlar för veckopeng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in