2025-06-11, 11:40
Medlem
Wirts till Liverpool alltså.

Spännande
Citera
2025-06-11, 12:16
Medlem
Liverpool favoriter att vinna ligan igen nu med Wirtz.
Citera
2025-06-11, 12:55
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult

Enligt vilka? Kan du dra till med en länk eller bara något du själv tror pga hans prislapp?

Ska han lira på vänsterkanten?
Citera
2025-06-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Enligt vilka? Kan du dra till med en länk eller bara något du själv tror pga hans prislapp?

Ska han lira på vänsterkanten?
Det är vad jag tror, men vad har prislappen med det att göra? Det förstår jag inte.

Jag vet inte var han ska spela men jag hoppas väl att det är på mittfältet i en offensiv roll.
Citera
2025-06-11, 13:45
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Det är vad jag tror, men vad har prislappen med det att göra? Det förstår jag inte.

Jag vet inte var han ska spela men jag hoppas väl att det är på mittfältet i en offensiv roll.

Szoboszlai, Mac, Greven. Vem tar bänk?

En anfallare behövs väl för er? Diaz ryktas till Barca, Bayern vill ha Gakpo, Jota och Nunez inte bra nog.
Citera
2025-06-11, 13:58
Medlem
Citat:
Szoboszlai, Mac, Greven. Vem tar bänk?

En anfallare behövs väl för er? Diaz ryktas till Barca, Bayern vill ha Gakpo, Jota och Nunez inte bra nog.
Jag är inte Liverpool-supporter eller expert på Liverpool. De tre du nämner tillhör alla ligans bästa mittfältare och kommer säkert att få mycket speltid, men det är bra med rotation och att ha världsklasspelare på bänken att sätta in. Jag skulle prioritera att låta Wirtz få spela så mycket som möjligt i alla fall i början och rotera de andra tre. I synnerhet tänker jag mig Wirtz som en framspelare till Salah när han tar sina löpningar. Det är en kombination som i min hjärna ser nästan ostoppbar ut.
Citera
2025-06-11, 14:42
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:

Citera
2025-06-11, 14:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jag är inte Liverpool-supporter eller expert på Liverpool. De tre du nämner tillhör alla ligans bästa mittfältare och kommer säkert att få mycket speltid, men det är bra med rotation och att ha världsklasspelare på bänken att sätta in. Jag skulle prioritera att låta Wirtz få spela så mycket som möjligt i alla fall i början och rotera de andra tre. I synnerhet tänker jag mig Wirtz som en framspelare till Salah när han tar sina löpningar. Det är en kombination som i min hjärna ser nästan ostoppbar ut.

Vilka var favoriter innan Wirtz för dig?

Nu har ju knappt någon klubb värvat än så länge förutom City och Liverpool. Så jag håller City som favoriter med tanke på vilka bra värvningar man gjort, bara hoppas kemin mellan spelarna fungerar.
Citera
2025-06-11, 15:01
Medlem
Citat:

Vilka var favoriter innan Wirtz för dig?

Nu har ju knappt någon klubb värvat än så länge förutom City och Liverpool. Så jag håller City som favoriter med tanke på vilka bra värvningar man gjort, bara hoppas kemin mellan spelarna fungerar.
Liverpool eller Arsenal. Med Gyökeres på topp så tror jag Arsenal kan ha något bra på gång. City har gjort fina värvningar men jag tror City blir nedflyttade en division eller får ett så kraftigt poängavdrag att man inte kommer ha med toppen att göra. Några andra lag tror jag inte kommer ha något med toppstriden att göra. Chelsea tror jag byter tränare igen i november.
Citera
2025-06-11, 15:26
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Liverpool eller Arsenal. Med Gyökeres på topp så tror jag Arsenal kan ha något bra på gång. City har gjort fina värvningar men jag tror City blir nedflyttade en division eller får ett så kraftigt poängavdrag att man inte kommer ha med toppen att göra. Några andra lag tror jag inte kommer ha något med toppstriden att göra. Chelsea tror jag byter tränare igen i november.

Tror inte City kommer få något märkbart straff om de blir skyldiga. Annars hur hade man kunnat gjort dessa värvningar från Januari till nu. Eller övertyga Haaland att skriva på ett 10års kontrakt. Även om pengar gör mycket, hur många utav dessa spelare hade gått City om det finns en risk att spela i Championship?

Nåväl, tiden får avgöra.
Citera
2025-06-11, 15:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Man City close to agreement with Rosenborg for Sverre Nypan. #MCFC not among January suitors but now moving. Subject to finalising player terms, 18yo will be record sale for Norwegian league + go on season-long loan. W/ @JordanC1107 @TheAthleticFC (David Ornstein)
Citera
2025-06-11, 18:24
Medlem
jontepsgs avatar
Nico Williams ska vara öppen för en flytt till Bayern, lönekravet är den blygsamma summan på €380k/veckan.

PSG ser ut att förlänga med Barcola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in