2025-06-09, 13:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Tijjani Reijnders and Rayan Aït-Nouri both 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐞𝐝 their Man City deals 🔐
Medical tests completed and contracts signed, official announcements next… while City work on Cherki deal.
Citera
2025-06-09, 13:33
Medlem
Vatos.Locoss avatar
𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Mamadou Sarr joins Chelsea on 8 year contract from RC Strasbourg
Citera
2025-06-09, 14:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
[Romano] Rayan Cherki to Manchester City, here we go! Deal in place club to club after direct contact. Cherki will sign five year deal as #MCFC player, OL to receive €35m package with add-ons as L’Équipé reports.

Billigt för en sådan spelare.
Citera
2025-06-09, 20:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ronaldo stannar i Saudi.
Citera
2025-06-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
[Marca] Martin Zubimendi to Arsenal was almost done but a call from Real Madrid has now changed everything. The situation is now open.

Vilka är Arsenal när Real knackar på dörren. Ska vi gissa på lägre lön och billigare för Real om det sant?
Citera
2025-06-10, 09:22
Medlem
Drickbacks avatar
Thomas Frank, Brentford —> Tottenham
Citera
2025-06-10, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
[Marca] Martin Zubimendi to Arsenal was almost done but a call from Real Madrid has now changed everything. The situation is now open.

Ornstein säger annat, enligt han så har Zubimendi skrivit på för Arsenal.
Citera
2025-06-10, 09:55
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Thomas Frank, Brentford —> Tottenham
Intressant, så Ange försvinner alltså.
Hur är denne Frank som coach? Vad kan man förvänta sig för resultat, spel osv?
Citera
2025-06-10, 10:06
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Intressant, så Ange försvinner alltså.
Hur är denne Frank som coach? Vad kan man förvänta sig för resultat, spel osv?
Ni får in en go dansk hehe japp Ange har lämnat byggnaden.
Svårt att veta vad han tar med från Brentford där de spelade 1 m/v men får nu två i veckan och troligen fler spelare iväg på landslagsuppdrag. Blir svårare att upprätthålla träningen och hur han hanterar det får vi se för han får lära sig efter vägen.
Blir nog lite mer strukturerat och avvägt vad man gör och inte gör med och utan boll. Hur bra det kommer gå hänger såklart vilka spelare som är tillgängliga under säsongen.
Citera
2025-06-10, 10:17
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ni får in en go dansk hehe japp Ange har lämnat byggnaden.
Svårt att veta vad han tar med från Brentford där de spelade 1 m/v men får nu två i veckan och troligen fler spelare iväg på landslagsuppdrag. Blir svårare att upprätthålla träningen och hur han hanterar det får vi se för han får lära sig efter vägen.
Blir nog lite mer strukturerat och avvägt vad man gör och inte gör med och utan boll. Hur bra det kommer gå hänger såklart vilka spelare som är tillgängliga under säsongen.
Okej, att det blir mer struktur och bättre avvägningar är något jag gärna ser. Visst var det många gånger underhållande att se Tottenham spela fotboll senaste säsongen, det hände alltid mycket! Men det känns inte så framgångsrikt i längden. Så mer struktur osv välkomnar jag, även om spelet säkert då också kommer se tråkigare ut.

Jag tycker det är lite förvirrande att inom fotboll så tycks manager och coach vara samma sak. Inom hockeyn så är de två olika personer med olika roller. Jag säger inte att det är fel som det är inom fotbollen, jag säger bara att jag blir lite förvirrad Känns som ett stort ansvar att ha hand om båda delarna.
Citera
2025-06-10, 10:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Okej, att det blir mer struktur och bättre avvägningar är något jag gärna ser. Visst var det många gånger underhållande att se Tottenham spela fotboll senaste säsongen, det hände alltid mycket! Men det känns inte så framgångsrikt i längden. Så mer struktur osv välkomnar jag, även om spelet säkert då också kommer se tråkigare ut.

Jag tycker det är lite förvirrande att inom fotboll så tycks manager och coach vara samma sak. Inom hockeyn så är de två olika personer med olika roller. Jag säger inte att det är fel som det är inom fotbollen, jag säger bara att jag blir lite förvirrad Känns som ett stort ansvar att ha hand om båda delarna.
Blir säkert bra framåt för Frank spelar gärna offensivt men utan huvudet under armen. Brentford orkade inte riktigt säsongen ut men med i grunden bättre lag borde förutsättningarna var goda till topp 8-10, svårt ha högre mål när även CL ska spelas.

Det är inte tydligt nog utåt i fotboll vad den anställde är och då blir det lite slarvigt uttryck att man väljer något av orden. Inte läst vad för ansvar Frank kommer ha men är det bara tränare kommer han ändå få ge sin syn vad de behöver värva in inte ens Levy kan vara så korkad att det köps in spelare som inte är förankrat.
Citera
2025-06-10, 10:48
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Blir säkert bra framåt för Frank spelar gärna offensivt men utan huvudet under armen. Brentford orkade inte riktigt säsongen ut men med i grunden bättre lag borde förutsättningarna var goda till topp 8-10, svårt ha högre mål när även CL ska spelas.

Det är inte tydligt nog utåt i fotboll vad den anställde är och då blir det lite slarvigt uttryck att man väljer något av orden. Inte läst vad för ansvar Frank kommer ha men är det bara tränare kommer han ändå få ge sin syn vad de behöver värva in inte ens Levy kan vara så korkad att det köps in spelare som inte är förankrat.
Okej, jag visste inte att det faktiskt var så "luddigt", jag trodde det bara var jag som inte riktigt greppade.

Är det förövrigt omöjligt att kicka Levy? Eller är ledarstrukturen sådan att det inte går att få bort en person i den positionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in