Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Ni får in en go dansk hehe japp Ange har lämnat byggnaden.
Svårt att veta vad han tar med från Brentford där de spelade 1 m/v men får nu två i veckan och troligen fler spelare iväg på landslagsuppdrag. Blir svårare att upprätthålla träningen och hur han hanterar det får vi se för han får lära sig efter vägen.
Blir nog lite mer strukturerat och avvägt vad man gör och inte gör med och utan boll. Hur bra det kommer gå hänger såklart vilka spelare som är tillgängliga under säsongen.
Okej, att det blir mer struktur och bättre avvägningar är något jag gärna ser. Visst var det många gånger underhållande att se Tottenham spela fotboll senaste säsongen, det hände alltid mycket! Men det känns inte så framgångsrikt i längden. Så mer struktur osv välkomnar jag, även om spelet säkert då också kommer se tråkigare ut.
Jag tycker det är lite förvirrande att inom fotboll så tycks manager och coach vara samma sak. Inom hockeyn så är de två olika personer med olika roller. Jag säger inte att det är fel som det är inom fotbollen, jag säger bara att jag blir lite förvirrad

Känns som ett stort ansvar att ha hand om båda delarna.