Citat:
Ursprungligen postat av
PetterHansson
Varför skulle man anstränga sig för 88 kr /h ? Vem fan vill jobba kvar där? Förnedringslön. Att det ens är lagligt att ge så lite lön?? Det inget softjobb direkt att jobba sent en fredagkväll på donken Medis.
Det är just därför det är enkelt att stiga i graderna, många ser det som ett extrajobb och gör vad de måste, många jobbar en kortare tid osv.
Jag lovar att satsar man så har man garanterat en bra position inom två år om man vill.
Många jobb betyder att man börjar från botten och kan klättra och de som vill kan lyckas.
IKEA har lite samma filosofi, vill du så kan du gå upp i hierakin rätt lätt.