Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Jo dom skulle byta ut ett plan fullt med studenter/ungdomar.
Det är svårt att få fram fakta om Vno, Vmo och alla dessa hastigheter så jag har helt enkelt lyssnat på flygingenjörer och piloter.
Edit: jag fick fram siffran 460 km/h vid 3000 meter, vet ej om det stämmer
Exakt hur vet du att det verkligen är riktiga flygingenjörer och piloter du ska ha lyssnat på, och att dessa verkligen är seriösa, och att det hela inte är manipulerat på nåt sätt, t ex att det är klippt bort eller editerat något som gör att svaren inte är på just det som ursprungligen frågades etc. T ex så betedde sig konspirationstroende synnerligen bedrägligt när det visade klipp från tornens ras för en ledande demoleringsexpert och hade klippt bort det väsentliga som visade planens krasch etc.
Och varför väljer du att ignorera/förneka det faktum att det finns gott om piloter etc, och inte minst videofilmer där stora passagerarplan flyger i liknande hastigheter ca 20 m över backen, helt utan problem…. Du fick detta och de filmerna serverade med sked förra gången du lallade om detta, och fick dem nu nyss igen av SnakePlisssken…
Menar du att det är seriöst att bete dig som du gör…?
Sen angående missil, så har jag och andra förklarat detta för dig, ingående.
Hur kan en missil göra ett så stort hål, och alla demolerande energier är riktade in i fasaden och vidare in i byggnaden i samma riktning. En missil ska penetrera och sen där inne brisera och då sprids de demolerande energierna åt alla håll utåt från punkten där det briserar. Och hur fan skulle en missil klar att ge avtryck/skador inåt på fasaden som stämmer exakt med vingar och motorer på ett sådant passagerarplan som störtade in i byggnaden….?