Citat:
Ursprungligen postat av
fakbab
Oerhört lågt att fuska med syntester eller alkoholtester. Andras ev. fusk legitimerar inte eget fusk.
Tidigare berätta jag har inget förtroende för systemet, oftast är det den enskilde personen i en myndighet som kan bestämma utgången för en person, som jag själv har upplevt flera gånger, ibland haft tur och fått en annan handläggare att ändra beslutet vad första besluta om. Dvs myndighets/beslutsfattande personer kan ta beslut efter egna preferenser, oavsett om det handlar om en domare i för domstol.
Det samma med astma medicin, första läkaren vägra ändra, jag fick ändrat av en annan läkare i en annan stad, första läkaren skrev ut fel, en som dessutom hade extremt få doser, fick ta flera i rad för att det ens skulle hjälpa lite, jag ville redan då ha denna med 200 doser, dels jag hade redan testat polarens o en enda puff hjälpte direkt, dvs jag förstår inte varför denna läkare inte ändra, var det för jag hänvisa till en annan och han tyckte han som läkare vet bäst o vägra av denna anledning.
Vad jag har lärt mig är att vara försiktig, som nu med blodprov, PEth tester finns i alla nyheter, jag vet även om att läkaren kan ha en personlig uppfattning, via denna personliga uppfattning lämnas även en personlig diagnos, får vi bra person kemi jag o läkaren är sannolikheten hög för både bättre o lämpad vård o diagnos o behandling, som jag berätta 2016, har aldrig haft en bättre o tydligare läkare, det skiljer sig enormt vad man träffar för läkare o vården man får, diagnosen osv. Det är lönt o bara byta läkare om man har den möjlighet.