Citat:
Ursprungligen postat av
Fjodor1000
Hur sjuk i skallen är du egentligen?
Om jag orkade skulle jag vilja räkna antalet gånger du använder ordet "jag" i dina inlägg.
Du måste ha ett otroligt ego alltså.
[quote=MrsLibra|92082053]
Citat:
Ursprungligen postat av
DenOtroligaStruten
Du har JÄTTELÅGT iq. Att vi försvarar Pia i att inte bli slagen, betyder inte att man tycker att hon betett sig bra i annat. Håll isär sakerna!!!!
Ingen har gjort någon helomvändning!!! Hon behöver fortfarande hjälp för sitt missbruk och ta eget ansvar kring det...men just här och NU så ska korvaset inte få chansen att skada henne mer. FATTAR DU NU ELLER BEHÖVER JAG FÖRKLARA ÄNNU TYDLIGARE???
Men nu får ni väl ge er med all gaslighting i tråden!
Har ju varit flera här i tråden som uttryckt att de önskar henne allt ont, skadeglädje och morbida förhoppningar om att hon ska träffa någon som tar henne av daga.
Ska ni låtsas nu som ni enbart skämta lite om henne?
Typiskt för narcissister att göra så.
Även att gå samman och skapa hatdrev.
Är ju exakt så det börjar innan det eskalerar till fysiskt våld och i värsta fall mord, att man börjar mobba och avhumanisera personen ifråga.
Vissa här är inte ett dugg oskyldiga som försöker friskriva sig från sitt egna ansvar för dåligt beteende.
En del är ju morbida i sitt kvinnohat här i tråden, och sådan personer är på riktigt farliga.
Men detta har ni inga problem med tydligen.
Och själva går ni ofta OT och diskuterar
@Den Otroliga Struten.
Samtidigt som ni antagligen anmälde min kommentar, för ni klarar inte argumentera på riktigt, era hycklande fegisar.
Att en person blir utsatt för stalking och hatdrev är faktiskt "skvaller" och borde således egentligen få stå kvar här i tråden.
Hon borde ha fått rätt hjälp och behandling i ett tidigare stadie. Och man kan kritisera och fördöma en persons dåliga beteende och agerande utan att avhumanisera och mobba personen. Att man ens ska behöva förklara detta för er som är vuxna, är riktigt illa.
Varför ser man inte samma personer som hatar så hårt på Pia här va aktiva i trådar där män mördat kvinnor och våldtagit eller trådar om djurplågare och dömda pedofiler?
Anser ni alltså att Pia är värre än dessa och förtjänar mer att hat än dom? Enbart på den punkten avslöjar man sig själv och sin personliga agenda.
För flera här är just misogyna narcissister som tar tillfället i akt att få hata på en kvinna som Pia i underläge.
Det märker man även bland kommentarerna på yt under MDM videos han lagt ut om henne. Där är det också flera män som försvarar våldet gentemot henne.
Men alla här i tråden fortsätter leka oskyldig och bra människor som enbart, "vill väl" riktigt vedervärdigt.
Vissa här vill ju inte heller ge henne minsta bekräftelse i sitt hat och medge att Pia är faktiskt kreativ och kan va underhållande för dom.
Och även där, väldigt skadeglada.
Är det några som verkligen vill ha all uppmärksamhet i tråden så är det ju de med fruktansvärt hatiska morbida kommentarer. Med så trashigt infantilt språkbruk som möjligt går, i syfte att chocka den som läser.
Inte svårt att va elak och lustig på någon annans bekostnad, men vissa har mer empati än så.