2025-04-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, jag vet fan inte vad det är för fel.

Hehe, läste precis Pias kommentar om att hon "löpande får sexinviter ifrån män hon delar rum med" och det är då ingen bra reklam för Hostels om det stämmer eller så blåljuger hon (troligast). Vem fan skulle välja att bo på Hostel om främlingar äcklade sig, nej, låter som den typ av sjukt skryt Pia brukar komma med, hon tror att hon blir attraktiv genom att låtsas som att andra tycker att hon är det. Men det kan ju för all del vara hemlösa alkisar som finner en likasinnad alkis oemotståndlig, det kan ju iofs hända
Senast redigerad av Florman 2025-04-25 kl. 22:27.
Citera
2025-04-25, 22:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hehe, läste precis Pias kommentar om att hon "löpande får sexinviter ifrån män hon delar rum med" och det är då ingen bra reklam för Hostels om det stämmer eller så blåljuger hon (troligast). Vem fan skulle välja att bo på Hostel om främlingar äcklade sig, nej, låter som den typ av sjukt skryt Pia brukar komma med, hon tror att hon blir attraktiv genom att låtsas som att andra tycker att hon är det. Men det kan ju för all del vara hemlösa alkisar som finner en likasinnad alkis oemotståndlig, det kan ju iofs hända

Jag tvivlar inte alls på att Pia "får löpande sexinviter" av män hon delar rum med. De tror helt uppenbart att hon, med sitt sätt att vara, helt enkelt är prostituerad.
Vilken annan normalt funtad kvinna i hennes ålder, skulle agera såsom Pia gör? (Privat hade jag blånekat att dela sovsal med män, är en singelsovande kärring.)

Taskig hygien, taskig attityd, taskig klädstil, taskig kropp, taskig moral...well...ser det ut som en anka, så är det en anka...typ. I männens värld. (Kanske säger mer om de män som "sexinviterar" Pia, än om Pias rätt att "få vara sig själv", men tyvärr så är det mycket "A mans world"...antagligen speciellt på ett Hostel med diverse individer som nu väljer att bo där utanför turistsäsong.

Sorry to say...men jag tror Pia är lite nöjd över att ses som "fuckable"...därav behovet av att "trumpeta" ut att hon får "sexinviter". Även om könet hennes är vårtigt, så är det ändock...ett kvinnokön för de svultna...
Citera
2025-04-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag tvivlar inte alls på att Pia "får löpande sexinviter" av män hon delar rum med. De tror helt uppenbart att hon, med sitt sätt att vara, helt enkelt är prostituerad.
Vilken annan normalt funtad kvinna i hennes ålder, skulle agera såsom Pia gör? (Privat hade jag blånekat att dela sovsal med män, är en singelsovande kärring.)

Taskig hygien, taskig attityd, taskig klädstil, taskig kropp, taskig moral...well...ser det ut som en anka, så är det en anka...typ. I männens värld. (Kanske säger mer om de män som "sexinviterar" Pia, än om Pias rätt att "få vara sig själv", men tyvärr så är det mycket "A mans world"...antagligen speciellt på ett Hostel med diverse individer som nu väljer att bo där utanför turistsäsong.

Sorry to say...men jag tror Pia är lite nöjd över att ses som "fuckable"...därav behovet av att "trumpeta" ut att hon får "sexinviter". Även om könet hennes är vårtigt, så är det ändock...ett kvinnokön för de svultna...

Jo, jag menade precis att hon vill basunera ut att hon är fuckable, precis som nån jäkla tonårskille. Att sex ska vara så otroligt märkvärdigt för en femtioårig tant är smått komiskt.
Citera
2025-04-25, 23:22
Medlem
Är ändå imponerad av att Pia nu hållit igång i minst 6 timmar, eller så kanske hon pausat på Hostelet med en liten tantlur före hon nu gått ut för att dricka igen. Tanten har energi, hon blir inte trött av vin som jag blir, tvärtom får hon tyvärr energi verkar det som...Kanske är därför hon dricker så mycket, för att orka göra saker....
Senast redigerad av Florman 2025-04-25 kl. 23:25.
Citera
2025-04-26, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Det fetade stämmer inte.
Pia har just avslöjat att Pressklubben fuskar med råvarorna, de byter ut ankan mot grisfilé.
Detta vet Pia för hon har gjort anka hemma.
Citera
2025-04-26, 08:43
Medlem
marytraders avatar
Någon som vet hur många dagar hon druckit alkohol i rad? Månader utan att låta levern vila?
Citera
2025-04-26, 09:02
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaneBellingham93
Vad har hon för framtidsplaner? Hon kan väl inte förvänta sig att bo på hostel de nästkommande 30 åren? Hon verkar inte ha någon som förmåga att tänka främåt. En sån myopisk världssyn brukar vara reserverad för de riktigt ointelligenta eller kraftigt beroende (av tyngre droger). Hon har tidigare haft arbete, familj, villa. Hon är inte ointelligent.

En normal människa som hamnar i den här situationen hade fått ett getingbo av idéer som surrar runt och försöker hitta en "escape plan". Men hon har liksom inget driv, hon är slapp, som om hon inte bryr sig om någonting. Det är konstigt att se.

Bra summering av vad jag tror är anledningen till varför det är så fascinerande att följa denna kvinnas enormt tråkiga tillvaro , trots allt.
Jag skäms över att uppdatera mig kring henne , men samtidigt så kan jag inte låta bli.
För det är som du skriver - ingenting går ihop och det är märkligt . Väldigt väldigt märkligt.

Hon beter sig som om hon haft ett bekymmersfritt liv där ”pappa backar upp och betalar” vid varje motgång.

Hennes överlevnadsstrategier är inte imponerande och hennes mentala funktionshinder är påtagliga då vi kan följa hennes förvrängningar live och Gräddis bara fortsätter mata på. Ner i stupet.

Ännu en gång får vi se hur hon vänder en livssituation , som hon talat gott om förut när det passade henne ,- alltså när män VILLE ”ha” henne och kvinnor lät henne va en surfitta ifred på boendet, - till att NU välja att ändra narrativet så det passar inunder hennes offerkofta .

Hon har ända sedan vräkningen (förmodligen tidigare i sitt liv också) fått flytta från all sina boenden och män - för att hon är en säkerhetsrisk mentalt , ekonomiskt och fysiskt för alla hon kommer nära.
Exet, barnen, Hassan, hostels, etc
Hon är en manipulativ satmara som gör sig ensam och blir ondare och ondare för varje månad.
Hon hanterar sina pengar PRECIS som hon hanterar och respekterar sina relationer. För
stunden, ingen omtanke, inte för en hållbar och realistisk utgång. ”Me myself and I”.
Som en bortskämd brat-unge som inte fått rätt uppfostran eller goda förebilder.
Ett alkoholiserat, ätstört, patetiskt, förvuxet , elakt barn, utan förmyndare , är hon.
Inget annat .
Citera
2025-04-26, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag tror det kan stämma. Män kan ligga med vilken kvinna med puls som helst och delar man sovsal är det klart att en del män tar sig friheter mot en kvinna oavsett hur kvinnan ser ut.
Citera
2025-04-26, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tror det kan stämma. Män kan ligga med vilken kvinna med puls som helst och delar man sovsal är det klart att en del män tar sig friheter mot en kvinna oavsett hur kvinnan ser ut.

Är väl bland annat därför jag själv aldrig hade delat sovsal, särskilt inte före turistsäsongen då många Hostels tycks agera härbärge. Men Pia tar det väl som en komplimang om något vrak frågar om hon vill ligga och motiveras bara mer till blandad sovsal.
Citera
2025-04-26, 09:51
Medlem
Forumforums avatar
Jag tyckte mig se henne igår i vimlet på Drottninggatan.
Utanför Monki närmaste bestämt. Hon hade en märklig hatt på sig och såg väldigt trött ut bakom solglajjor.
Kanske på väg upp till Beyond retro eller Zara?
Hade jag haft tid hade jag smugit efter för att säkerställa att det verkligen var hon.
Citera
2025-04-26, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Jag tyckte mig se henne igår i vimlet på Drottninggatan.
Utanför Monki närmaste bestämt. Hon hade en märklig hatt på sig och såg väldigt trött ut bakom solglajjor.
Kanske på väg upp till Beyond retro eller Zara?
Hade jag haft tid hade jag smugit efter för att säkerställa att det verkligen var hon.

Då kan det ha varit Pia för hon la upp en Story där hon hade på sig en ful hatt och de där glajjorna med stora TV-rutor till glas.
Citera
2025-04-26, 10:08
Medlem
Forumforums avatar
Kollade just MDM senaste klipp.. "Tjände iigeen hennes outfit"
Kul, då har jag sett denna "tjändis" live för första gången då!
Somrigt klädd i ett isande kallblåsigt Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in