2025-06-03, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hans motiv är pengar...hålla henne fången där. Sedan dyker han upp och slår henne för han blir provocerad av hennes fylleri. Men det kvittar. Inget försvarar att slå någon. Tror inte hon slåss först heller, retas tror jag däremot, men det spelar som sagt ingen roll...

Så fruktansvärt sjuk situation.

Ja, det är sjukt och vi har ju länge misstänkt att något är fel på killen, nu får vi det svart på vitt. Som hemlös kärlekstörstande missbrukare var hon självklart ett lätt offer för denna galning.
Citera
2025-06-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Nu ska väl Pia vara i fokus, ska vi alla orosanmäla och polisanmäla eller räcker det om någon i tråden gör det, har någon gjort det?

Adressen är:
Vretensborgsvägen 14
12630 Hägersten

Det krävs antagligen rums-/lägenhetsnr också? Eller räcker det med namn
(N@beeh Alm@khoul)?
Citera
2025-06-03, 18:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Våld är inte en privatsak

Mäns våld mot kvinnor och våld i nära relationer är ett samhällsproblem som sker överallt, hela tiden. Våld, hot och kränkningar är inte en privatsak. Det är allvarliga brott som måste stoppas.

https://polisen.se/utsatt-for-brott/polisanmalan/hat-hot-och-vald/vald-ar-inte-en-privatsak/
Citera
Medlem
Ser ut som att hon plockat ned videon där hon pratade om misshandeln och där hon for runt i tygstycket. Hon är ambivalent eller hotad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
(N@beeh Alm@khoul)?

Hittar du någonstans att orosanmäla? Hittar bara var man anmäler oro för barn i Stockholms kommun
Citera
2025-06-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ser ut som att hon plockat ned videon där hon pratade om misshandeln och där hon for runt i tygstycket. Hon är ambivalent eller hotad?

Hon kanske såg i kommentarerna eller här att flera tänkt anmäla så hon skyndar sig att radera bevisen
Citera
2025-06-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Hon kanske såg i kommentarerna eller här att flera tänkt anmäla så hon skyndar sig att radera bevisen

Vete fan vad hon trodde initialt. Hon har säkert druckit en Bag in box idag också, men förväntade hon sig verkligen inte att folk skulle kontakta polisen? Är våldet så normaliserat för henne?

Men du har nog rätt. Hon har visst aldrig raderat tidigare.
Citera
2025-06-03, 19:04
Medlem
MrsLibras avatar
[quote=DenOtroligaStruten|92081998]
Citat:

Har jag uppmuntrat att någon ska bli slagen...?

Jag ifrågasätter bara er helomvändning angående Pia...

Ni brukar ju anklaga mig för att 'jag tycker så synd om Pia' och nu gör ju ni det, ännu mer än vad jag gör, och då tycker att jag är såååå hemsk...?

Du har JÄTTELÅGT iq. Att vi försvarar Pia i att inte bli slagen, betyder inte att man tycker att hon betett sig bra i annat. Håll isär sakerna!!!!
Ingen har gjort någon helomvändning!!! Hon behöver fortfarande hjälp för sitt missbruk och ta eget ansvar kring det...men just här och NU så ska korvaset inte få chansen att skada henne mer. FATTAR DU NU ELLER BEHÖVER JAG FÖRKLARA ÄNNU TYDLIGARE???
Citera
2025-06-03, 19:06
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl

Det är redan sparat och finns hos polisen. Så bara hoppas de hann fram innan KORVjesus, den fege skiten...vem fan ger sig på en undernärd svag kvinna på 50 år!! Jag kokar...Krävs en riktigt låg individ!! Han ska dessutom ut ur landet.
Citera
2025-06-03, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
(N@beeh Alm@khoul)?

Polisen kan ju göra slagning på en person och då kan de kanske få fram rumsnummer?
Citera
2025-06-03, 19:09
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Vete fan vad hon trodde initialt. Hon har säkert druckit en Bag in box idag också, men förväntade hon sig verkligen inte att folk skulle kontakta polisen? Är våldet så normaliserat för henne?

Men du har nog rätt. Hon har visst aldrig raderat tidigare.

Jag ser fortfarande hennes stories..
Men usch vilken klump man har i magen nu. Blev livrädd att han hinner dit och raderar och skadar henne innan polis är framme
Citera
2025-06-03, 19:18
Medlem
Citat:
Det är redan sparat och finns hos polisen. Så bara hoppas de hann fram innan KORVjesus, den fege skiten...vem fan ger sig på en undernärd svag kvinna på 50 år!! Jag kokar...Krävs en riktigt låg individ!! Han ska dessutom ut ur landet.

"Kristen" är han också men beter sig som en Taliban. Isolerar och misshandlar en alkad tant.

Undrar om utvisningen skjuts på framtiden ifall han nu polisanmäls och någon åklagare ser allvarligt på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in