2025-06-03, 21:51
Medlem
Nån måste ju ringa dit ambulansen nu när hon är i det skicket! Har någon gjort det? Då kanske de tar in henne.
Citera
2025-06-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
Nån måste ju ringa dit ambulansen nu när hon är i det skicket! Har någon gjort det? Då kanske de tar in henne.

MrsLibra har koll på att polisen ringts i alla fall, anser de att ambulans behövs tar de nog tag i det. Bara de faktiskt dyker upp där och inte bara tar emot anmälningar!
Citera
2025-06-03, 21:55
Medlem
Just därför borde ambulans ringas! Så någon verkligen kommer dit! Eftersom det inte är ett pågående brott är det inte en säkert att polisen åker dit.
Ambulanspersonal bör se hennes skick Och om hon vägrar att följa med kan åtminstone prover tas.
Citera
2025-06-03, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag mejlar lägenhetshotellet imorgon! I bästa fall kan de ta ett snack med Rooomisen och hota med att kasta ut fanskapet om han inte sköter sig.

Skulle dock behöva bifoga videon där Pia erkänner misshandeln, men kan inte se den 🤔 Någon som kan ladda ner den och skicka en länk till mig så vore jag jättetacksam!

Länken;
https://vm.tiktok.com/ZNdBnEX26/

https://vm.tiktok.com/ZNdBnonPY/

Den ligger kvar i hennes händelser så den är inte borttagen.
Citera
2025-06-03, 21:56
Medlem
Kan någon ringa dit ambulansen?
Citera
2025-06-03, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldyna
Kan någon ringa dit ambulansen?

Meddela att hon blandat piller och alkohol och att du är orolig för hennes liv.
Citera
2025-06-03, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Hur sjuk i skallen är du egentligen?

Om jag orkade skulle jag vilja räkna antalet gånger du använder ordet "jag" i dina inlägg.

Du måste ha ett otroligt ego alltså.

[quote=MrsLibra|92082053]
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten

Du har JÄTTELÅGT iq. Att vi försvarar Pia i att inte bli slagen, betyder inte att man tycker att hon betett sig bra i annat. Håll isär sakerna!!!!
Ingen har gjort någon helomvändning!!! Hon behöver fortfarande hjälp för sitt missbruk och ta eget ansvar kring det...men just här och NU så ska korvaset inte få chansen att skada henne mer. FATTAR DU NU ELLER BEHÖVER JAG FÖRKLARA ÄNNU TYDLIGARE???

Men nu får ni väl ge er med all gaslighting i tråden!
Har ju varit flera här i tråden som uttryckt att de önskar henne allt ont, skadeglädje och morbida förhoppningar om att hon ska träffa någon som tar henne av daga.
Ska ni låtsas nu som ni enbart skämta lite om henne?
Typiskt för narcissister att göra så.
Även att gå samman och skapa hatdrev.

Är ju exakt så det börjar innan det eskalerar till fysiskt våld och i värsta fall mord, att man börjar mobba och avhumanisera personen ifråga.
Vissa här är inte ett dugg oskyldiga som försöker friskriva sig från sitt egna ansvar för dåligt beteende.
En del är ju morbida i sitt kvinnohat här i tråden, och sådan personer är på riktigt farliga.
Men detta har ni inga problem med tydligen.

Och själva går ni ofta OT och diskuterar
@Den Otroliga Struten.
Samtidigt som ni antagligen anmälde min kommentar, för ni klarar inte argumentera på riktigt, era hycklande fegisar.
Att en person blir utsatt för stalking och hatdrev är faktiskt "skvaller" och borde således egentligen få stå kvar här i tråden.
Hon borde ha fått rätt hjälp och behandling i ett tidigare stadie. Och man kan kritisera och fördöma en persons dåliga beteende och agerande utan att avhumanisera och mobba personen. Att man ens ska behöva förklara detta för er som är vuxna, är riktigt illa.

Varför ser man inte samma personer som hatar så hårt på Pia här va aktiva i trådar där män mördat kvinnor och våldtagit eller trådar om djurplågare och dömda pedofiler?

Anser ni alltså att Pia är värre än dessa och förtjänar mer att hat än dom? Enbart på den punkten avslöjar man sig själv och sin personliga agenda.

För flera här är just misogyna narcissister som tar tillfället i akt att få hata på en kvinna som Pia i underläge.
Det märker man även bland kommentarerna på yt under MDM videos han lagt ut om henne. Där är det också flera män som försvarar våldet gentemot henne.
Men alla här i tråden fortsätter leka oskyldig och bra människor som enbart, "vill väl" riktigt vedervärdigt.

Vissa här vill ju inte heller ge henne minsta bekräftelse i sitt hat och medge att Pia är faktiskt kreativ och kan va underhållande för dom.
Och även där, väldigt skadeglada.
Är det några som verkligen vill ha all uppmärksamhet i tråden så är det ju de med fruktansvärt hatiska morbida kommentarer. Med så trashigt infantilt språkbruk som möjligt går, i syfte att chocka den som läser.
Inte svårt att va elak och lustig på någon annans bekostnad, men vissa har mer empati än så.
Senast redigerad av Justice2u 2025-06-03 kl. 22:05.
Citera
2025-06-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Meddela att hon blandat piller och alkohol och att du är orolig för hennes liv.

Ja det är livsfarligt ju! Hon måste få hjälp omedelbart! Kan tyvärr inte ringa dit själv så hoppas någon kan ringa!
Citera
2025-06-03, 22:35
Medlem
MrsLibras avatar
[quote=Justice2u|92083841]
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Men nu får ni väl ge er med all gaslighting i tråden!
Har ju varit flera här i tråden som uttryckt att de önskar henne allt ont, skadeglädje och morbida förhoppningar om att hon ska träffa någon som tar henne av daga.
Ska ni låtsas nu som ni enbart skämta lite om henne?
Typiskt för narcissister att göra så.
Även att gå samman och skapa hatdrev.

Är ju exakt så det börjar innan det eskalerar till fysiskt våld och i värsta fall mord, att man börjar mobba och avhumanisera personen ifråga.
Vissa här är inte ett dugg oskyldiga som försöker friskriva sig från sitt egna ansvar för dåligt beteende.
En del är ju morbida i sitt kvinnohat här i tråden, och sådan personer är på riktigt farliga.
Men detta har ni inga problem med tydligen.

Och själva går ni ofta OT och diskuterar
@Den Otroliga Struten.
Samtidigt som ni antagligen anmälde min kommentar, för ni klarar inte argumentera på riktigt, era hycklande fegisar.
Att en person blir utsatt för stalking och hatdrev är faktiskt "skvaller" och borde således egentligen få stå kvar här i tråden.
Hon borde ha fått rätt hjälp och behandling i ett tidigare stadie. Och man kan kritisera och fördöma en persons dåliga beteende och agerande utan att avhumanisera och mobba personen. Att man ens ska behöva förklara detta för er som är vuxna, är riktigt illa.

Varför ser man inte samma personer som hatar så hårt på Pia här va aktiva i trådar där män mördat kvinnor och våldtagit eller trådar om djurplågare och dömda pedofiler?

Anser ni alltså att Pia är värre än dessa och förtjänar mer att hat än dom? Enbart på den punkten avslöjar man sig själv och sin personliga agenda.

För flera här är just misogyna narcissister som tar tillfället i akt att få hata på en kvinna som Pia i underläge.
Det märker man även bland kommentarerna på yt under MDM videos han lagt ut om henne. Där är det också flera män som försvarar våldet gentemot henne.
Men alla här i tråden fortsätter leka oskyldig och bra människor som enbart, "vill väl" riktigt vedervärdigt.

Vissa här vill ju inte heller ge henne minsta bekräftelse i sitt hat och medge att Pia är faktiskt kreativ och kan va underhållande för dom.
Och även där, väldigt skadeglada.
Är det några som verkligen vill ha all uppmärksamhet i tråden så är det ju de med fruktansvärt hatiska morbida kommentarer. Med så trashigt infantilt språkbruk som möjligt går, i syfte att chocka den som läser.
Inte svårt att va elak och lustig på någon annans bekostnad, men vissa har mer empati än så.

Visa mig vart jag har gjort det du anklagar mig för. Vilka är "ni"? Ganska fult av dig att dra alla över en kam och dessutom fara med osanning. Håll dig till saken istället, eller ta dina problem med vissa användare i pm istället.
Detta är tråden om Pia. Vi kan tycka vad vi vill om hennes sätt att bete sig på. Men just nu lever hon i en farlig relation och det är där fokus bör ligga. Du och strutsen kan väl skapa en egen tråd istället där ni kan sväva ut ordentligt?

Edit tillägg; Och jo..jag saknar faktiskt Pias videos från förr. Hoppas hon når tillbaka dit med hennes intressanta prat och matlagningar med morakniv. Så ta det lugnt med dina antaganden.
Senast redigerad av MrsLibra 2025-06-03 kl. 22:38.
Citera
2025-06-03, 22:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Så han brukar komma hem runt 02:00?
Då är han inte hemma än?

Gräddrumpan - handgemäng och dårskap

Vet inte om ambulans är det rätta att skicka dit?
Citera
2025-06-03, 22:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Så han brukar komma hem runt 02:00?
Då är han inte hemma än?

Gräddrumpan - handgemäng och dårskap

Vet inte om ambulans är det rätta att skicka dit?

Nej, hon kommer bara säga nej tack till dem, då får de inget göra tyvärr sålänge hon är talbar och vid medvetande... jobbig situation minst sagt! Skandal om inte polisen redan varit där!
Citera
2025-06-03, 22:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Nej, hon kommer bara säga nej tack till dem, då får de inget göra tyvärr sålänge hon är talbar och vid medvetande... jobbig situation minst sagt! Skandal om inte polisen redan varit där!

Jag har inget konto på TT så jag kan inte skriva. Kollade om hon hade besvarat några kommentarer men det såg jag inte. Det brukar hon ju göra.
Ja det är en jobbig situation. Man vill hjälpa men vet inte hur? Hon må vara bäng men det känns jobbigt att se och höra detta.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-03 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in