Citat:
Ursprungligen postat av
nova68
De e nog fan så att det var fel hus och fel person än den han sökte efter.
Hur fan hitta han annars dit om inte via GPS i sin egen mobil?
Begärs man häktad för mordförsök så var syftet att mörda den boende.
Inte hamnar man långt där ute med sparkcykel, om det inte är dit man är på väg.
Lika vilsen i pannkakan som tonåringarna som sköt på fel adress i Växjö.
Vete sjutton om han blev skjuten av det tilltänkta offret eller vådasköt sig själv.
Flera av hans IQ gelikar har både vådaskjutit sig själv och vådaskjutit kompisar.
Ja till och med skjutit ihjäl varandra av misstag när dom bara ”lekte” med pistolen.
(min fetning)
Det fetade... Det 16 åriga stolpskottet från Skåne har givetvis fått skjuts av någon. Avsläpp och/eller upphämtning vid Tre Älgar är sannolikt.
Att stolpskottet på väg mot platsen där han greps svänger vänster efter denna järnvägskorsning visar att han antingen kom den vägen och därför känner till att grusvägen inte bara leder till ett hus eller också har han fått instruktion att svänga direkt efter järnvägen.
https://imgur.com/a/09t3QpI
Vägen ned till Tre Älgar saknar skyltning och känns som om den bara leder till ett hus (dvs är en återvändsgränd) för en person som inte har rätt information.
Att köra där med sparkcykel på natten är inte anmärkningsvärt, folk kommer att tro att någon är på väg hem från en fest. Att köra på 44:an är mer anmärkningsvärt. Jag känner mig rätt i tanken att stolpskottet följer en upplagd väg till Tre Älgar...
Jag vidhåller att den som lagt upp mordplanen har tagit fel på vilken TJ som skulle mördas och skickat stolpskottet till fel adress.