2025-05-30, 12:24
Medlem
Påriktigt hur går det ihop, rask slänger t under bussen och säger att hon jobbar inte ens 50%. Hon har bara haft lågbetalda yrken även när man jobbar 100%. Och rask ser vi ju tydligt att det inte går bra för. Det är 3 barn många utgifter. Hur mycket bidrag går dem på? Är de därför han slänger ut förtalsanmälningar stup i kvarten för att försöka få in lite snabba pengar. Innan året är slut så tror jag vi får se familjen byta boende.
Citera
2025-05-30, 13:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Påriktigt hur går det ihop, rask slänger t under bussen och säger att hon jobbar inte ens 50%. Hon har bara haft lågbetalda yrken även när man jobbar 100%. Och rask ser vi ju tydligt att det inte går bra för. Det är 3 barn många utgifter. Hur mycket bidrag går dem på? Är de därför han slänger ut förtalsanmälningar stup i kvarten för att försöka få in lite snabba pengar. Innan året är slut så tror jag vi får se familjen byta boende.

Behöver inte ens vara sant då Baronen är känd för sina (många) lögner. I en tidigare video påstod den vidrige fan att Therese inte bara hade ett, utan två jobb samtidigt. Antar att det är dyrt att ha tre barn, dubbla hyror och en arbetslös byfåne att försörja. En byfåne som anser sig vara för fin för ett "vanligt" jobb dessutom.
Citera
2025-05-30, 13:24
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Måste vara en fruktansvärd känsla när inte ens förtalen flyger längre.. Vad trodde han, att hans cp-arme skulle vara lika intresserade om medvikt som Chrippish?

Hur ska ens familjen överleva ekonomiskt i sommar? Sitta och trycka en hel supervarm 100 års sommar i en lägenhet med tre barn och två marsvin och sen inte ens ha råd med glass i frysen, hemsk tanke men det är en verklighet för många wt familjer därute.

Till skillnad från alla andra sommar?
Citera
2025-05-30, 13:30
Avstängd
granny-pantiess avatar
Fan vad jag önskar att Linnea stämmer Varonen civilrättsligt på en rejäl summa.

Då är Varonen sänkt sedan.
Citera
2025-05-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Har T löneutmätning eller skuldsanering? Kan vara en anledning i så fall dvs. att hon bara jobbar in den delen hon har rätt att behålla. Men jag vet inte, reagerade också på att hon jobbar så lite med tanke på att utgifterna ökat och YT-kanalen inte drar inte Chrippa-pengar längre.
Citera
2025-05-30, 14:01
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
I september 2017 utmanade WT-Rask Lennart på en "rock-off". Utmaningen bestod av att bägge hade 1,5 vecka på sig att skapa en låt där man "roastade" varandra. Lennart samarbetade med en viss Mantis och publicerade en raplåt där han rostade WT-Rask. Några dagar senare publicerade WT-Rask en video där han förklarade att han lider av panikångest och stress och att han inte orkar göra något.
2017!!!
Senast redigerad av Krigsgrodor 2025-05-30 kl. 14:07.
Citera
2025-05-30, 14:08
Medlem
Kollade lite på senaste videon nu, den som kom igår. Kul att han specifikt vill veta varför alla utom några korkade få människor hatar specifikbarononen. Samt att alla normala ser att han ljuger hela tiden och får alla runt omkring sig att må skit på grund av hans karisma och beteende.

Vill du ha ett specifikt svar på detta Rask? Kolla då på dina senaste fyra videor du ha gjort på din egna kanal. Föreställ dig att det inte är du som sitter där ta in och lyssna på hur fanskapet som sitter där yrar beter sig.

Det måste kännas lite skönt för medviktarna att så här lätt få baronen ur balans och satt han helt ur spel. Hoppas dokumentären knockar fanskapet totalt, till den vida grad att han släpper 300 timmar av ännu mera vidrigt beteende.
Citera
2025-05-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysdiktator

@Cajsazz
3 hours ago
Sägs även att dom jobbar på nån typ av dokumentär om dig 😂 snacka om att vara besatt av någon 😂

@CarlFredrikAlexanderRask
2 hours ago
HAHAHAHA VA? Jag har redan MER än jag behöver för min anmälan om förtal, förföljelse och trakasserier.

@Cajsazz
2 hours ago
@CarlFredrikAlexanderRask japp dom har hintat om den dokumentären i flera videor och i senaste videon dom släppte nämnde dom dokumentären igen

@CarlFredrikAlexanderRask
2 hours ago
@Cajsazz blir en tilläggsanmälan imorgon!!❤

Mera skit för polisen att lägga ner.

Vadå tilläggsanmälan imorron?
Innan ngt brott ägt rum?

Konstigt att ingen av Rasks 159000 prenumeranter är här inne o försvarar honom.
Är det kanske så att väldigt många är köpta?

Brukar ju ha ett par hundra bara på sina lives.
Citera
2025-05-30, 14:40
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Vadå tilläggsanmälan imorron?
Innan ngt brott ägt rum?

Konstigt att ingen av Rasks 159000 prenumeranter är här inne o försvarar honom.
Är det kanske så att väldigt många är köpta?

Brukar ju ha ett par hundra bara på sina lives.

Måste vara till största del köpta följare och övergivna konton i det antalet.

Tuben borde köra en rensning för att få bort gamla övergivna konton och köpta följare.

Undrar hur många äkta följare han skulle få kvar?
Citera
2025-05-30, 14:49
Medlem
Så Therese jobbar 50 %? 10-12.000 efter skatt och Baronen endast 5-10? Hur går det runt med 3 barn?
Citera
2025-05-30, 15:01
Medlem
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Så Therese jobbar 50 %? 10-12.000 efter skatt och Baronen endast 5-10? Hur går det runt med 3 barn?
Frågan har ställts, och svaret här i tråden är att svärfar är borgenär. Vad det har å göra med månadens räkningar, månad efter månad vet jag inte.
Senast redigerad av Krigsgrodor 2025-05-30 kl. 15:08.
Citera
2025-05-30, 15:11
Medlem
Crabby88s avatar
Gillade att han erkände han var arbetsskygg och inte led av några psykiska hinder frpn att jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in