2025-05-28, 19:54
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polisarbete-mot-kvinnovald-riskerar-att-hamna-i-skymundan

https://www.sydostran.se/2019-04-19/sexualbrott-maste-prioriteras-hogre/

https://www.theguardian.com/society/2022/oct/30/global-incel-culture-terrorism-misogyny-violent-action-forums

Finns enormt mycket du kan söka på angångens hur incels radikaliserar varandra till att begå terrorbrott men jag har en känsla av att allt jag säger kommer du hitta ursäkter om och förneka.

Ingen fara. Ok. Men peka ut ledaren för dessa "organiserade våldsbejakande incels" då.. om dom är organiserade måste dom ju ha en ledare, en organisation, .. eller hur?

Och varför inte börja med att polisanmäla den organisationen då om dom är så farliga.. varsågod du kan börja
Citera
2025-05-28, 19:54
Avslutad
Citat:
Menar du att du tror att polisen lägger mer resurser på våld i nära relation över gängvåld eller fotboll etc?

Ja det som diskuteras i tråden är att organiserat kvinnohat från incels som är våldsbejakande bör terrorklassas. Det är vad tråden handlar om.
Jag tycker tråden visar det motsatta. Hur mycket hat det finns mot män, så mycket hat att det borde terrorklassas.
Citera
2025-05-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Ingen fara. Ok. Men peka ut ledaren för dessa "organiserade våldsbejakande incels" då.. om dom är organiserade måste dom ju ha en ledare, en organisation, .. eller hur?

Och varför inte börja med att polisanmäla den organisationen då om dom är så farliga.. varsågod du kan börja

Många pekar ut Elliot Rodger eller andra kvinnomördare. Behöver inte vara en organisation för att vara organiserat. Finns många sjuka grupper som sprider hat anonymt No Life Matters t ex
Citera
2025-05-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag tycker tråden visar det motsatta. Hur mycket hat det finns mot män, så mycket hat att det borde terrorklassas.

Och vi alla vet att det inte stämmer. Du har incels och kvinnohatare på din sida och jag har samhället på min.
Citera
2025-05-28, 20:00
Medlem
Citat:
För att ni inte vill bli emotsagda men välkommen till verkligheten. Det är ni som lever utanför samhället med era åsikter och det borde säga er att ni är dom som har fel åsikter. Att vara fylld av hat är inte normalt

Jag är som gift, heltidsarbetande, tvåbarnspappa i högsta grad en del av samhället.
Citera
2025-05-28, 20:01
Avslutad
Citat:
Och vi alla vet att det inte stämmer. Du har incels och kvinnohatare på din sida och jag har samhället på min.
Jag är varken incel eller kvinnohatare. Känner heller ingen som är det.
Tråden är ett bevis på att det uppenbarligen finns många incelkvinnor som hatar män och säger sig ha samhället på sin sida istället för att gå utanför dörren och uppleva verkligheten som den faktiskt är.
Citera
2025-05-28, 20:15
Medlem
Citat:

Du har manshatande feminazi-råttor på din sida.

Vi som faktiskt bidrar och bygger samhället spottar på dig.
Citera
2025-05-28, 20:19
Medlem
Citat:
Men Gud va ni håller på. Hur är hon odräglig? Det är ju ni som kommer med en massa hat och personangrepp och gaslighting och Gud vet vad. Det är ju lixom bara att gå bak i tråden och läsa vad och hur ni skriver och jämföra. Kvinnor fattar att det är lönlöst att diskutera med misogyna män men det är viktigt att inte låta sånt gå emotsagd och allt jag ser är att hon knäcker er och ni lägger såna är patetiska kommentarer som svar. Som att hon är orsaken till att ni hatar kvinnor. Absolut inte. Vi går inte på det, vi kan era tekniker och vi ger oss inte

Sverige har två problem; manshatande feminaziråttor och islamistråttor.

Jag har svårt att se att du skulle duga till något överhuvudtaget med tanke på att du sannolikt är för ful för att agera sexdocka.
Citera
2025-05-28, 20:24
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag och mitt .Ex undvek öppna konflikter, för vi visste säkert att det inte skulle kunnat leda till något gott. Familjegräl var inte vårt sätt.

Å andra sidan kan underliggande olösta konflikter leda till tvedräkt eller förlust av kärleken.
Senast redigerad av Knivur-273 2025-05-28 kl. 20:29.
Citera
2025-05-28, 20:28
Medlem
Det finns kvinnohat på behandlingshem för unga flickor.

"– Ledningen på Sis Rebeckahemmet har allvarligt brustit i sitt ansvar att skydda de flickor som är placerade där. Trots upprepade larm om våld, hot och otrygghet har konkreta åtgärder uteblivit, vilket har lett till att redan utsatta ungdomar far ännu mer illa, säger han till Expressen. "

https://www.expressen.se/nyheter/krim/personal-pa-rebeckahemmet--polisanmald-for-sexuellt-overgrepp/

Felet de gör när de anställer personal är att de ej kontrollerar för kvinnohat.

- Hur ska man göra det. man får gräva i deras förflutna ,var de mobbare som unga så bör de ej jobba med behandla flickor.

- Anställ inte så många män de har ung 20 gånger så stor risk bli kriminella.

- Vad säger tidigare partners om dem , gilla de kvinnor eller ej och hur mycket.

- Fråga dem kan de acceptera dessa klienter.

- Kan du hjälpa dem ,försök få en uppfattning vad de tycker om det.

- Ha kamerabevakning.

. De skulle ocjså kunna svära en ed på att de inte ska skada flickorna.

Terrorlagstiftningen finns där som ett extra skydd ,de anställda måste ha en känsla av att de är där för att hjälpa inte själva få utlopp fär några sexuella begär.
Citera
2025-05-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Ponera absurditeten i att inte skydda småpojkar i lagens mening mot pedofili bara för att det inte är lika förekommande eller inte har observerats på samma sätt som pedofili mot småflickor. De flesta skulle tycka detta är helt vansinnigt. Och det är det givetvis. Men detta tyckte inte Merapi. Men hon är den som står upp för jämlikhet?"

Jag tycker det är absurt ja, att flickor och kvinnor inte ska skyddas på samma sätt mot hatvåld som andra folkgrupper.

Du är en hycklande feminazi-råtta som vill ha en apartheidstat som bestraffar män för saker som kvinnor kommer undan med.

Du är verkligen beviset på att det var ett stort misstag att ge kvinnor rösträtt. Du kan börja med att kriminalisera kvinnors manshat och fängsla feminazi-fittan sara larsson som dagligen ägnade sig åt manshat.
Citera
2025-05-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är viktigare bli av med de manliga hatarna efterson det är de som begår brott ,bara 6% av fångarna i Sverige är kvinnor. Alla viktiga gängledare är män. Det kan vara det som är iden bakom terrorlagstiftningen.

Män blir vinnarna om Sverige är helt ogästvänligt för kriminella. De ska inte välja Sverige efterson de blir behandlade som terrorister. Landet som helhet går bra. Kriminella är en hinder för att landet ska fungera.

Angående Incels , ju färre män som uppehåller sig i Sverige desto färre Incels.

Personer som inte kan uppföra sig kan få vara på en uppfostringsanstalt där man premierar bra uppförande ,du kommer ut och får godkännt när du har klarat av det. Skulle eventuellt kunna få andra straff ockdå men troligtvis behövs inte det.

En annan ide skulle kunna vara anställa kvinnliga mentorer som får vara sociala med dem. Sen har det vissat sig att ju mer pojkar och unga män är med kvinnor desto mer gillar de kvinnor. Ta den senaste mördaren från Örebro helt isolerad från kvinnor ,han utvecklar lätt ett hat mot kvinnor i sin ensamhet.

Det är därför prostituerade insett vilket värde de har i att vara kvinna en har en tjänst att bara umgås med män. Och män betalar för kontakt helt otroliga summor.

Det viktigaste vore att kriminalisera kvinnors manshat, män lär sig att bli våldsamma av kvinnor. Det bevisas av att barn som uppfostras av en far är mindre benägna att vara våldsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in