2025-05-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag hör vad du säger. Om jag förstår dig rätt så ska en extremistisk imam få fritt utrymme att predika sitt hat mot västerlänningar med flera? Enligt dig är det bara oskyldiga åsikter och idéer?

När hans anhängare sen massmördar - är det inte försent då? Hade det inte varit bättre att kunna stoppa imamen innan han hetsat upp sina anhängare? Varav många är unga lättpåverkade killar.

IS använde samma taktik som nazisterna att hjärntvätta och "förföra" ungdomarna. Skulle man inte kunna stoppa det innan handlingen?

Nyckeln är att börja fängsla kvinnor som uttrycker manshat på nätet.

I verkligheten så är kvinnor duktiga små slynor som suger min kuk och sväljer satsen, men på nätet så dyker ni inavlade, fula feminazi-råttor upp med ett oförblommerade manshat.
Citera
2025-05-28, 20:58
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Jag är Inte kvinnohatare, jag är bara kvinnorealist. Deras hypergamiska tendenser gör att man kan inte lita på dem, på samma sätt som man litar på män. De har ingen heder eller moral. Det är bara biologiskt på det viset.
Citera
2025-05-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Många har försökt.

Men alla vet att tonårskillar i princip är de dummaste och mest lättpåverkade existenser som går på två ben Som man har dessutom osynliga kravstrukturer beroende på kulturtillhörighet högsta prioritet.
All den här kvävande nationalism, kvinnofientligheten, heder och what not. En jäkla labyrint för en ung kille som försöker bli en del av bro-gänget

Man måste skratta åt eländet. På några års sikt har de flesta utvecklats att bli något som på ytan påminner om en vuxen, men många stannar i utvecklingen och förblir där hela livet.

Så, njäää . vad skulle göras för att stoppa det ? De har alla föräldrar , eller någon som vakar över dom. Om dom inte lyckats med sina uppdrag, återstår enbart för ungdomen att studera ett svenskt fängelse från insidan.

Raljant och en smula kallhamrat. Men orkar fan inte uppbåda någon större medkänsla för det längre.

Tonårstjejer är ännu dummare, det är fan imponerande hur många tonårstjejer som låter sig våldtas 😂😂😂

Det finns i princip ingen nazism och isis är 100% kopplat till religion, många tjejer joinade isis. Särskilt kul med tjejer som inte ens var muslimer lät sig luras av muslimer! 😂😂😂

Det är fan dags att börja låsa in fler tonårstjejer!
Citera
2025-05-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ok då får jag väl försöka ge min syn på saken.
terrordåd, är helt sonika riktat mot hela grupper av färmmande människor och inte enskilda individer i någons närhet. Därför blir inte partnervåld klassat som terrorism.

Ursäkta? Vi HAR en galen gruppering som massmördat massa människor vid det här laget...
Att hata kvinnor så mycket att man är beredd att skjuta främmande människor bara för att de är kvinnor ÄR komplett galet.

Och jag har ingenstans reducerat någon lagstiftning....tvärtom jag vill utöka lagstiftningen kring terrorklassningen till att även gälla våldsbejakande kvinnohat som kan riskera att leda till terrordåd.

det jag gjorde var att påpeka att antifeminsiterna på detta forum, drar sina strån till den stack som alltså nu gått så långt att snubbar börjat mörda kvinnor.

Vi har alldeles för många kvinnor som mördar män för dina att dina åsikter ska räknas.

Första steget för att ta bort kvinnohat är att kriminalisera kvinnors manshat och spärra in feminazi-terrorister som sara larsson och lady Dagmar som bokstavligen uppmuntrar till mord på män.

Om Hitler hade varit en kvinna så hade feministerna kallat henne för ”girl boss” och påstått att all kritik mot henne är kvinnohat för kvinnor klarar inte av att processera att kvinnor inte är en homogen grupp och det är mycket väl möjligt att kritisera en kvinna utan att hata alla kvinnor.
Citera
2025-05-28, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doehora
Det viktigaste vore att kriminalisera kvinnors manshat, män lär sig att bli våldsamma av kvinnor. Det bevisas av att barn som uppfostras av en far är mindre benägna att vara våldsamma.

Jo det är rätt kvinnor som inte gillar män borde föda döttrar ,efterom det skadar både sonen och mamman. Båda kan utveckla depressioner.

För att få optimal hälsa måste familjemedlemarna gilla varandra. Män mår t.ex bättre av döttrar eftersom de gillar oftast pappan mycket, så pappor med döttrar har en avsevärd längre livslängd.

Män borde eftersträva få så mycket kärlek som möjligt.

Samt ge kvinnor så mycket kärlek de kan.

Men annars tycker de flesta kvinnor om män och män gillar kvinnor mycket för det mesta.

Terrorlagstiftningen behövs bara när det finns systemhotande hat mot kvinnor.
Citera
2025-05-28, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo det är rätt kvinnor som inte gillar män borde föda döttrar ,efterom det skadar både sonen och mamman. Båda kan utveckla depressioner.

För att få optimal hälsa måste familjemedlemarna gilla varandra. Män mår t.ex bättre av döttrar eftersom de gillar oftast pappan mycket, så pappor med döttrar har en avsevärd längre livslängd.

Män borde eftersträva få så mycket kärlek som möjligt.

Samt ge kvinnor så mycket kärlek de kan.

Men annars tycker de flesta kvinnor om män och män gillar kvinnor mycket för det mesta.

Terrorlagstiftningen behövs bara när det finns systemhotande hat mot kvinnor.

Du förespråkar könsapartheid, det som måste göras är att kriminalisera kvinnors manshat då det är mest skadligt för samhället.
Citera
2025-05-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doehora
Du förespråkar könsapartheid, det som måste göras är att kriminalisera kvinnors manshat då det är mest skadligt för samhället.

Jo gör de något olagligtt så kan polisen göra något.

Jo fast är det möjligt så borde män jobba på att transformera manhat till att de gillar män. Det är säkrare män gör det istället för att kvinnor ska försöka transformera någon hatisk man.

Fast jag tror att män skulle behöva ha utbildning i detta. Dessutom om fler män gör likadant så blir det större chans till att lyckas.

Vad skulle du göra för att omvända en kvinna ?
Citera
2025-05-28, 21:44
Medlem
Saxofonjudes avatar
Det finns en sjuklig förbudsiver bland liberaler, det rimmar väldigt illa med liberalismens grundläggande idé med frihet och självbestämmande och att skydda folket mot överdriven statlig makt.

De har tappat det helt.
Citera
2025-05-28, 21:53
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Det finns en sjuklig förbudsiver bland liberaler, det rimmar väldigt illa med liberalismens grundläggande idé med frihet och självbestämmande och att skydda folket mot överdriven statlig makt.

De har tappat det helt.

Ja det är fullständigt obegripligt. Pehrsson tjatar om frihet men dom vill bara ha förbud på förbud på förbud.
Citera
2025-05-28, 21:58
Medlem
Citat:

Jo fast är det möjligt så borde män jobba på att transformera manhat till att de gillar män. Det är säkrare män gör det istället för att kvinnor ska försöka transformera någon hatisk man.

Fast jag tror att män skulle behöva ha utbildning i detta. Dessutom om fler män gör likadant så blir det större chans till att lyckas.

Vilket dravel, vi ska låsa in kvinnor som ägnar sig åt manshat.

That’s it!
Citera
2025-05-28, 22:05
Avslutad
Citat:

Den övervägande majoriteten män hatar inte kvinnor. Den övervägande majoriteten kvinnor hatar inte män. Det handlar om psykiskt sjuka, incelkvinnor och incelmän. Så länge de inte får hjälp kommer de fortsätta tro att samhället ser ut på det sätt de inbillar sig.

Jag blev dock chockad över hur många incelkvinnor vi har här i forumet.
Citera
2025-05-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Den övervägande majoriteten män hatar inte kvinnor. Den övervägande majoriteten kvinnor hatar inte män. Det handlar om psykiskt sjuka, incelkvinnor och incelmän. Så länge de inte får hjälp kommer de fortsätta tro att samhället ser ut på det sätt de inbillar sig.

Jag blev dock chockad över hur många incelkvinnor vi har här i forumet.

Att inte få tjejer som kille är ingen höjdare men det finns ändå en viss förståelse för incelmän. Men att som incelkvinna vara så pass dränerad på positiv uppmärksamhet i verkliga livet att ens enda sätt att få uppmärksamhet är att söka negativ uppmärksamhet på ett anonymt forum ifrån män som resonerar sakligt är verkligen att ta ''loserstämpeln'' till helt nya höjder. Det är fascinerande att det finns kvinnor som har så pass lågt värde i verkliga livet.

Men jag är säker på att de är Simone de Beauvoir kopior hela bunten och är extremt okvinnliga: https://www.gettyimages.com/detail/news-photo/portrait-of-french-writer-and-philosopher-simone-de-news-photo/1316313403?adppopup=true

Vem fan sitter på ett anonymt forum och bara spyr ur sig galla över det andra könet och ignorerar all form av logik och sakligt resonerande. Det är helt ofattbart .
Senast redigerad av Pellefant775 2025-05-28 kl. 22:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in