Citat:
Ursprungligen postat av
Asensgammaldags
Får dom igenom detta kommer de antagligen ta ut svängarna ordentligt.
Ta ut svängarna ordentligt
hur tänker du? Vad mer kommer
de att vilja förbjuda enligt dig?
Citat:
Men att det finns incels är ungefär ett lika sunt tecken i ett samhälle där mammor står på gatan och säljer sig tillsammans med sina döttrar som det var i weimarrepubliken. Incels är ju bara ett av många symptom i på hur sjukt vårt samhälle är men det är bara dom ni feminister vill prata om. Feminister som pratar om att skära av snoppar med mera det behövs inte terrorklassas va?
Feminister/kvinnor som pratar om att skära av snoppar är lika mycket ett symptom på hur sjukt vårt samhälle är som förekomsten av radikaliserade incels och kvinnor och flickor som prostituerar sig.
Jag kan inte tala för alla feminister men jag pratar gärna om andra saker också. Alltså inte bara om incels.
Citat:
Incels och radikalfeminister är bara olika sidor av samma mynt och det enda som gör att ni kvinnor inte begår fler våldsdåd är bara det manliga könshormonet för det finns precis lika många ensamma kvinnor som är helt sjuka i huvudet.
Jag tror inte att man kan skylla det enbart på testosteron (som både kvinnor och män har, i olika mängd)
I så fall skulle gorillahannar skada/slå ihjäl sina honor och barn lika mycket, om inte mer, som män.
Citat:
Splittringen av kärnfamiljen, folkgemenskapen, känslan av samhörighet och kultur har skapat både manliga och kvinnliga incels.
Enligt dig, att kvinnor fick samma möjligheter och rättigheter som män, har det splittrat kärnfamiljen, förstört känslan av samhörighet och förstört kulturen och därmed skapat både manliga och kvinnliga incels?