2025-05-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Ikväll hänger han ut nästa offer.
Surprise, det blir en…..kvinna!
Fru Medvikt ska nu få känna på tuffe Anjos vrede.

Då går nog Anjo på fel person, Fru Medvikt har garanterat mer skinn på näsan än den ynkliga mobbaren Anjo.
Citera
2025-05-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han säger i videon att han har 213822 prenumeranter och när jag kollar nu så har han 213751 så han har backat 71 sedan han släppte videon.
Intressant.
Nu har chipset 213622. Sveriges dramakung är tillbaka.
Citera
2025-05-27, 18:20
Medlem
Mikkkas avatar
Det är spännande att diabetes banjo kommer tillbaks från Spanien där han har umgåtts med barnknollaren Jockiboi i några dagar och är all in to drama igen. Intressant sammanträffande...
Citera
2025-05-27, 18:51
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Hur mycket/lite tjänar Anjo på sina YouTube-videos, klarar han att komma upp i en månadslön på 30.000 kr/brutto efter avgifterna från YouTube och Ninetone?

Antalet visningar på vloggarna ligger ju numera på under 50.000, de flesta t.o.m. så lågt som 20.000-30.000. Inte ens den sista förtalsvideon har kommit över 50.000 visningar.

Kan inkomsterna från vloggar/förtalsvideos ens räcka till hyra och mat till en familj på 5 personer?

Lyxfällan nästa?

Förmodligen tjänar han jävligt bra. När jag såg på hans senaste video fick jag reklam från Mio, Jula eller Rusta, Willys och Försvarsmakten. Hans kanal har fått en rank som populär bland svenska tittare, hög CPM. Senast jag såg på en video från Rask fick jag bara reklam från Swappie.

Videon han reagerade på var gjord av Sandra som inte är insatt i spelreglerna. Hon borde enbart manglat ut video efter video där hon vägrar glömma att Anjo hängde ut henne på fel grunder och hamra ut det budskapet. Sandra = Falukorv och höra av sig till Legios rektor måste upprepas i förebyggande syfte precis som Anjo gör när det upprepas om 14-åringen som var en 40-åring.

Extra olyckligt för hennes skull att hon lämnade flera öppna mål vad gäller att "inte bryr sig" vilket var ett riktigt nybörjarmisstag. Irrelevant om hon tycker vissa saker redan är sagt och gjort då drama på Youtube inte fungerar som konflikter på andra jobb som oftast saknar en publik. Hon pratade till Anjo och sina följare. Hon måste väga in att hon pratar till Anjos följare om hon inte vill bli ett offerlamm.
Citera
2025-05-27, 19:42
Medlem
Slussenyaos avatar
Hoppades verkligen chipstutten skulle falla efter hyllningsvideon om våldtäksmannen... trist! Får hoppas tjockisen får diabetes snart... eller stroke
Citera
2025-05-27, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Förmodligen tjänar han jävligt bra. När jag såg på hans senaste video fick jag reklam från Mio, Jula eller Rusta, Willys och Försvarsmakten. Hans kanal har fått en rank som populär bland svenska tittare, hög CPM. Senast jag såg på en video från Rask fick jag bara reklam från Swappie.

Videon han reagerade på var gjord av Sandra som inte är insatt i spelreglerna. Hon borde enbart manglat ut video efter video där hon vägrar glömma att Anjo hängde ut henne på fel grunder och hamra ut det budskapet. Sandra = Falukorv och höra av sig till Legios rektor måste upprepas i förebyggande syfte precis som Anjo gör när det upprepas om 14-åringen som var en 40-åring.

Extra olyckligt för hennes skull att hon lämnade flera öppna mål vad gäller att "inte bryr sig" vilket var ett riktigt nybörjarmisstag. Irrelevant om hon tycker vissa saker redan är sagt och gjort då drama på Youtube inte fungerar som konflikter på andra jobb som oftast saknar en publik. Hon pratade till Anjo och sina följare. Hon måste väga in att hon pratar till Anjos följare om hon inte vill bli ett offerlamm.
45000/mån 2023
Citera
2025-05-27, 20:14
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiUIklkzioFk
45000/mån 2023
Nog betydligt mer numera. Men det kommer han nog inte så långt med med tanke på att Lisen inte ens arbetar. Och hyran för huset är väl extremt hög

På Merinfo så står det så här om hans bolag:
Citat:
Företaget har minst ett av följande:
Anmärkning, Ansökan hos Kronofogden
Kontrollerat 2025-05-27
Vad menas med det? Anmärkning?
Citera
2025-05-27, 21:25
Medlem
Är fortfarande ny på detta dramat och försöker se skilleras "highlights" men ordningen blir konstig och man fattar inte vad man sett och inte sett. Varför gör han allt så rörigt och oproffsigt? "Det är bara att comment-lorda och sen skicka ut, det är så enkelt" har jag hört honom säga. Men har svårt att se att många kollar dessa highlights när det är så här slaffsigt annordnat. Helt omöjligt att hänga med, iaf på youtube. Eller iaf för MIG kanske jag ska säga, jag är kanske korkad.

Skilleras stream ikväll var mycket konstig. Han vågade inte beröra ämnet med Anjos senaste video. Kanske för att Anjo gjorde det så uppenbart hur korkad hon rödhåriga är, så skilleras förstod att han inte kan kommentera det på ett bra sätt och ändå behålla sin heder, för jäklar vad hon gjorde bort sig! Men fett udda att vara en youtuber som ger sig in i ett drama och får publik, men sen väljer att istället titta på någon transa och diskutera vilken kamera hon köpt för att sedan gå direkt till ALEXANDER BARD. Ett ämne ingen ville se, så folk droppade av... Hur tänker han?
Gillar hans helglånga streams, skön stämning och bra insikter, men sen kommer sånna här konstiga skov. Det är också hela tiden snack om ljussättning och kamerautrustning trots att han ser sämst ut ur de syftena. Det är en konstig diskrepans där jag inte förstår... Men framförallt.. du dra in 400 pers som vill se något och du väljer att göra något annat? Hallå? Ja det är din kanal, men kanske kommunicera i förväg då att det kommer bli ointressant så folk inte behöver spendera tiden på att titta på alexander bard när alla vill se drama? Är jag korkad bara kanske? Bara mina 2 spänn...
Senast redigerad av Choi.Chop 2025-05-27 kl. 21:28.
Citera
2025-05-27, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det är spännande att diabetes banjo kommer tillbaks från Spanien där han har umgåtts med barnknollaren Jockiboi i några dagar och är all in to drama igen. Intressant sammanträffande...

Anjo har inte diabetes men han varit i Spanien men inte med Jocke & Jonna så du vet bara.
Citera
2025-05-27, 21:38
Medlem
SimonSesss avatar
Vad faaaan är det Anjo håller på med? Han låter ju som Rask? Ska han sjunka precis som Rask??
Citera
2025-05-27, 21:39
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Nog betydligt mer numera. Men det kommer han nog inte så långt med med tanke på att Lisen inte ens arbetar. Och hyran för huset är väl extremt hög

På Merinfo så står det så här om hans bolag:

Vad menas med det? Anmärkning?
Visst, 45k är en hyfsat bra lön i Sverige, några tusen över medellön.

Men med tanke på att hans fru inte jobbar, att det finns 3 barn med I bilden och att familjen förmodligen har ett mat/godis/pepsimax konto på minst 15.000:- varje månad så ekar det garanterat tomt på kontot i slutet på månaden.

Ang hans företag så har det i flera års tid dragits med anmärkning då det inte finns pengar nog att betala räkningar.

Han är en luffare som äter familjen ur huset och om han inte gör något åt sin livsstil tror jag inte han överlever sin 50 årsdag. Han måste ju ha en bodyfat på nära 50%.
Citera
2025-05-27, 21:39
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Anjo har inte diabetes men han varit i Spanien men inte med Jocke & Jonna så du vet bara.

Vad tyder på att han inte har diabetes menar du? Fettsäcken är en levande reklampelare för diabetes typ: självförvållad.
Jasså hängde han inte där med fjortisknolle a´ jockiboi? Vad gjorde kolhydraten i spanien då, du som verkar extremt insatt i kvinnohatarens liv?

Du som har koll, hur är relation mellan fläskmåsarna nu, vill k-dockan fortfarande skiljas och fly från sin vidriga man, eller stannar hon en stund till pga ekonomiska skäl? Väldigt spännande att alla hennes äckel-känslor var direkt kopplade till diabetesbanjo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in