2025-06-23, 14:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vet du vad? Din stora idol Anjo är inte hjärndöd han är en renrasig ond och hemsk människa, med en så grovt empatiskt missbildning att han är skadlig för allmänheten.

Bevis på det då, ligger på sambos YouTube kanal, kolla igenom allt och tycker du om Anjo efter det så finns det ingen räddning för dig.

Klart att jag sett och hört allt min stora idol lägger ut
Lyssnar nu på hans senaste.
SURRAR MED AXEL ÖHMAN LIVE!
Citera
2025-06-23, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Klart att jag sett och hört allt min stora idol lägger ut
Lyssnar nu på hans senaste.
SURRAR MED AXEL ÖHMAN LIVE!

Får lyssna på detta när jag hinner. Historiska videor och dokumentärer och övrigt lever dock kvar, även om det skulle visa sig att han är snäll och bra och smart i det där du vill visa upp.

Ingen kan ta ifrån Anjo att han är en hemsk person. Inte ens Anjo själv gör det, så mycket märkligt att han har folk som gillar det han gör, det är väll ett tecken på all psykisk sjukdom i samhällets dunkla datahörnor i diverse lägenheter, som Anjo belyst och utnyttjar som gör att en person som Anjo tjänar sina pengar på att vara ett as.
Citera
2025-06-23, 16:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Får lyssna på detta när jag hinner. Historiska videor och dokumentärer och övrigt lever dock kvar, även om det skulle visa sig att han är snäll och bra och smart i det där du vill visa upp.

Ingen kan ta ifrån Anjo att han är en hemsk person. Inte ens Anjo själv gör det, så mycket märkligt att han har folk som gillar det han gör, det är väll ett tecken på all psykisk sjukdom i samhällets dunkla datahörnor i diverse lägenheter, som Anjo belyst och utnyttjar som gör att en person som Anjo tjänar sina pengar på att vara ett as.

Och du tycker en person som säger - Knulla din Mamma, och kallar folk för horungar är bra?
Han blir lätt butthurt denna Axel. Hur gammal är han?
Citera
2025-06-23, 17:13
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Ironin när Anjo ständigt ska bedöma folks IQ-nivå. Axel/Skilleras är inte min favorit, men han är uppenbart skarp, verbal och analytisk i sina streams. Anjo är helt fel person att bedöma sånt.
Citera
2025-06-23, 17:45
Medlem
Citat:
Och du tycker en person som säger - Knulla din Mamma, och kallar folk för horungar är bra?

Eh vad har det för betydelse? Skillnaden mellan Axel och Anjo är som sagt monumental när det gäller både IQ och intelligens. Axel springer cirklar runt Anjo som blir kvar på perrongen som ett stort frågetecken - som han sedan ska försöka förklara bort med att "det var ett litet skämt". Patetiskt.
Citera
2025-06-23, 17:54
Medlem
PeterJihadis avatar
Hur fan kan man anse att Anjo har gottgjort sina misstag? Han är precis den han alltid har varit. Och han kommer hålla på med drama, så länge Youtube tillåter det.

Alla som tycker Anjo är intelligent, är riktigt dumma i huvudet.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-06-23 kl. 18:14.
Citera
2025-06-23, 18:34
Medlem
Dr.mjaos avatar
Anjo säger att hans barn är halv chilenare.
Är det inte så att Lisen är halvsvensk halv chilenare?
Citera
2025-06-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Ironin när Anjo ständigt ska bedöma folks IQ-nivå. Axel/Skilleras är inte min favorit, men han är uppenbart skarp, verbal och analytisk i sina streams. Anjo är helt fel person att bedöma sånt.

Anjo anvander det pa samma satt som Rask anvander kuk-storlek; projicering bottnandes i nagon form av komplex. Lite sorgligt att vara sa tunnhudad nar man frivilligt exponerat sig i diverse media under storre delen av sitt vuxna liv. Undrar vad han soker egentligen.
Citera
2025-06-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Anjo säger att hans barn är halv chilenare.
Är det inte så att Lisen är halvsvensk halv chilenare?

Han försvarar det med att hans barn är tre stycken.
Citera
2025-06-23, 19:29
Medlem
Citat:

Inte ens att du stör dig på Axel får Anjo att framstå som det minsta normal eller snäll. Anjo är en vedervärdig människa.
Citera
2025-06-23, 20:26
Avslutad
Citat:
Inte ens att du stör dig på Axel får Anjo att framstå som det minsta normal eller snäll. Anjo är en vedervärdig människa.
Axel är inte snäll eller normal.
Citera
2025-06-23, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anjlokal
Axel är inte snäll eller normal.

Vem bryr sig? Axel är inte en motpol till Anjo där Anjo är bra om Axel är dålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in