2025-05-26, 23:39
Om det ändå bara hade funnits en svensk version av youtubern iDubbbz. Då jävlar hade Runkbaronen varit borta från Youtube för flera år sedan.
Citera
2025-05-27, 00:03
Medlem
Jaha då har ni sett till att han får nytt content. "Flashback har satt GPS i mammas bil".
Nu kommer han undan slakten från medvikt.
Citera
2025-05-27, 00:14
Medlem
Ojojoj va upprörd han är på storyn nu! 😭😭😭
Citera
2025-05-27, 00:21
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Ojojoj va upprörd han är på storyn nu! 😭😭😭
Vadå?
Citera
2025-05-27, 00:32
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Så underbart när han satt påtänd upp över öronen i solglas och kacklade i timmar i bilen utan att ens märka att det blivit natt utanför
Citera
2025-05-27, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Vadå?
Nån har skickat prints på.. KickAssFarsans inlägg tror ja, med bilden på lokalen där hans morfar ligger för döden.
Citera
2025-05-27, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EranKung
https://ibb.co/spyf58CD
Om hen jobbade på Ica och svassade runt med kvinnohöfterna istället för att trakassera hundratals människor online så kanske inte hans familj hade blivit sekundärutsatta. Om baronen höll käft nån gång dessutom skulle inte familjen veta om någonting, men självklart ska hen slå på stora trumman och skrikgråta till omgivningen Om hur utsatt hen är. Patetiskt poserkräk. Har geniet fattat att det är keylogger på hans dator och wifi äntligen, och permanent flyttat ut i morsans bil? För där är det ju säkert... Puckarna avslöjar ju knappast bara positionen.
Citera
2025-05-27, 08:52
Medlem
Är det verkligen människor som är så störda, att de följer efter Rask och fotar han morfars sista rum i livet?

Jag har absolut inte mycket till övers för Rask, men detta är sinnessjukt. Jag hoppas berörda inser det och slutar illa kvickt.

Ni i tråden som applåderar detta - snälla sök hjälp. Det är minst lika sjukt beteende.

Skvallra, håna och skratta i denna tråd åt det Rask själv delar. Men att stalka någon är så jävla orimligt att ingen borde tycka att det det minsta underhållande.
Citera
2025-05-27, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Är det verkligen människor som är så störda, att de följer efter Rask och fotar han morfars sista rum i livet?

Jag har absolut inte mycket till övers för Rask, men detta är sinnessjukt. Jag hoppas berörda inser det och slutar illa kvickt.

Ni i tråden som applåderar detta - snälla sök hjälp. Det är minst lika sjukt beteende.

Skvallra, håna och skratta i denna tråd åt det Rask själv delar. Men att stalka någon är så jävla orimligt att ingen borde tycka att det det minsta underhållande.

Håller med.
Inte det minsta roligt.
Citera
2025-05-27, 09:03
Nu tror jag några här behöver omvärdera ens livsval! Sjukaste jag sett/hört på Flashback hur ni inte ens kan låta människan vara ifred ens när det gäller liv och död?

När är ni nöjda? När han skiljt sig från Therese? När Rask hoppat av livscykeln själv? När hans barn får PTSD efter att deras pappa och mamma blivit förföljda av galna Flashbackers och Medviktare såpas så de inte finns kvar för dom? VAD?

Man är ju helt sjuk i huvudet om man låter hans närvaro påverka en så in i helvete mycket att man tar det såhär långt.

Nä fy fan. Stäng ner tråden! Den har blivit för mörk!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-05-27 kl. 09:06.
Citera
2025-05-27, 09:08
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Om hen jobbade på Ica och svassade runt med kvinnohöfterna istället för att trakassera hundratals människor online så kanske inte hans familj hade blivit sekundärutsatta. Om baronen höll käft nån gång dessutom skulle inte familjen veta om någonting, men självklart ska hen slå på stora trumman och skrikgråta till omgivningen Om hur utsatt hen är. Patetiskt poserkräk. Har geniet fattat att det är keylogger på hans dator och wifi äntligen, och permanent flyttat ut i morsans bil? För där är det ju säkert... Puckarna avslöjar ju knappast bara positionen.

Så du menar att Rask förföljer folks fysiskt, stalkar och fotar utsidan av deras döende släktingar?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-05-27 kl. 09:14.
Citera
2025-05-27, 09:15
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu tror jag några här behöver omvärdera ens livsval! Sjukaste jag sett/hört på Flashback hur ni inte ens kan låta människan vara ifred ens när det gäller liv och död?

När är ni nöjda? När han skiljt sig från Therese? När Rask hoppat av livscykeln själv? När hans barn får PTSD efter att deras pappa och mamma blivit förföljda av galna Flashbackers och Medviktare såpas så de inte finns kvar för dom? VAD?

Man är ju helt sjuk i huvudet om man låter hans närvaro påverka en så in i helvete mycket att man tar det såhär långt.

Nä fy fan. Stäng ner tråden! Den har blivit för mörk!

Jag kan bara svara för min del, såklart.
Jag är nöjd när kreatörer som Rask, Anjo, Motvikt etc slutar med YT.
De är skadliga för kommande generationer, även då de gäller sina egna barn.

Det betyder inte att jag tycker det är ok, eller bra på något vis att börja skrämmas genom att fota huset där Rasks morfar ligger på pallativ vård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in