Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Nu tror jag några här behöver omvärdera ens livsval! Sjukaste jag sett/hört på Flashback hur ni inte ens kan låta människan vara ifred ens när det gäller liv och död?
När är ni nöjda? När han skiljt sig från Therese? När Rask hoppat av livscykeln själv? När hans barn får PTSD efter att deras pappa och mamma blivit förföljda av galna Flashbackers och Medviktare såpas så de inte finns kvar för dom? VAD?
Man är ju helt sjuk i huvudet om man låter hans närvaro påverka en så in i helvete mycket att man tar det såhär långt.
Nä fy fan. Stäng ner tråden! Den har blivit för mörk!
Vad gäller liv och död? En person som saknar förmågan att känna medkänsla för andra, och som dessutom sagt att han, jag citerar, ”skiter i sin morfar” och , ”inte bryr sig om han lever eller dör”, redogör på en plattform som följs av tiotusentals att han är och vakar över sin morfar. Det är inte Rask som är döende, och hans morfar påverkas inte av vad som skrivs i den här tråden.
Hans morfar ligger döende. Nu när det passar och han kan få massa sympati från sina följare, då låtsas han vara bekymrad över det. Det är han inte. Rasks ord om att han skiter i om morfar lever eller dör är helt sanna.