2025-05-27, 09:20
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Jag kan bara svara för min del, såklart.
Jag är nöjd när kreatörer som Rask, Anjo, Motvikt etc slutar med YT.
De är skadliga för kommande generationer, även då de gäller sina egna barn.

Det betyder inte att jag tycker det är ok, eller bra på något vis att börja skrämmas genom att fota huset där Rasks morfar ligger på pallativ vård.

Jag håller med dig
Citera
2025-05-27, 09:20
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Buhu på dig med.

Ja det var väl allt du hade att komma med. Tror att även du fattar att detta börjar balla ur men viktigt att hålla på sin hårda karaktär här i tråden..
Citera
2025-05-27, 09:22
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu tror jag några här behöver omvärdera ens livsval! Sjukaste jag sett/hört på Flashback hur ni inte ens kan låta människan vara ifred ens när det gäller liv och död?

När är ni nöjda? När han skiljt sig från Therese? När Rask hoppat av livscykeln själv? När hans barn får PTSD efter att deras pappa och mamma blivit förföljda av galna Flashbackers och Medviktare såpas så de inte finns kvar för dom? VAD?

Man är ju helt sjuk i huvudet om man låter hans närvaro påverka en så in i helvete mycket att man tar det såhär långt.

Nä fy fan. Stäng ner tråden! Den har blivit för mörk!

Dom som ger hans barn PTSD, är deras föräldrar, då främst till följd av deras pappa. Oavsett om det ligger folk i buskar och spionerar eller om "någon" som jobbar sjukhuset som berättar för någon var hans morfar ligger... Så är det oavsett rask som är orsaken till allt ont dom drabbar familjen. Jag personligen blir nöjd när han allt han någonsin haft kärt vänder han ryggen. Och det ända han har kärt är sitt egna liv.

Rask är näst äckligaste på Youtube. För inte ens det är han bäst på. Ständigt nr 2.
Citera
2025-05-27, 09:29
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Dom som ger hans barn PTSD, är deras föräldrar, då främst till följd av deras pappa. Oavsett om det ligger folk i buskar och spionerar eller om "någon" som jobbar sjukhuset som berättar för någon var hans morfar ligger... Så är det oavsett rask som är orsaken till allt ont dom drabbar familjen. Jag personligen blir nöjd när han allt han någonsin haft kärt vänder han ryggen. Och det ända han har kärt är sitt egna liv.

Rask är näst äckligaste på Youtube. För inte ens det är han bäst på. Ständigt nr 2.

Det var väl självklart att du skulle svara så! Väntade bara på den kommentaren. Ni snackar så mycket om att ni bryr er om barnen, men det enda ni gör är att sätta stress på deras föräldrar och indirekt barnen.

Så för att Rask beter sig som ett svin är det fritt fram för er att bete er som VÄRRE svin?
Citera
2025-05-27, 09:31
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Nu tror jag några här behöver omvärdera ens livsval! Sjukaste jag sett/hört på Flashback hur ni inte ens kan låta människan vara ifred ens när det gäller liv och död?

När är ni nöjda? När han skiljt sig från Therese? När Rask hoppat av livscykeln själv? När hans barn får PTSD efter att deras pappa och mamma blivit förföljda av galna Flashbackers och Medviktare såpas så de inte finns kvar för dom? VAD?

Man är ju helt sjuk i huvudet om man låter hans närvaro påverka en så in i helvete mycket att man tar det såhär långt.

Vi är nöjda när rask slutar hänga ut oskyldiga människor, slutar förstöra livet för alla omkring honom och skaffar ett jobb
Citera
2025-05-27, 09:33
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jag har dock inte lagt upp några bilder. Utan drivit med er miffon. Du får tycka vad du vill om det.

”Med er miffon” hur ofta skriver sansade människor i denna tråden? Sällan va. De miffon du pratar om är väl dina kompisar då. Jag gillar inte heller Rask och verkligen inte Chrippa eller Linnea men som människa måste man hejda sig ibland. Det är inte värt det alltid, men bra att du självreflekter iaf.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-05-27 kl. 09:35.
Citera
2025-05-27, 09:35
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Vi är nöjda när rask slutar hänga ut oskyldiga människor, slutar förstöra livet för alla omkring honom och skaffar ett jobb

Så ni vill vara hans chef och livscoach? Jag fattar. Det är nog via YouTube ni ska gå då för att få hans kanal nedstängd, inte genom att bete er värre än han först gjorde.
Citera
2025-05-27, 09:40
Medlem
Citat:
Det var väl självklart att du skulle svara så! Väntade bara på den kommentaren. Ni snackar så mycket om att ni bryr er om barnen, men det enda ni gör är att sätta stress på deras föräldrar och indirekt barnen.

Så för att Rask beter sig som ett svin är det fritt fram för er att bete er som VÄRRE svin?
Deras föräldrar sätter stress på sig själva och indirekt barnen genom sina livsval. Det är ingen annan som gör det åt dem.
Citera
2025-05-27, 09:40
Medlem
Citat:
Så du menar att Rask förföljer folks fysiskt, stalkar och fotar utsidan av deras döende släktingar?
Jag menar att han provocerat fram det här under en hel massa år. Det finns folk som på riktigt tagit skada av hans jakt på views. Det är ingen hatare som lattja med honom. Det är ett brottsoffer som inte fått rättvisa genom rättsapparaten. Det säger jag utan att veta, vem det är. Det är helt orimligt att någon härifrån skulle pucka alla familjens bilar och göra intrång i hans datorer, telefoner/spana på honom fysiskt. Det är skruvat att ett brottsoffer gör det också, men det är betydligt mer troligt.
Citera
2025-05-27, 09:46
Medlem
Citat:

Vad gäller liv och död? En person som saknar förmågan att känna medkänsla för andra, och som dessutom sagt att han, jag citerar, ”skiter i sin morfar” och , ”inte bryr sig om han lever eller dör”, redogör på en plattform som följs av tiotusentals att han är och vakar över sin morfar. Det är inte Rask som är döende, och hans morfar påverkas inte av vad som skrivs i den här tråden.

Hans morfar ligger döende. Nu när det passar och han kan få massa sympati från sina följare, då låtsas han vara bekymrad över det. Det är han inte. Rasks ord om att han skiter i om morfar lever eller dör är helt sanna.
Citera
2025-05-27, 09:50
Medlem
Citat:
Mina inlägg i Chrippa tråden är bara vanligt skvaller. Rask hatet ni uppvisar spiller över i era vardagliga liv, det är inte klokt.

Nu har jag sagt mitt. Bryr mig inte hur ni hanterar ert hat, men jag har rätt att säga min åsikt
Men vi "reagerar" bara på något som hänt. Ungefär som trådens huvudperson. Vi sprider det inte till 160k följare. Hade det varit bättre om denna gruppen som är ansvariga fick härja under ytan? Jag tycker det är tveksamt tillvägagångssätt, JAG hade inte gjort såhär, men tycker inte jag gör fel som belyser vad som händer. Trösta rask om du vill, JAG hade inte gjort det, men dömer inte dig för du gör det. (Det gör jag visst, men)
Citera
2025-05-27, 09:52
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Mina inlägg i Chrippa tråden är bara vanligt skvaller. Rask hatet ni uppvisar spiller över i era vardagliga liv, det är inte klokt.

Nu har jag sagt mitt. Bryr mig inte hur ni hanterar ert hat, men jag har rätt att säga min åsikt

Du vill gärna framställa dig själv som en oskyldig liten skvallerkärring, sanningen är dock att du är en av de mer maniska ryktesspridarna i hans tråd. Där du också uttrycker dig rätt elakt mellan varven.

Som sagt, håll käften på dig - det är min åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in