2025-05-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamolnfluff
Som förra året då… bara det att hon förra året förmodligen blev firad av Simon iom att de var ihop då? Funderar på att skriva till honom och fråga.
L firade honom på fars dag, om jag inte missminner mig helt. Så troligen är sådant fallet.
Citera
2025-05-26, 18:55
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Linn tar ju gärna tillfällen att hylla sig själv som mamma (*ung* mamma) , så att inte ens på självaste morsdag göra ett inlägg så känns nånting Off faktiskt 🤔
Att vara bra mamma, kanske hon själv börjar inse att HON inte är.
Citera
2025-05-26, 19:56
Medlem
geek12s avatar
Deras nya låt fick alltså 1159 lyssningar fredag - måndag, sagan under 1000 fortfarande.

Riktig succé eller vad säger ni 😆
Citera
2025-05-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Deras nya låt fick alltså 1159 lyssningar fredag - måndag, sagan under 1000 fortfarande.

Riktig succé eller vad säger ni 😆

Det är fan riktigt illa
Citera
2025-05-26, 23:59
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Det är fan riktigt illa

Haha ja verkligen, med tanke på att de har över 110k följare var även om den hel del är samma följare men så borde ju siffrorna vara bättre. Ett riktigt dåligt betyg iallafall.
Citera
2025-05-27, 06:59
Medlem
Väldigt tyst under en så kallad jobbvecka med morsdagshelg. Hon måste verkligen ha haft mycket att göra utöver alla middagar hon säkert tagit på företaget som möten.
Citera
2025-05-27, 07:40
Medlem
Citat:
Haha ja verkligen, med tanke på att de har över 110k följare var även om den hel del är samma följare men så borde ju siffrorna vara bättre. Ett riktigt dåligt betyg iallafall.

Det är så här det blir om man är en dålig människa som folk bara följer för dramat. Eller om man köper sina följare, då visar dessa typer av arbeten hur många riktigt följare man har som stöttar en.
Citera
2025-05-27, 08:17
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Det är fan riktigt illa

Säger nåt om det verkliga följarantalet
Citera
2025-05-27, 08:19
Medlem
Citat:

Ja juste, 110k fejkkonton
Citera
2025-05-27, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakepop
Väldigt tyst under en så kallad jobbvecka med morsdagshelg. Hon måste verkligen ha haft mycket att göra utöver alla middagar hon säkert tagit på företaget som möten.

Går att anmäla till Skatteverket för eventuell granskning
Citera
2025-05-27, 12:46
Medlem
Såg på Linn palettblads sida att någon har kommenterat att personen väntar på beställning och frågar Linn om palettbladets hade skickats och självklart har inte Linn svarat.
Linn har också skrivit på sin Instagram sida att hennes ansvar tar slut efter att hon skickat så känns lite oseriöst?

Och nyss så har någon kommenterat att dem har beställt ljus från Linn för mer än 4 veckor sen och inte fått något svar då hon inte har fått någon vara.

Allså hur tänker Linn🫣🫣 bullshit my ass att hon är högkänslig för hade jag haft ett företag som sålt varor till folk hade jag direkt sett till att svara och tänka på kunden i första hand. Hade typ fått panik om jag inte skött mitt arbete😅
Citera
2025-05-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Såg på Linn palettblads sida att någon har kommenterat att personen väntar på beställning och frågar Linn om palettbladets hade skickats och självklart har inte Linn svarat.
Linn har också skrivit på sin Instagram sida att hennes ansvar tar slut efter att hon skickat så känns lite oseriöst?

Och nyss så har någon kommenterat att dem har beställt ljus från Linn för mer än 4 veckor sen och inte fått något svar då hon inte har fått någon vara.

Allså hur tänker Linn🫣🫣 bullshit my ass att hon är högkänslig för hade jag haft ett företag som sålt varor till folk hade jag direkt sett till att svara och tänka på kunden i första hand. Hade typ fått panik om jag inte skött mitt arbete😅

Är hon så nykär att hon skiter i allting? Ingen uppdatering på insta på länge heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in