2025-04-20, 13:56
Medlem
Har Linn lagt upp en mäklarbild på sin Instagram?
Citera
2025-04-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
100%, hon har ju aldrig annars velat visa upp sitt hem för att "det är så stökigt och vill fixa till det ordenligt först".
Citera
2025-04-20, 14:28
Medlem
Citat:
Exakt samma bild som mäklaren lagt ut😂.
Citera
2025-04-20, 15:03
Medlem
Citat:

Jag tyckte det va lite intressant att Linn frågar vad folk vill se mer av -inredning
Och det hon visar upp är B rum, men hon visade ju en video den 21 mars på B rum, samarbetet med Jollyroom så varför inte något av dem andra barnen eller har Linn så kort minne?

Och upptäckte en detalj nu när jag kollade om bilden/videon.
Bilden hon la upp idag bör vara äldre än videon hon la upp för 4 veckor sen, då på bilden så verkar B sova i en spjälsäng men i reklamen för Jollyroom så är det en säng.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-04-20 kl. 15:06.
Citera
2025-04-20, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Jag tyckte det va lite intressant att Linn frågar vad folk vill se mer av -inredning
Och det hon visar upp är B rum, men hon visade ju en video den 21 mars på B rum, samarbetet med Jollyroom så varför inte något av dem andra barnen eller har Linn så kort minne?

Bilden hon la upp idag bör vara äldre än videon hon la upp för 4 veckor sen, då på bilden så verkar B sova i en spjälsäng men i reklamen för Jollyroom så är det en säng.
I en tiktok hon lade upp i mars så hade blad annat säng, bord och lampa uppgraderats. Denna bild verkar vara från mäklarens fotografering, som någon nämnde tidigare. Den taggade fotografen fotograferar nämligen regelbundet för mäklaren som L annonserar med.
Citera
2025-04-20, 17:33
Medlem
Citat:
Linn försöker alltid ta genvägar, tror hon verkligen att hennes följare är helt bakom flötet..eller ja..många är ju det..men de flesta vet ju att hon gjorde om i Bs rum för några veckor sedan och gjorde reklam för ett företag i samband med det. Det där är ju en mäklarbild som togs innan, sådär ser det inte ut i Bs rum längre.. när Linn frågade vad följarna ville se mer av i flödet hoppas jag att flera skrev "ärlighet"..hon ljuger ju för tusan om allt hela tiden
Citera
2025-04-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Nu har t.om en följare frågat Linn om B har gått tillbaka till att sova i spjälsäng istället för säng😅

Nu verkar S vara tillbaka till Örebo, men lite nyfiken om han ändå kommer ha B nästa vecka då det är hans vecka. Men då har ju Linn inte "haft" B på 3 veckor.
Också nyfiken om barnen har träffat den nya killen🫣
Citera
2025-04-20, 21:32
Medlem
Jag gissar att det redan borde framkommit men vore det inte lite festligt om den nye påsättaren också har barn!
Citera
2025-04-20, 22:07
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackarungen
Jag gissar att det redan borde framkommit men vore det inte lite festligt om den nye påsättaren också har barn!

Det finns det inte utrymme till, nån måtta får det va
Citera
2025-04-20, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackarungen

Linn gillar inte män med barn
Citera
2025-04-20, 22:51
Medlem
Orsaken till att deras låt(ar?) dröjt måste ju bero på att prinsessan sjunger sååååå jävla falsk att det är ett helvete att mixtra med så det blir helt ok. Vad tror ni? 🙈🤣
Citera
2025-04-21, 08:50
Medlem
Nu ser man i flödet att lilla B ligger i sin nya säng och inte spjälsängen😂.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in