2025-05-25, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Legendarisk var ordet.

Anjos reaktion var också legendarisk, appropå hans oförmåga att bemöta kritik. Anjo bemötte inte påståendena om att han knarkar, att han har snyltat på våra skattepengar med sin fetmaoperation och skrattar skattebetalarna i ansiktet genom att välja att bli fet igen med mcdonalds och läsk, att vänskapen mellan honom och Jocke är ensidig, eller att Anna Book är en tokkärring eller att Antonio är skyldig till våldtäkt.

Är det oförmåga att bemöta kritik eller gör han inte på det sättet som du vill?
Det är väl så att alla som inte håller med själva objektet för din stalking hamnar i samma hög där du vill bestämma hur saker och ting ska gå till.
Citera
2025-05-25, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Gör han? Hur då?
Jag tycker hans familj ser sund ut. 3 st jättefina barn och en helt underbar fru.
Du är nog lite avundsjuk. På rätt många faktiskt.
Kan inte låta bli att svara på detta...

Fy fan vad jag hatar idioter som tror att kritik innebär att man är avundsjuk.
Vad i HELVETE har Anjo som man bör vara avundsjuk på? Hans smällfeta kropp? Hans låga intelligens? Hans förhållande som knakar i fogarna? Hans astråkiga, lika feta fru? Faktumet att hans enda inkomst innebär att han måste skämma ut sig själv och sin familj på internet?

Ditt försök till fokusförflyttning att andra är avundsjuka på Anjo får mig att tro att DU faktiskt är avundsjuk på Anjo. Och i så fall måste du leva ett jävligt sorgset liv. Kanske det vore bäst att du bara lägger dig ner och dör.
Citera
2025-05-25, 10:02
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Vad i HELVETE har Anjo som man bör vara avundsjuk på? Hans smällfeta kropp? Hans låga intelligens? Hans förhållande som knakar i fogarna? Hans astråkiga, lika feta fru? Faktumet att hans enda inkomst innebär att han måste skämma ut sig själv och sin familj på internet?

100%
Med tillägget hans o fruns låga utbildning o generellt urusla allmänbildning.
Min kritik mot honom o hans anhang bottnar enbart i att jag tycker det är fruktansvärt att ungdomar ser på skiten o normaliserar dumheterna.
Citera
2025-05-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kommer sluta svara dig nu, du har ju noll koll, får lite barnvibbar av dig.

Simpa vidare nu

Du får barnvibbar av mig? du själv som inte ens fattar hur diabetes fungerar.
Du kunde inte svara på en ända fråga så jag undrar vem som har noll koll.
Citera
2025-05-25, 10:26
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
100%
Med tillägget hans o fruns låga utbildning o generellt urusla allmänbildning.
Min kritik mot honom o hans anhang bottnar enbart i att jag tycker det är fruktansvärt att ungdomar ser på skiten o normaliserar dumheterna.

Ja precis, och att tro att kritik är liktydigt med hat och avundsjuk. B&B körde en clickbait igår. Lockade med rubriken Anjo är tillbaka, men det känns mer som att tiktok flyttat in på YT. Snickesnackar med dom i chatten, rätt trist, men skriker efter uppmärksamhet på flashback. Jag såg inte hela, men har noterat den fiskningen i tidigare lives
Han får väl ranta loss lite på Anjo så han blir relevant då
Citera
2025-05-25, 10:48
Medlem
Citat:

Ditt försök till fokusförflyttning att andra är avundsjuka på Anjo får mig att tro att DU faktiskt är avundsjuk på Anjo. Och i så fall måste du leva ett jävligt sorgset liv. Kanske det vore bäst att du bara lägger dig ner och dör.

Nu får du lugna ner dig några kilo.
Läs varför jag skriver så innan du blir topp tunnor rasande.
Det här är varför människor som inte håller med i det där jävla tjatet om tex vikt och tycker att det visar på att den som tjatar om det inte har något bättre att komma med och du har tydligen inte heller bättre att komma med.
Ja jag skrev avundsjuk, fundera lite på varför jag skrev det. Det är inte för att jag tror att Pallal är avundsjuk på Anjo utan något helt annat.
Bete dig.
Citera
2025-05-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Du får barnvibbar av mig? du själv som inte ens fattar hur diabetes fungerar.
Du kunde inte svara på en ända fråga så jag undrar vem som har noll koll.
Snälla barn. Ända betyder slut, avsluta eller röv.
Syftar eller menar du på något enstaka, unikt, ensamt av sitt slag så heter och stavas det ENDA. Från räkneordet EN du vet.
Citera
2025-05-25, 11:03
Medlem
Citat:
Det här är varför människor som inte håller med i det där jävla tjatet om tex vikt och tycker att det visar på att den som tjatar om det inte har något bättre att komma med och du har tydligen inte heller bättre att komma med.
Ja jag skrev avundsjuk, fundera lite på varför jag skrev det. Det är inte för att jag tror att Pallal är avundsjuk på Anjo utan något helt annat.
Bete dig.
Ska jag behöva sitta och fundera varför du uttrycker dig på ett eller annat sätt? Skriv begripligt från början eller förklara varför du tror att han är avundsjuk så man slipper läsa dina andra idiotiska inlägg för att begripa vad fan du menar.

Inte har något bättre att komma med? Vad har jag kommit med som inte duger? Vad fan snackar du ens om?
Citera
2025-05-25, 14:54
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Bete dig.

Jag är avundsjuk på banjo, vem vill inte vara en diabetesmytoman som hatar kvinnor och vill rättfärdiga våldtäkter genom mockumentärer. Jag vill också gå runt i mjukiskläder som en jävla fettsäck med kepsen utanpå öronen. Hur ska jag uppnå dessa livsmål, vet du det?
Citera
2025-05-25, 14:59
Medlem
Citat:
Ska jag behöva sitta och fundera varför du uttrycker dig på ett eller annat sätt? Skriv begripligt från början eller förklara varför du tror att han är avundsjuk så man slipper läsa dina andra idiotiska inlägg för att begripa vad fan du menar.

Inte har något bättre att komma med? Vad har jag kommit med som inte duger? Vad fan snackar du ens om?

Vi kan tex ta det med pengar.
Sen har ju Anjo en fin familj.
Det kan räcka så eftersom det inte är din grej att förstå utan bara att verka arg.
Vem är en han?
Citera
2025-05-25, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Jag är avundsjuk på banjo, vem vill inte vara en diabetesmytoman som hatar kvinnor och vill rättfärdiga våldtäkter genom mockumentärer. Jag vill också gå runt i mjukiskläder som en jävla fettsäck med kepsen utanpå öronen. Hur ska jag uppnå dessa livsmål, vet du det?

Du får jobba på mot ditt mål. Du klarar säkert det tillslut.
Jag fattar sarkasm så du vet.

Nu var ju inte avundsjukan, som blev ett enormt problem, riktat mot dig utan mot Pallal som uppenbart har stort problem med att Anjo tex tjänar pengar.

Hur Anjo ser ut är hans val och det är töntigt att tjata om det.
Citera
2025-05-25, 15:08
Medlem
Citat:
Vi kan tex ta det med pengar.
Sen har ju Anjo en fin familj.
Det kan räcka så eftersom det inte är din grej att förstå utan bara att verka arg.
Vem är en han?

Hur vet du att Anjo har en "fin familj"? Känner du familjen?

Anjo är ju pappa i familjen och det är konstaterat att han är en certifierad horunge.
Så ditt konstarerande om en "fin familj" fallerar ju direkt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in