Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-24, 14:34
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Helt sämst tycker jag, det var bland det värsta jag har hört, vette tusan om det är hans grej om jag jämför med andra.

Herrgud ja, det Anjo driver med i sin video håller jag tyvärr med om.
Citera
2025-05-24, 14:34
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Varje resa har en start och ett slut. Så är det.
Det är så låg nivå när man ger sig på en person, i detta fallet Anjo, pga dess vikt.
Hallå, bättre än så här kan du om du ska kritisera. Viktsnacket är töntigt.

Exempel:
Du föddes som ett litet oskyldigt barn dvs start.
Sen börjar din resa mot den personen du vill bli. När du känner att, ja det här är jag, då är ditt mål nått i just den resan.
Handlar ju inte om att han är groteskt fet.

Det folk beskyller honom för är att han hellre missbrukar mat än att ge barnen den uppväxt dom förtjänar, har du sett vad dom ger barnen? Det är katastrof, begynnande diabetes på alls kids.

Och hur tycker du att den resan går för 35 åriga Anjo?

Man får heller inte glömma bort att denna människan ger sig på oskyldiga barn, ett sånt avskräde ska ha samma medicin tillbaka.
Citera
2025-05-24, 14:36
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Helt sämst tycker jag, det var bland det värsta jag har hört, vette tusan om det är hans grej om jag jämför med andra.
Konstruktiv kritik.. Anjo skulle kunna lägga upp bild på en skitkorv och du skulle fortfarande vara härinne och simpa upp honom..
Citera
2025-05-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Konstruktiv kritik.. Anjo skulle kunna lägga upp bild på en skitkorv och du skulle fortfarande vara härinne och simpa upp honom..

Men seriöst du är så omogen jämt, jag tycker låten är fruktansvärt dålig, har man en bekantskap med rappare så blir detta som ett skämt.
Citera
2025-05-24, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Handlar ju inte om att han är groteskt fet.

Det folk beskyller honom för är att han hellre missbrukar mat än att ge barnen den uppväxt dom förtjänar, har du sett vad dom ger barnen? Det är katastrof, begynnande diabetes på alls kids.

Och hur tycker du att den resan går för 35 åriga Anjo?

Man får heller inte glömma bort att denna människan ger sig på oskyldiga barn, ett sånt avskräde ska ha samma medicin tillbaka.

Varför ska hans barn få diabetes? vet du ens hur diabetes fungerar?
Har du lagt märke till att Lisen lagar mat varje dag till barnen?
Citera
2025-05-24, 14:49
Citat:
Men seriöst du är så omogen jämt, jag tycker låten är fruktansvärt dålig, har man en bekantskap med rappare så blir detta som ett skämt.

Ja, det är de som skriver att låten var bra i den här tråden som är knäppa, låten är inte bra bara för att man tycker illa om Anjo.

Anjo själv är mer förbryllad än stött, det fungerar inte.

Anjo och hans dokumentär sög, osv, men kom igen för fan.
Citera
2025-05-24, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ntzlu-gGaMY
Ja, det är de som skriver att låten var bra i den här tråden som är knäppa, låten är inte bra bara för att man tycker illa om Anjo.

Anjo själv är mer förbryllad än stött, det fungerar inte.

Anjo och hans dokumentär sög, osv, men kom igen för fan.

Exakt, man kan tycka vad man vill om Anjo men låten var fan sämst.

Har varit ett jäkla tjat här inne om att Anjo sagt knulldocka till Linnea men här är en hel låt om att Lisen är en knulldocka & Anjo är tjock.
Flera rappare vill spy och skrattar åt honom.
Citera
2025-05-24, 15:07
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Jämför med Anjo.
Citera
2025-05-24, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jämför med Anjo.

Hans texter kan man ju ändå höra vad som sägs, detta var ett totalt skämt och en skam för alla som rappar.
Citera
2025-05-24, 19:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Lokals distrack om Anjo är fan legendarisk.

Musikvideo ute nu:
https://youtu.be/x9Is6Dw-rhw?si=uoOxmFx-8OGa8EOI
Legendarisk var ordet.

Anjos reaktion var också legendarisk, appropå hans oförmåga att bemöta kritik. Anjo bemötte inte påståendena om att han knarkar, att han har snyltat på våra skattepengar med sin fetmaoperation och skrattar skattebetalarna i ansiktet genom att välja att bli fet igen med mcdonalds och läsk, att vänskapen mellan honom och Jocke är ensidig, eller att Anna Book är en tokkärring eller att Antonio är skyldig till våldtäkt.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-24 kl. 19:52.
Citera
2025-05-24, 19:45
Avstängd
Citat:
Alltså jag börjar fundera på om Lokal är 12 år gammal som måste fokusera på Anjos vikt i en låttext, pinsamt!
Anjos vikt är relevant. Han är ju Skatteverkets modigaste krigare. Det var skattebetalare Anjo rånade när han valde att ta emot en operation för att ändå välja fetma igen.

Han får väl ta tag i sitt liv och gå till en psykolog ifall han äter sina känslor med annat än benzo. Jag tror att hans barn vill ha en pappa som fortfarande kan gå när dom blir vuxna.

Lokal är en hjälte Anjos ifall han får Anjo att tänka på hälsan. En sundare livsstil kan göra mirakel för den psykiska ohälsa Anjo säger att han lider av. Ifall Anjo blir frisk har Lokal räddat många barn ur livslånga trauman från mobbing, som Anjo lär ut på YouTube.
Senast redigerad av Pallal 2025-05-24 kl. 19:52.
Citera
2025-05-24, 19:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ser du inte att han har tagit tag i sin vikt? Han har ju gått ner massor. Fortsätter han så blir det svårt att hålla på med fåniga öknamn. Trots allt är det han som lever med sin kropp och jag förstår inte varför det provocerar så många.
Jag kommer ihåg när Olof K också tjatade om Anjos vikt Det var intressant.
Anjo har tre barn och en fru och fetma är en sjukdom.

En sjukdom han väljer över sin familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in