2025-05-24, 19:51
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ser du inte att han har tagit tag i sin vikt? Han har ju gått ner massor. Fortsätter han så blir det svårt att hålla på med fåniga öknamn. Trots allt är det han som lever med sin kropp och jag förstår inte varför det provocerar så många.
Jag kommer ihåg när Olof K också tjatade om Anjos vikt Det var intressant.
Anjo har tre barn och en fru och fetma är en sjukdom.

En sjukdom han väljer över sin familj.
Citera
2025-05-24, 20:09
Medlem
Hillsongsekts avatar
Diss låten var väl lite mäh. Inget att hetsa upp sig över men inte heller den sämst disslåten som gjorts. Man kan förslagsvis söka upp anjos kortlivade karriär som battle rapper och jämföra deras respektive ordsmedjande.

Men kul att Anjo ska börja med drama igen.
För han var ju inte alls ur balans i mars när hsn verkligen blev synad

Jag spår i min kristalkula att han kommer ge sig på någon random tiktok brud samt hyperfokusera på lokal och ghosta skilleras som om hans liv hängde på det.
Citera
2025-05-24, 21:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller

Han är en emcee av rang i jämförelse med Anjo, som är en posterboy för wack rap. Hans ansats till lyrik får fallna rappare att vända sig i sina i sina gravar, hans enkla rimstrukturer med kanske en forcerad multie som han sen ska avsluta med en punchline, Den brukar också vara något som bara rimmar, eller är uppseendeväckande. Detta gör han utan trovärdiga delivery, cadence och flow.

Synd att det är så lätt att göra hiphop låtar idag. så sjukt många som inte har någon talang. kul att folk vill vara kreativa, problemet är att artisterna som kan rappa och gör bra hiphop musik inte får synas för det spammas så mycket av folk utan talang, Så, fick ranta av mig

Bådas stilar är fallen men lokal är Eminem jämfört med banjo. Och det säger en hel del med tanke på att lokal är slightly retarded.
Citera
2025-05-24, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Anjo har tre barn och en fru och fetma är en sjukdom.

En sjukdom han väljer över sin familj.

Gör han? Hur då?
Jag tycker hans familj ser sund ut. 3 st jättefina barn och en helt underbar fru.
Du är nog lite avundsjuk. På rätt många faktiskt.
Citera
2025-05-24, 23:10
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Gör han? Hur då?
Jag tycker hans familj ser sund ut. 3 st jättefina barn och en helt underbar fru.
Du är nog lite avundsjuk. På rätt många faktiskt.
Jag skulle gissa att han syftar på att fetma ökar risken för att man dör i förtid.
Citera
2025-05-24, 23:12
Medlem
Deimos01s avatar
Jag ser fram emot att se Anjos senaste video, jag uppfattade att han gör reaktions video i samma stuk som skilleras brukar göra.
Citera
2025-05-24, 23:16
Medlem
Citat:
Varje resa har en start och ett slut. Så är det.
Det är så låg nivå när man ger sig på en person, i detta fallet Anjo, pga dess vikt.
Hallå, bättre än så här kan du om du ska kritisera. Viktsnacket är töntigt.

Exempel:
Du föddes som ett litet oskyldigt barn dvs start.
Sen börjar din resa mot den personen du vill bli. När du känner att, ja det här är jag, då är ditt mål nått i just den resan.

Varför skulle man inte få kritisera Anjos vikt?

Anjo är alltså personen som tryckte upp en tröja med Cluees barn, gjorde TikTok-videos/låtar om Cluees barn, hade banner och profilbild på Cluees barn. Jag tycker det är helt inom spelreglerna att ge sig på Anjo som person (vikten i det här fallet), men att ge sig på Anjos barn tycker jag vore fel. Anjo har förstört livet för väldigt många personer, men man får alltså inte kritisera hans övervikt.
Citera
2025-05-24, 23:47
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Bådas stilar är fallen men lokal är Eminem jämfört med banjo. Och det säger en hel del med tanke på att lokal är slightly retarded.

Lokal kan rappa, men är sämre på att skriva bars. Varför har karln inte anlitat en ghostwriter? Med allt material som finns skulle en lyricist som kan sin sak förnedra youtubes biggest loser fullständigt.
Senast redigerad av Andromedatraveller 2025-05-24 kl. 23:53.
Citera
2025-05-25, 01:12
Medlem
Telepatisks avatar
Så Anjo kan kalla en tjej för "knulldocka" men det är inte okej att skämta om hans dödliga fetma? Anjo använder alla medel han har mot alla andra, så då tycker jag det är okej att folk gör samma mot honom.

Han är en benzo-knarkandes narcissist med dödlig fetma utan någon som helst allmänbildning (eller intelligens för den delen heller) och han livnär sig på att trakassera människor på YouTube.

Det enda positiva han har är hans hårfäste.
Citera
2025-05-25, 06:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men seriöst du är så omogen jämt, jag tycker låten är fruktansvärt dålig, har man en bekantskap med rappare så blir detta som ett skämt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Varför ska hans barn få diabetes? vet du ens hur diabetes fungerar?
Har du lagt märke till att Lisen lagar mat varje dag till barnen?
Kommer sluta svara dig nu, du har ju noll koll, får lite barnvibbar av dig.

Simpa vidare nu
Citera
2025-05-25, 09:21
Medlem
Goldenties avatar
Oj vilken video Sandra the Ginger levererade igår. Kommer Anjo svara på den?

https://www.youtube.com/watch?v=oGrW...andratheGinger
Citera
2025-05-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Så Anjo kan kalla en tjej för "knulldocka" men det är inte okej att skämta om hans dödliga fetma? Anjo använder alla medel han har mot alla andra, så då tycker jag det är okej att folk gör samma mot honom.

Han är en benzo-knarkandes narcissist med dödlig fetma utan någon som helst allmänbildning (eller intelligens för den delen heller) och han livnär sig på att trakassera människor på YouTube.

Det enda positiva han har är hans hårfäste.

Vet du att han knarkar eller tror du det och påstår att det är sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in