2025-05-23, 20:21
Medlem
Hon är jättefin i klänningen ja ☺️

Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Det vet jag väl inte om hon har sagt, det är väl bara som man kan anta, som med det mesta här inne. Hon har väl inte sagt att hon avskyr huset heller. Hon har väl egentligen väldigt sällan sagt rakt ut det som sedan blir sanningar här inne?
Men det är ok att anta saker (som sen kan bli en sanning i tråden) så länge det är i positiva ordalag? Eftersom de nu bott där behöver de troligtvis inte känna sig för.
Citera
2025-05-23, 20:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Hon är jättefin i klänningen ja ☺️

Men det är ok att anta saker (som sen kan bli en sanning i tråden) så länge det är i positiva ordalag? Eftersom de nu bott där behöver de troligtvis inte känna sig för.

Nej inte vet jag om dom känner sig för heller, det kan man väl anta, men det är gissning som det mesta annat här. Och ja, det är lite mer ok att snälltolka saker än att snacka elaka saker som man gissar sig till. Det skadar mer.
Citera
2025-05-23, 20:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vilken fin klänning hon hittat nu. Sitter perfekt och färgen är fin. Verkligen ett bra köp till bröllopet tycker jag. En av de bästa köpen nånsin som jag sett att hon gjort. Bra där Hanna

Superfin modell som hon passade i. Färgen är en gräslig färg på kläder för mig, men där tycker man ju olika och som sagt, hon passade jättebra i den!
Citera
2025-05-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
har aldrig påstått att Joolz är samma sak som Jollyroom? Men hon gjorde reklam för jollyroom där hon fått en resevagn. sen kanske det inte är den som är ranglig då. men då kvarstår ju ändå frågan varför hon absolut måste köpa en ny vagn, då den nya inte bör vara ranglig, hon skriver ju till och med att den INTE är det

Nej resevagnen är inte samma som den som är ranglig. Det är en Joolz-vagn som hon anser är ranglig av att de burit in och ut den så mycket ur bilen (väldigt komiskt). Det är en vanlig vardagsvagn som de haft typ i ett halvår. Som alltså då redan är utsliten. Inte av att de använt den, utan att de haft den så mycket i bilen 🙃
Citera
2025-05-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Nej inte vet jag om dom känner sig för heller, det kan man väl anta, men det är gissning som det mesta annat här. Och ja, det är lite mer ok att snälltolka saker än att snacka elaka saker som man gissar sig till. Det skadar mer.
Absolut, men sk trådsanningar har kritiserats mkt här, så det är väl aldrig bra menar jag. Nog snackat om detta för min del.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-23 kl. 21:23.
Citera
2025-05-24, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Nej resevagnen är inte samma som den som är ranglig. Det är en Joolz-vagn som hon anser är ranglig av att de burit in och ut den så mycket ur bilen (väldigt komiskt). Det är en vanlig vardagsvagn som de haft typ i ett halvår. Som alltså då redan är utsliten. Inte av att de använt den, utan att de haft den så mycket i bilen 🙃
ok, då är jag med! 👍🏻 ja väldigt komiskt. flera gånger varje dag 🙄 vad håller dom på med...
Citera
2025-05-24, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
ok, då är jag med! 👍🏻 ja väldigt komiskt. flera gånger varje dag 🙄 vad håller dom på med...

Särskilt konstigt då hon gång på gång påstår att Lars inte tycker om att åka bil. Ändå ska det tydligen åkas bil hit och dit flera gånger varje dag. Kan man inte bara använda vagnen på en vanlig promenad i närområdet?
Citera
2025-05-24, 11:48
Medlem
Deras liv: åka till rusta, åka och handla något oklart, oj glömde handla på Coop, helgen kommer: åka till Malmö, i Malmö: åh här finns det fler varuhus att flänga rundor i och handla mer till vårt hus vi aldrig är i. Sen börjar det om igen! Kul och innehållsrikt liv. Speciellt för L..

Varför inte istället: fixa klart i huset där de faktiskt bor, spendera helgerna där och bjuda in släkt och vänner(?), ta många och långa promenader, hänga på lekplatser osv osv. Jag fattttttar inte helt ärligt.
Citera
2025-05-24, 13:52
Medlem
När följarna sviker - syskonförsök, bilder på Liam eller Lars och graven. Garanterat engagemang från följarna med massa hjärtan…så genomskinligt!!
Citera
2025-05-24, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
När följarna sviker - syskonförsök, bilder på Liam eller Lars och graven. Garanterat engagemang från följarna med massa hjärtan…så genomskinligt!!

Hennes enda sätt att få genuina likes.
Att ingen i hennes närhet säger till henne.
Citera
2025-05-24, 14:44
Medlem
-
Senast redigerad av enlitenkattunge 2025-05-24 kl. 15:09.
Citera
2025-05-24, 16:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vilken fin klänning hon hittat nu. Sitter perfekt och färgen är fin. Verkligen ett bra köp till bröllopet tycker jag. En av de bästa köpen nånsin som jag sett att hon gjort. Bra där Hanna

Hon passade verkligen i den, även om jag tycker det är finare med en sommarklänning på ett sommar bröllop, den är mer en gala- klänning. Men ja, hon var jättefin i den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in