Trodde när jag först såg deltagarna för denna säsong att det skulle komma att bli den bästa säsongen hittills, men oj så jag är besviken
Hade mycket högre tankar om Fexeus t.ex, jag hoppas han tar sig längre fram för hittills har han varit väldigt medioker (möjligtvis taktiskt?). Ska bli spännande att se om han joinar förrädarligan, jag är inte helt övertygad faktiskt. Hoppas, för det kan bli kul!
Att Isa åkte var ju föga förvånande. Mer korkad individ får man ju leta länge efter. H*n hade gärna fått åka redan första avsnittet...Tom Montazami framstår som Einstein i jämförelse och hon har verkligen inte många hjärnceller hon heller. Och hur FAN tänkte Kaylee när hon trodde Maria var lurad i en fälla!?

Resten som ingått och hängt på Marias drev är ju så blåsta också, men där ser man hur mänsklig och social psykologi fungerar.
Martin är väl den ende i huset som faktiskt är intelligent. Vet dock inte hur smart det är att försöka få ut Anders redan nästa avsnitt, hoppas det var en hörvilla bara.
Nu när Isa åkt kanske det går att se programmet igen, men för guds skull.... Ta ut Montazami!!!! Hon är för pinsam och fruktansvärt jobbig!